صرافی Mt.Gox درباره برنامه بازگردانی سرمایه طلبکاران اطلاعات تازه ای را منتشر کرد

خانهاخبارصرافی Mt.Gox درباره...

آنچه می‌خوانید...

صرافی منحل شده Mt.Gox به تازگی اطلاعات جدیدی را در رابطه با نحوه بازگردانی سرمایه به طلبکاران و سرمایه گذاران این پلتفرم منتشر کرده است. بر اساس آن، کاربران باید تا زمان معین درخواست های خود را ارائه کرده و در صورت واجد شرایط بودن و تایید شدن، صرافی سرمایه از دست رفته آنها را بازخواهد گرداند.

نوبواکی کوبایاشی (Nobuaki Kobayashi)، متولی صرافی Mt.Gox روز گذشته و در رابطه با برنامه این پلتفرم برای بازگردانی سرمایه های طلبکاران اطلاعات تازه ای را منتشر کرد. بر اساس این فایل دوره ارجاع محدود و از 15 سپتامبر آغاز خواهد شد. در این مرحله واگذاری، انتقال یا جانشینی، ارائه به عنوان وثیقه، یا واگذاری به وسیله دیگر دعاوی ممنوع است.

- Advertisement -

کوبایاشی تایید کرد که طلبکاران Mt.Gox تا 15 سپتامبر فرصت دارند که ادعاهای خود مبنی بر سرمایه های از دست رفته در این صرافی هنگام سقوط در سال 2014 را ثبت کنند. در زمان این دوره، متولی برنامه تمامی درخواست های پذیرش برای انتقال ادعاها مبنی بر دریافت سرمایه را از طریق سیستم بایگانی این پروسه متوقف خواهد کرد.

در این فایل اشاره ای به پایان مهلت برای دوره محدودیت نشده است اما تایید شده که با اولین مرحله بازپرداخت به طلبکاران کار خود را آغاز خواهد کرد. علاوه بر آن، در این فایل آمده است که در صورت اطلاعیه انتقال در زمان دوره محدودیت متولی دیگر قادر به مشخص ساختن افراد واجد بازپرداخت نخواهد بود. کوبایاشی در این باره گفت:

«چنین اتفاقی منجر به آن خواهد شد که طلبکاران این برنامه نتوانند سرمایه خود را به موقع دریافت کنند و در پی آن شاهد به تاخیر افتادن دریافتی آنها در برابر دیگر طلبکاران خواهیم بود. یا در بدترین حالت، مبلغ بازپرداخت ممکن است طبق قوانین و مقررات دفتر امور حقوقی توکیو واریز شود.»

مطلب مفید: الگوریتم Ethash چیست؟

اوایل این هفته، شایعات در فضای مجازی درباره 137 هزار بیت کوین بدهی Mt.Gox به طلبکاران باعث ایجاد فشار در بازار کریپتو شد. پس از آن اما طلبکاران این مجموعه تمامی شک و شبهه ها را رد کردند. Mt.Gox یکی از اولین صرافی های رمز ارزی بود و زمانی وظیفه تسهیل کردن 70 % از معاملات صورت گرفته در اکوسیستم بلاک چین را برعهده داشت.

اما پس از یک حمله هکری بسیار بزرگ، Mt.Gox در پی ورشکستگی احتمالی سقوط کرد. این اتفاق روی 24 هزار طلبکار و کاربر پلتفرم تاثیر گذاشت و نتیجه آن از بین رفتن 850 هزار بیت کوین بود. در ماه نوامبر 2021، متولی صرافی تایید کرد که برنام بازگردانی این پلتفرم از طریق سیستم دادگاهی ژاپن در جریان است. این یکی از آخرین مراحل فرایند جبران زیان های طلبکاران است که ابتدا در سال 2018 کلید خورد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان