ایلان ماسک چشم اندازی از توییتر 2.0 را به نمایش گذاشت؛ قیمت دوج افزایش یافت

خانهاخبارایلان ماسک چشم...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر به تازگی تایید کرده است که قصد دارد امور پرداختی را با آنچه توییتر 2.0 توصیف می‌کند ادغام کرده و یک برنامه همه کاره تحویل کاربران دهد. به نقل از کوین تلگراف، پس از صحبت‌های ماسک قیمت دوج کوین با رشد 19 درصدی همراه شد اما بعد از مدتی شاهد اصلاح دوباره قیمت بودیم.

برنامه ماسک برای توییتر 2.0 و رشد قیمت دوج

مدیرعامل جدید توییتر، روز 27 نوامبر و در یک رشته پست توییتری، بخش‌های مختلفی از صحبت‌های درون شرکت را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت.

توییت ایلان ماسک

در حالی که ماسک در توییت خود هیچ اشاره‌ای به دوج کوین نکرد، برداشت سرمایه گذاران امیدوار چیز دیگری بود و با امید به دخالت این میم کوین در پرداخت‌های توییتر 2.0 شاهد رشد قیمت این ارز دیجیتال بودیم.

بنابر داده‌های کوین گکو، قیمت دوج با رشد 19.5 درصدی از 0.089 دلار به 0.10 دلار رسید اما چند ساعت پس از این پست توییتری با اصلاح همراه شد و اکنون در محدوده 0.096 دلاری معامله می‌شود. از برنامه‌های ایلان ماسک برای توییتر 2.0 که در این پست به آنها اشاره کرد، می‌توان تبلیغات به عنوان سرگرمی، ویدیو، ارسال پیام رمزنگاری شده، توییت‌های بلند و همچنین راه اندازی دوباره کاربران تایید شده (Blue Verified) را نام برد.

مطلب مفید: آیا توییتر برای سرویس پیام‌های رمزنگاری شده خود از پروتکل سیگنال استفاده می‌کند؟

داده‌های تصاویری که ماسک به اشتراک گذاشت نیز حاکی از آن است که تصاحب شرکت توسط وی تاثیر خود را گذاشته و توییتر در زمینه ثبت نام کاربران جدید و زمان فعالیت کاربرها به اوج جدیدی رسیده است.

گفتنی است که در ماه اکتبر نیز شایعاتی مبنی بر راه اندازی کیف پول رمز ارزی توییتر بر سر زبان‌ها افتاد و جین مانچون وانگ، بلاگر حوزه تکنولوژی اشاره داشت که این شرکت کار روی نسخه آزمایشی کیف پول را آغاز کرده است. این شایعات منجر به رشد 40 درصد دوج کوین شد.

لیور یافی، هم‌بنیانگذار شرکت نرم افزاری مبتنی بر بلاکچین Jelurida اخیرا به کوین تلگراف گفته است که ادغام دوج کوین در توییتر یا توییتر 2.0 برای امور پرداختی، امری عقلانی نیست. وی در این باره افزود:

«اگر حتی موفق به ساخت سیستم پرداختی در توییتر شوند، راهکارهای بلاکچینی بسیار بهتری نسبت به دوج در زمینه امنیت، حریم خصوصی، قراردادهای هوشمند و مقیاس پذیری وجود دارد.»

دنیل الساوی، مدیرعامل صرافی غیرمتمرکز TideFi نیز به تازگی اشاره داشته که ادغام دوج در توییتر 2.0 امکان پذیر است اما باید اشاره داشت که کاربرد آن در پلتفرم تنها به پرداخت‌ها محدود خواهد شد. وی در این باره افزود که چون دوج به خاطر نوع طراحی نمی‌تواند مستقیما با قراردادهای هوشمند تعامل داشته باشد، احتمالا این میم کوین در توییتر تنها به عنوان ابزار پرداخت استفاده شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان