بروکر آلپاری چیست؟ ۵ دلیل محبوبیت آلپاری

خانهبازار فارکسبروکر آلپاری چیست؟...

آنچه می‌خوانید...

رونق بازارهای مالی از جمله فارکس و ارزهای دیجیتال، رونق بازار عملیاتی بروکر‌ها را نیز به‌همراه داشته است. بازاری مملو از موسساتی که به ارائه خدمات مالی به فعالان بازارهای مالی مشغول است و اغراق نیست که بگویم در آن هر روز یک بروکر تازه نفس متولد می‌شود. اما سوالی که در ذهن هر کاربری ایجاد می‌شود این است که در این بازار شلوغ که بروکرها برای جذب مشتریان بیشتر رقابتی تنگاتنگ را تجربه می‌کنند، چه‌طور یک بروکر فارکس مانند آلپاری می‌تواند به جایگاه برتری دست پیدا کند؟

معیارهای مختلفی وجود دارد که معامله‌گران به یک بروکر رتبه بهتری نسبت به سایرین می‌دهند. علاوه‌بر تلاش‌ نهاد‌های مالی برای ارائه خدمات بهتر و ارائه امکانات بیشتر به کاربران، نگاه دقیق به جزئیات بازار و نیازهای معامله‌گران و اولویت قرار دادن مشتریان و بسیاری از عوامل دیگر می‌تواند در این بازار داغ عامل برتری یک بروکر شود.

بروکر آلپاری یک بروکر فارکس است که توانسته طی عمر فعالیت خود محبوبیت قابل توجهی بین کاربران فارکس به‌دست آورد. البته باید به این نکته توجه کنیم که هیچ کدام از موسسات خدمات مالی کامل نیست و نواقصی نیز دارد اما تلاش برای رفع این کمبودها‌ست که عامل پیشروی بروکرها می‌شود. در ادامه با این بروکر با سابقه بیشتر آشنا می‌شویم.

بروکر آلپاری

از باسابقه‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مالی به فعالان بازارهای مالی است. بروکر آلپاری از سال 1998 در روسیه قدم در مسیر پر فراز و نشیب ارائه خدمات مالی در بازار فارکس گذاشت. با دریافت مجوز‌های جهانی توانست نام خود را در لیست معتبرترین بروکرهای بین‌المللی قرار دهد.

البته همیشه هم اوضاع بر وفق‌مراد آلپاری نبود و در کنار بلندی‌هایی که در طول مسیر داشت، گاهی شکست را هم تجربه کرد. زمان بحران فرانک سوییس از زمان‌های تاریک برای این بروکر بود. وقتی در اقتصاد پر‌تلاطم جهانی مسیری جز سقوط را پیش‌روی خود ندید و به اعلام ورشکستگی شعبه انگلستان خود مجبور شد.

اما با مدیریت هوشمندانه و اجرای تدابیر موثر توانست اعتبار قبلی خود دوباره به‌دست‌آورد. تاسیس شرکت FXTM یکی از عوامل تاثیر‌گذار برای برگشت آلپاری به صحنه خدمات مالی جهانی بود و محبوبیت قابل‌توجهی در بین معامله‌گران جهانی، از جمله ایرانیان، کسب کرد.

ویژگی‌های بروکر آلپاری

آلپاری نامی آشنا در بازارهای مالی جهانی و از پرطرفدارترین بروکرهای فعال است. شاید کمتر کسی باشد که طی فعالیت خود در فارکس در این بروکر حسابی افتتاح نکرده باشد. عملکرد آلپاری به‌عنوان یک بروکر شناخته شده همیشه زیر ذره بوده و تحلیل‌ها و بررسی‌های بسیاری از این بروکر منتشر شده است. از جمله می‌توان به https://www.investing.com/brokers/alpari اشاره کرد.  اما چه ویژگی‌هایی باعث محبوبیت بروکر آلپاری در بین فعالان بازارهای مالی شد؟

حساب‌های معاملاتی متنوع در آلپاری

از جمله خدمات ارائه شده توسط آلپاری ارائه حساب‌های معاملاتی متنوع است تا هر کاربر مطابق با مهارت و تجربه به افتتاح حساب مطابق نیازهای خود اقدام کند. در تقسیم‌بندی کلی در این بروکر 6 نوع حساب به کاربران پیشنهاد می‌شود.

آلپاری هم‌چنین استفاده از پلتفرم‌های محبوب متاتریدر 4و5 در انواع حساب‌های خود را برای کاربران فراهم کرده است. از جمله حساب‌های معاملاتی ارائه شد می‌توان به حساب استاندارد و ECN  تحت دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5، حساب نانو در متاتریدر 4 و حساب Pro ECN متاتریدر 4 اشاره کرد. برای هر حساب ویژگی‌هایی در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند مطابق نیازهای معاملاتی و سلایق شخصی خود، از بین آنها حسابی را انتخاب کنند.

رگولاتوری آلپاری

از اولین نکاتی که برای افتتاح حساب در بروکر مورد توجه قرار می‌گیرد اعتبار آن است. مجوز‌هایی که بروکر از نهاد‌های نظارتی دریافت می‌کند، می‌تواند راهنمایی برای تعیین سطح اعتبار بروکر باشد.

بروکر آلپاری فعالیت طولانی خود در بازار فارکس را تحت دو شرکت مجزا انجام می‌دهد. آلپاری اینترنشنال، که مخصوص مشتریان اروپایی است و آلپاری لیمیتید که به کاربران بین‌المللی از جمله ایرانیان خدمات مالی ارائه می‌دهد. آلپاری لیمیتد که تحت نظارت سنت وینسنت قرار دارد و در Finacom ، نهاد حل اختلاف بین مشتریان و بروکرها‌ست، ثبت شده است.

نمادهای معاملاتی در آلپاری

پشتیبانی از نمادهای معاملاتی بیشتر، از جمله ویژگی‌های مثبت یک بروکر است. نمادهای بیشتر میدان وسیع‌تری از معاملات را برای کاربران فراهم می‌کند و فرصت‌های بیشتری برای کسب سود پیش روی معامله‌گران می‌گذارد.

آلپاری ابزارها و نمادهای معاملاتی متنوعی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این بروکر معامله‌گران امکان معامله روی جفت‌ارزهای متنوع، کالاهای پر معامله مثل طلا، نقره، نفت و گاز، شاخص‌های مهم جهانی و سهام شرکت‌های برتر آمریکا را دارند.

هزینه‌های معاملاتی در آلپاری

هزینه‌های معاملاتی آلپاری از معیارهای مهمی است که مورد توجه معامله‌گران قرار دارد چرا‌که تاثیر مستقیمی رو میزان سود کسب شده سرمایه‌گذار دارد. هر چه هزینه‌های معاملاتی کمتر باشد طبیعتاً سود معامله را افزایش داده و چه چیزی بهتر از کسب سود بیشتر برای معامله‌گر خواهد بود!

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان