هابلوت، برند مشهور ساعت در سوییس بیت کوین را به عنوان ابزار پرداخت می‌پذیرد

خانهاخبارهابلوت، برند مشهور...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: هابلوت (Hublot)، برند ساعت سازی لاکچری در کشور سوییس به تازگی و در اقدامی نو تصمیم به پذیرش بیت کوین گرفته و به مشتریان خود اجازه می‌دهد برخی از محصولات را از طریق سرویس پرداختی بیت پی (BitPay) و با ارزهای دیجیتال خریداری کنند. علاوه بر آن، بخش گردشگری شهر پراگ در کشور چک نیز به تازگی خبر از پذیرش ارزهای دیجیتال داد تا بدین ترتیب مسافران و گردشگران بتوانند بلیط های تراموای خط 42 این کشور را با رمز ارزها خریداری کنند.

هابلوت وارد دنیای کریپتو می‌شود

مدتی است که پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پرداخت در میان شرکت های صنعت مد بسیار رواج پیدا کرده است. اکنون، هابلوت، برند ساعت سازی سوییسی به آخرین عضو این گروه درآمده است. این شرکت در اعلامیه ای گفت که مجموعه ای محدود از 200 ساعت Big Bang Unico Essential Grey تولید کرده است و مشتریان می‌توانند هزینه آنها را در پلتفرم آمریکایی این شرکت و از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

توییت هابلوت

گفتنی است که قیمت ساعت های این مجموعه 21000 دلار است و برای پرداخت با بیت کوین و ارزهای دیجیتال، مشتریان باید تقریبا 1 بیت کوین پرداخت کنند. ماه گذشته نیز یک برند ساعت سازی معروف دیگر به نام تگ هویر (Tag Heuer) اجازه پرداخت با رمز ارزها را به مشتریان خود داد. این شرکت گفت که برای پرداخت های خود بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو و 5 استیبل کوین را می‌پذیرد.

مطلب مفید: مهمترین فاکتور تحلیل فاندامنتال ؛ بررسی تیم توسعه دهنده

گردشگری در پراگ با پرداخت ارزهای دیجیتال

آخرین نمونه از پذیرش ارزهای دیجیتال و حوزه کریپتو، خط 42 تراموا شهر پراگ است. این خط یکی از قدیمی ترین ترامواهای جمهوری چک است که در حال حاضر به عنوان جاذبه گردشگری ایفای نقش می‌کند. گردشگران می‌توانند سوار آن شده و زیباترین جاذبه های پایتخت چک مانند قلعه پراگ، پل چارلز و دروازه پودر (Powder) را از نزدیک ببینند. بنابر گزارش رسانه های داخلی کشور، خط تراموا با Global Payments همکاری کرده تا به مسافران اجازه دهد هزینه بلیط ها را با کریپتو پرداخت کنند.

پیتر سوکاپ، مدیر IT گردشگری شهر پراگ در این رابطه گفت:

«ارزهای دیجیتال امروزه منبع اساسی پول محسوب می‌شوند. هیچ دلیلی نمی‌بینیم که به مردم اجازه ندهیم از آنها برای پرداخت های خود استفاده کنند. اکنون گردشگران می‌توانند با برداخت بیت کوین یا برای مثال اتریوم به گردش در شهر بپردازند.»

وی در ادامه نیز توضیح داد که مشتریان می‌توانند با دارایی های دیجیتال و کریپتو هزینه ها را بدهند، اما تاجران می‌توانند انتخاب کنند که تراکنش را در قالب کریپتو دریافت کنند یا ارزهای فیات.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان