پلتفرم سلسیوس از طرح بازسازی و بازگشت دارایی کاربران رونمایی کرد

خانهاخبارپلتفرم سلسیوس از...

آنچه می‌خوانید...

سلسیوس نتورک، پلتفرم وام دهی در حوزه کریپتو روز 13 جولای و دقیقا یک ماه پس از توقف برداشت ها در پلتفرم خود، اعلام ورشکستگی کرد. پلتفرم سلسیوس روز گذشته و در دادگاه بخش جنوبی نیویورک از طرح تجدید ساختار و همچنین برنامه های مالی شرکت خود رونمایی کرد.

برنامه های بازسازی پلتفرم سلسیوس شامل مذاکراتی با سهام داران مبنی بر بازسازی تراکنش ها، تامین سرمایه استخراج بیت کوین از طریق بیت کوین های مینت شده توسط زیرمجموعه های خود، فروش دارایی ها و موقعیت های سرمایه گذاری شخص ثالت می‌شود.

- Advertisement -

علاوه بر آن، سلسیوس به مشتریان خود این فرصت را می‌دهد تا دارایی های خود را با کمی تخفیف و در قیمتی پایین تر از پلتفرم خارج کنند و یا به روند بازسازی ایمان داشته باشند و همچنان به هولد کردن ادامه دهند.

طرح تجدید ساختار سلسیوس

شرکت سلسیوس در فرایند ثبت درخواست ورشگستگی خود از طرح تجدید ساختار و همچنین گزینه های مشتریان برای بازگردانی سرمایه های خود خبر داد. هفته گذشته پلتفرم سلسیوس خبر از بدهی 5.5 میلیارد دلاری و همچنین 4.3 میلیارد دلار دارایی به همراه 600 میلیون توکن CEL داد که اکنون ارزش آن به 170 میلیون دلار می‌رسد.

سلسیوس قصد دارد برای حفظ ارزش تجاری خود، درباره یک معامله بازسازی جامع با سهامداران مذاکره کند. علاوه بر آن، پلتفرم به عملیات های استخراج بیت کوین خود ادامه خواهد داد تا به وسیله آن وام های خود را پرداخت کند و به هولد بیت کوین نیز بپردازد. همچنین به منظور انجام تعهدات مالی خود، سلسیوس فروش دارایی و فرصت های سرمایه گذاری شخص ثالث را نیز برای پلتفرم خود در نظر خواهد گرفت.

مطلب مفید: صفر تا صد کسب درآمد از نود لایتنینگ (Lightning node)

این شرکت به زودی برنامه ای را اعلام می‌کند که توسط آن، کاربران قادر خواهند بود سرمایه های خود را برداشت کنند. با این حال ممکن است مشتریان موفق به برداشت کامل نشوند و با مقداری تخفیف بتوانند سرمایه های خود را خارج کنند.

یکی دیگر از گزینه های کاربران نگه داشتن دارایی های خود در پلتفرم تا زمان کامل شدن مراحل تجدید ساختار است. این برنامه ممکن است شامل توزیع توکن های CEL نیز بشود. هدف از این اقدامات بازگشت حداکثری سرمایه سهام داران و همچنین سازمان دهی مجدد این کسب و کار است.

فروش استقراضی  توکن CEL و سرمایه کاربران

پس از آن که پلتفرم سلسیوس اعلام ورشکستگی کرد، بیشترین تاثیر را کاربران متحمل شدند چرا که شرایط و قوانین شرکتت حاکی از اختیارات شرکت بر دارایی های آنها بود. بر اساس این شرایط و ضوابط، در صورت ورشکستگی کامل سلسیوس، کاربران احتمالا هیچگاه دارایی های خود را پس نخواهند گرفت.

 با این حال بسیاری از کاربران از طریق معاملات فروش استقراضی توکن CEL توانستند بخش زیادی از زیان های خود را جبران کنند. کاربران با تلاش جمعی و در حرکتی از پیش تعیین شده توانستند قیمت این توکن را در یک روز از 0.43 دلار به بیش از 1 دلار برسانند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان