بلاکچین پکسوس توکن‌های PAXG مسروقه در هک FTX را بازیابی کرد

خانهاخباربلاکچین پکسوس توکن‌های...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان شبکه بلاکچینی پکسوس اعلام کردند 20 میلیون دلار توکن PAXG که در جریان هک صرافی FTX در ماه نوامبر به سرقت رفته بود را بازیابی کرده است.

به گزارش د بلاک، پس از اینکه صرافی FTX در ماه نوامبر فرم ورشکستگی فصل 11 خود را پر کرد، با حمله هکرها مواجه شد و 400 میلیون دلار از وجوه کاربران به سرقت رفت. در میان دارایی‌های به سرقت رفته، تعداد زیادی توکن پکسوس گلد (PAXG) نیز وجود داشت. پشتوانه این توکن‌ها، طلای واقعی است

- Advertisement -

بلافاصله پس از هک، توسعه‌دهندگان پکسوس 11184 توکن PAXG به سرقت رفته را در چهار کیف پولی که در اختیار هکر بود مسدود کرد و حالا، پس از شش هفته، موفق شد به طور کامل دارایی‌ها را بازیابی کند.

در طول فرآیند بازیابی توکن‌های مسروقه، بر اساس داده‌های آنچین، شرکت پکسوس روز گذشته توکن‌هایی که در آدرس‌های مرتبط با هک صرافی FTX بود و با برچسب «FTX Accounts Drainer» در اتراسکن مشخص شده بود را به یک آدرس خالی منتقل و آنها را از گردش خارج کرد. پس از آن، همین مقدار توکن را در کیف پول دیگری مینت (تولید توکن) کرد و بدین ترتیب تمامی توکن‌های PAXG مسروقه بازیابی شد.

گفتنی است میزان توکن بازیابی‌شده تنها بخش کوچکی از توکن‌های مسروقه را تشکیل می‌دهند. در طی این حمله هکری، حدود 302 میلیون دلار اتریوم به سرقت رفت و پس از آن به بیت کوین تبدیل شد که بازیابی آن را غیرممکن می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان