راهکار تازه دو کوان برای نجات ترا: هارد فورک به یک زنجیره بدون UST

خانهاخبارراهکار تازه دو...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز دوشنبه، دو کوان، مدیرعامل شرکت ترا لبز فرم پس از آنکه در روزهای اخیر نوسانات شدید قیمتی و نقص هایی در اکوسیستم باعث از بین رفتن بخش بزرگی از ارزش بازار این شبکه شد، از برنامه خود برای بازگردانی اکوسیستم خبر داد.

بنابر صحبت های دو کوان، ترا فرم روز 18 مه در یک طرح پیشنهادی حاکمیتی در رابطه با هارد فورک شبکه ترا را مطرح خواهد کرد که در صورت موافقت، شبکه جدیدی ایجاد خواهد شد. اما این زنجیره با زنجیره قبلی چه تفاوتی دارد؟

- Advertisement -

یکی از نکات مهم درباره این زنجیره جدید آن است که هیچ خبری از استیبل کوین UST نخواهد بود. در همین حین شبکه ترا قدیمی به کار خود با استیبل کوین ادامه می‌دهد و نام آن نیز به ترا کلاسیک تغییر خواهد کرد. اگر برنامه مورد نظر کوان عملی شود شبکه جدید از تاریخ 27 مه (6 خرداد) راه اندازی می‌شود.

بنابر این طرح جدید، توکن های لونا جدید میان هولدرهای LUNC (لونا کلاسیک)، UST و توسعه دهندگان اصلی شبکه ترا کلاسیک ایردراپ خواهند شد. علاوه بر آن  آدرس کیف پول ترا فرم لبز terra1dp0taj85ruc299rkdvzp4z5pfg6z6swaed74e6 از لیست ایردراپ حذف خواهد شد و بدین ترتیب ترا تبدیل به یک زنجیره با مالکیت جامعه می‌شود. موجودی کل پیشنهاد شده برای LUNA یک میلیارد توکن است که 25 % از آن به استخر جامعه، 5 % به توسعه دهندگان و 70 % به هولدرهای UST و LUNC در رویدادهای مختلف اختصاص خواهد یافت.

مطلب مفید: پاراسواپ چیست؟ صفر تا صد آشنایی با ParaSwap

اوایل امروز، بنیاد لونا، بازوی مالی و حامی اکوسیستم ترا اعلام کرد که بخش بزرگی از ذخایر خود را برای حفظ ثبات UST در زمان نوسانات بازار خرج کرده است. در نتیجه بعید است که شبکه ترا بدون کمک مالی از خارج بتواند شبکه را نجات دهد. ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اخیرا گفته است که از جامعه ترا حمایت می‌کند اما باید در رابطه با اتفاقات اخیر شاهد شفافیت بیشتری باشد.

توییت دو کوان

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان