بروزرسانی جدید شبکه کاردانو 2 روز دیگر انجام خواهد شد

خانهاخباربروزرسانی جدید شبکه...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان کاردانو روز گذشته از بروزرسانی جدیدی در این شبکه بلاکچینی خبر دادند. این بروزرسانی منجر به بهبود عملکرد میان‌زنجیره‌ای برای برنامه‌های غیرمتمرکز خواهد شد.

به گزارش کوین دسک، پیشنهاد این بروزرسانی روز چهارشنبه ارائه شده و بر اساس توییت‌های شرکت IOG در ساعت 3:30 صبح 11 فوریه (22 بهمن) به وقت تهران اعمال خواهد شد.

گفته می‌شود این بروزرسانی، تکنیک‌های رمزنگاری پیشرفته‌تری را برای شبکه کاردانو به ارمغان می‌آورد و در عین حال، توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز میان‌زنجیره‌ای در پلوتوس، پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو را بهبود می‌بخشد.

به طور خاص، بروزرسانی آتی کاردانو، پشتیبانی از امضاهای رمزنگاری ECDSA و اشنور را به پلوتوس اضافه می‌کند و امکان استفاده از طیف گسترده‌تری از تراکنش‌های چندامضایی یا آستانه‌ای را برای توسعه‌دهندگان فراهم خواهد کرد.

پل‌های میان‌زنجیره‌ای، ابزارهایی هستند که امکان انجام تراکنش‌ بین شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کنند. چنین ویژگی در شبکه کاردانو به توسعه‌دهندگان امکان توسعه و ساخت برنامه‌های مختلف با قابلیت دسترسی به سایر بلاکچین‌ها را می‌دهد. بدین صورت، کاربران در شبکه‌های مختلف می‌توانند به راحتی از خدمات مالی ارائه‌شده توسط برنامه‌های غیرمتمرکز شبکه کاردانو استفاده کنند.

بروزرسانی جدید در شبکه کاردانو درحالی انجام خواهد شد که مجموع ارزش قفل‌شده در این شبکه هفته گذشته از 100 میلیون دلار فراتر رفت که بالاترین میزان در هشت ماه گذشته است. براساس داده‌های DeFiLlama، صرافی‌های مین سواپ (Minswap) و وینگرایدرز (Wingriders) بیش از 50% از این رقم را تشکیل می‌دهند.

علاقه به اکوسیستم دیفای شبکه کاردانو از زمان راه‌اندازی استیبل کوین جد (djed) در اوایل ماه جاری افزایش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان