بزرگترین استخر استخراج اتریوم، سرویس استیکینگ جدیدی راه‌اندازی کرد

خانهاخباربزرگترین استخر استخراج...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که به سرعت به مرج اتریوم در تاریخ 15 سپتامبر نزدیک می‌شویم، اتر ماین (Ethermine)، بزرگترین استخر استخراج اتریوم از استخر سرویس استیکینگ جدید خود برای کاربران رونمایی کرد. شایان ذکر است این استخر برای سرمایه‌گذاران آمریکایی در دسترس نیست.

سرویس استیکینگ جدید استخر اتر مین به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور جمعی اتر خود را استیک و در ازای سپرده‌گذاری خود، سود کسب کنند. حداقل میزان اتر مورد نیاز برای شرکت در این سرویس استیکینگ، 0.1 اتر (159 دلار) است. البته، هرچه میزان اتریوم سپرده‌ کمتر باشد، کارمزد بالاتر می‌رود. در حال حاضر، اتر ماین اعلام کرده در قبال سپرده‌ها، سالانه سودی 4.43 درصدی به کاربران می‌دهد.

- Advertisement -

در زمان نگارش این خبر، 393 واحد اتر به ارزش تقریبی 626000 دلار در استخر استیکینگ جدید سپرده‌گذاری شده است.

سرویس‌های استیکینگی مانند سرویس جدید اتر ماین سود سالیانه بالا و موانع ورود کمتری نسبت به سایر سرویس‌ها ارائه می‌دهند. کاربران برای فعالیت به عنوان نود اتریوم، لازم است تا حداقل 32 واحد اتر معادل با 51000 دلار را استیک کنند تا سودی در حدود 4.6% دریافت نمایند. با این حال، اتر ماین این امکان را فراهم کرده تا کاربران با حداقل 0.1 واحد اتریوم، از مزایای استیکینگ بهره ببرند.

تصمیم بزرگترین استخر استخراج اتریوم برای ارائه خدمات استیکینگ نقطه‌ای محوری برای این استخر محسوب می‌شود چراکه در حال حاضر، اتر ماین این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا ارزهای مختلفی از جمله اتریوم، زی کش، اتریوم کلاسیک، بیم، ریون کوین و ارگو را استخراج نمایند.

پس از مرج و با تغییر اجماع شبکه از اثبات کار به اثبات سهام، استخراج اتریوم برای همیشه متوقف خواهد شد.

در زمان نگارش این خبر، 222657 ماینر فعال در اترماین فعالیت می‌کنند. این استخر در حال حاضر هش ریتی بالغ بر 261.1 تراهش در ثانیه ارائه می‌دهد. با این حال، پس از 15 سپتامبر و مرج اتریوم، تنها پشتیبانی از استخراج اتریوم کلاسیک، ریون کوین، ارگو و بیم ادامه خواهد داشت و دیگر خبری از استخراج اتریوم یا فورک‌های پس از مرج نخواهد بود.

پایان دوران استخراج اتریوم

ماینرهای اتریوم با شمارش معکوسی برای پایان کسب و کار خود مواجه هستند. در حال حاضر این افراد در تلاشند تا از واپسین روزهای باقی‌مانده نهایت استفاده را ببرند و اتر استخراج کنند.

به زودی، مکانیسم اجماع شبکه اتریوم به اثبات سهام تغییر خواهد کرد و مصرف انرژی شبکه را تا 99% کاهش خواهد داد.

تصمیم اتریوم برای حذف ماینینگ و روی آوردن به استیکینگ انتقادات زیادی را به همراه داشته است. برخی از افراد مشهور در فضای رمزارزها معتقدند تاثیر منفی این تغییرات، به مراتب بدتر از اثرات ماینینگ است.

در سیستم اثبات کار کنونی، ماینرها توان پردازشی خود را برای حل معماهای پیچیده، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و کسب اتر اختصاص می‌دهند. با این حال، با گذار به اثبات سهام، مشارکت‌کنندگان مقادیر مشخصی اتر را در یک قرارداد هوشمند قفل می‌کنند و به اعتبارسنجی تراکنش‌ها می‌پردازند.

نظر شما در رابطه با تصمیم بزرگترین استخر استخراج اتریوم چیست؟ سرنوشت ماینرها پس از مرج اتریوم چه خواهد شد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان