شبکه ایاس با راه‌اندازی EVM به روزهای اوج باز می‌گردد

خانهاخبارشبکه ایاس با...

آنچه می‌خوانید...

شبکه ایاس، بلاک چینی که موفق شد در عرضه اولیه کوین خود بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کند، اکنون پس از سال‌ها با توسعه جدید خود قصد دارد دوباره بدرخشد و به روزهای اوج بازگردد. گفتنی است که ارزش بازار ارز دیجیتال ایاس (EOS) در زمان اوج خود به 14 میلیارد دلار نیز رسیده بود و این پروژه از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رمز ارزی محسوب می‌شد.

به نقل از کوین دسک، اکنون تیم این شبکه قصد دارد با افزایش فعالیت و رشد و همچنین حمایت از توسعه‌دهندگان برنامه‌ها دوباره چنین درخششی را رقم بزند. چنین تلاش‌هایی همه به لطف بنیاد شبکه ایاس و مدیرعامل آن ایوس لا روز (Yves La Rose) صورت گرفته است. لا روز برنامه دارد تا مکانیسم اجماع شبکه را با راهکار ماشین مجازی اتریوم (EVM) ارتقا دهد که به گزارش پلتفرم تحلیلی مساری یک استراتژی رشد تازه محسوب می‌شود.

ماشین مجازی اتریوم در شبکه اصلی ایاس برای تاریخ 14 آوریل برنامه‌ریزی‌شده و انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای بیشتر در هفته‌ها و ماه‌های پس از آن صورت گیرد. لا روز در این رابطه در یک پست توییتری اشاره داشت که ترکیب عملکرد ایاس با اتریوم فرصت بسیار خوبی برای توسعه‌دهندگان Solidity ایجاد خواهد کرد.

توییت مدیرعامل بنیاد ایاس

وی همچنین افزود که با بیش از 800 تراکنش در ثانیه، ایاس با ماشین مجازی اتریوم تبدیل به سریع‌ترین EVM حاضر خواهد شد. به طوری که سه برابر سریع‌تر از سولانا و بی ان بی و 25 برابر سریع‌تر از آوالانچ خواهد شد.

منظور از ماشین‌های مجازی اتریوم محیطی است که در آن تمامی حساب‌ها و قراردادهای هوشمند اتریوم فعال هستند. EVMها به‌عنوان کامپیوتر مجازی ایفای نقش کرده که کار ساخت و توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند. زمانی که این ماشین‌های مجازی در شبکه دیگری راه‌اندازی شوند، به سازندگان اجازه می‌دهند تا برنامه‌های دیفای و غیرمتمرکز را مشابه با اتریوم توسعه دهند.

بر اساس داده‌های بنیاد ایاس، ماشین مجازی اتریوم نقش مهمی در برنامه‌های آینده این شبکه خواهد داشت. بنیاد EOS در ماه ژانویه در بیانیه‌ای گفت که بسیاری از توسعه‌دهندگانی که شبکه را ترک کرده‌اند با میل قلبی چنین کاری را انجام نداده‌اند بلکه دلیل آن عملکرد شبکه اتریوم و قدرت فعالیت آن بوده است که توسعه‌دهندگان را به خود جذب کرده است.

مطلب مفید: بررسی پروژه استایلایک (Stylike)؛ کلاهبرداری با چاشنی مد و فشن

این بنیاد در همان زمان اشاره داشت که سازگاری با ماشین مجازی اتریوم چه از دیدگاه فنی و چه تجاری برای شبکه ایاس بسیار سودمند و الزامی خواهد بود. این شبکه باید توسعه‌دهندگان Solidity و کاربران بیشتری را به خود جذب کند و انتظار می‌رود که EVM چنین کاری را به بهترین شکل انجام دهد.

یک برنامه کمک‌هزینه به توسعه‌دهندگانی که بر روی چنین برنامه‌هایی کار می‌کنند، از 10,000 دلار تا بیش از 50,000 دلار بر اساس معیارهایی مانند اندازه و دامنه کار آن‌ها کمک مالی می‌کند. این کمک‌هزینه می‌تواند به سازندگان محصولات کاملاً جدید یا برای تأمین بودجه نگهداری و ارتقاء ابزارهای موجود ارائه شود.

سود اکوسیستم و توکن‌های ایاس

به‌روزرسانی شبکه، برنامه کمک‌هزینه و سازگاری و همکاری با شبکه‌های دیگر می‌تواند باعث رشد قیمت توکن EOS و ارزش کل قفل شده 125 میلیون دلاری این شبکه شود. گفتنی است که قیمت این ارز دیجیتال با کاهش جزئی در روز گذشته اکنون در محدوده 1.2 دلاری قرار دارد.

نمودار قیمتی EOS نشان می‌دهد که مقاومت پیش روی این ارز در محدوده 1.8 دلاری است. اگر مسائل اشاره شده بتواند باعث رشد قیمت و عبور از مقاومت مذکور شود، هدف بعدی ایاس سطح 2.90 دلاری خواهد بود. علاوه بر آن، ارزش کل قفل شده شبکه نیز از ابتدای سال تاکنون با رشد 50 میلیون دلاری همراه بوده است. انتظار می‌رود راه‌اندازی ماشین مجازی اتریوم در ماه آوریل به رشد این شاخص کمک بیشتری کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان