بلاک چین سلو (Celo) چیست؟

خانهمعرفی پروژهبلاک چین سلو...

آنچه می‌خوانید...

ویژگی‌های سیستم مالی سنتی دسترسی ما به دارایی‌هایمان را محدود می‌کند. از همین رو بلاک چین‌ها و سیستم‌های مالی غیرمتمرکز به وجود آمدند تا این محدودیت‌ها را رفع کنند. در اکوسیستم غیرمتمرکز، بلاک چین‌ها نقش مهمی دارند. در این مقاله قصد داریم بلاک چین سلو (Celo) را بررسی کنیم. با فکت کوینز همراه باشید.

فناوری بلاک چین سیستم‌های مالی را تغییر داد. این تکنولوژی نه تنها یک زیرساخت عمومی برای ذخیره و جابجایی دارایی‌ها به وجود آورد، بلکه یک اکوسیستم خدمات مالی تحت عنوان دیفای را برای استفاده عمومی فراهم کرد. DeFi به کاربران این امکان را می‌دهد تا از خدماتی مانند وام یا درآمد‌های غیرفعال را بدون نیاز به بانک، واسطه یا هرگونه تشریفات اداری استفاده کنند. در این راستا تنها چیزی که شما نیاز دارید یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت است.

مانع همگانی شدن ارزهای دیجیتال

تراکنش‌های مالی مبتنی بر تلفن همراه برای میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان یک عنصر اساسی است. به طوری که تعداد زیادی از مردم به صورت روزانه از برنامه‌های تلفن همراه برای تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند. نگاهی گذرا به موفقیت برنامه‌هایی مانند PayPal و Venmo نشان می‌دهد که خدمات مالی مبتنی بر تلفن همراه چقدر برای مردم مهم است.

با این حال، این بازاری است که اجازه نمی‌دهد به راحتی مزایای رمزارزها یا حوزه دیفای در زندگی روزمره افراد جای خود را پیدا کند.

سنگینی بلاک چین

تراکنش‌های رمزنگاری شده داده‌های سنگینی دارند. بلاک چین به دلیل وجود نودهای آن که دفتر کل را ردیابی می‌کند و سازگاری تراکنش‌های جدید با داده‌های موجود را بررسی می‌کنند، ایمن می‌ماند. اما آنها این کار را با ثبت هر تراکنشی که تا به حال در شبکه انجام شده است انجام می‌دهند. این حجم عظیمی از داده است که به قدرت پردازشی عظیمی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: شبکه سلو (Celo) پس از قطعی 24 ساعته دوباره به حالت عادی بازگشت

بنابراین شما به طور کلی به یک رایانه برای پشتیبانی از فعالیت رمزنگاری خود و همگام سازی کیف پول خود با بلاک چین نیاز دارید. یک تلفن همراه قدرت پردازش لازم برای این فعالیت را ندارد. بنابراین، چگونه می‌توان این محدودیت را برطرف کرد و دنیای ارزهای دیجیتال را قادر ساخت که به زندگی روزمره افراد راه یابد؟

بلاک چین سلو شبکه‌ای است که میلیون‌ها کاربر را قادر می‌سازد تا با رویکرد “اواویت موبایل است” به ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنند. بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به آخرین ادغام Ledger Live و این پروژه نوآورانه بیندازیم.

سلو چگونه امکان استفاده همگانی از این برنامه را به وجود می‌آورد ؟

برای درک ارزش Celo و اکوسیستم آن، ابتدا باید نحوه طراحی آن را بررسی کنیم. CELO یک بلاک چین برای تلفن همراه است که قدرت استفاده از دنیای رمزنگاری را به همه بدون و هیچ سخت افزار اضافه‌ای ارائه می‌دهد.

سلو

معاملات سریع و سبک

بلاک چین‌ها با سرعت تراکنش نسبتاً پایین خود شناخته می‌شوند. سیستم سلو این مشکل را رفع می‌کند. به این معنی که کیف پول‌های متصل به آن می‌توانند به سرعت و به صورت ایمن با شبکه اصلی همگام شوند. این قابلیت، سلو را برای استفاده همگانی آماده کرده و پتانسیل استفاده از آن توسط میلیون‌ها کاربر را فراهم می‌کند.

جزئیات ساده تراکنش

Celo همچنین پیچیدگی‌های بی‌مورد را برای کاربران جدید از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد از شماره تلفن خود به عنوان کلید عمومی خود استفاده کنید. این پروژه از یک زیرساخت خاص برای ایجاد کلید عمومی استفاده می‌کند. این مکانیسم به این صورت است که شماره تلفن‌ها را به کلیدهای عمومی مرتبط می‌کند و ارسال پول به مخاطبین تلفن همراه را ساده می‌کند. برای کاربران، هیچ انتظار طولانی مدتی برای ثبت تراکنش وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن و مقداری ارز دیجیتال است.

معاملات فوری و بدون محدودیت برای همه

با زیرساخت‌های خاص در بسیاری از اپراتورها و کشورهای مختلف، سلو دسترسی به خدمات مالی را تقریباً برای هر تلفن همراهی در جهان امکان پذیر می‌کند.

اکوسیستم و ویژگی‌های بومی مربوط به DeFi

سلو با ماشین مجازی اتریوم سازگار است. این بدین معنی است که می‌تواند از سیستم برنامه‌ها و توکن‌های خود پشتیبانی کند. این سیستم اکوسیستمی از dApp ها و دیفای را ارائه می‌کند (که توسط توکن اصلی شبکه یعنی CGLD ارائه می‌شود). این اتفاق نقطه ورود میلیون‌ها نفر را برای دسترسی به خدمات مالی و ایجاد فرصت‌ برای درآمدهای غیرفعال است.

اداره شدن توسط افراد خود جامعه

توکن اصلی این برنامه CGLD نام دارد. این توکن یک توکن حاکمیتی آن-چین یا برخط است که می‌تواند روی پروتکل اثبات سهام Celo قرار گیرد و درآمد غیرفعال را برای کاربران در دسترس قرار دهد. این اتفاق به این معنی است که هر کسی که توکن را داشته باشد می‌تواند در مورد چگونگی تکامل و رشد پلتفرم در طول زمان نظر خود را ارائه دهد.

Celo همچنین دلار سلو را ارائه می‌دهد. استیبل کوین پلتفرم توسط CGLD پشتیبانی می‌شود و قادر به حفظ ارزش پایدار خود از طریق پروتکل الگوریتمی Celo است.

بیشتر بخوانید: ماشین مجازی اتریوم (Ethereum Virtual Machine) چیست؟

سلو، اولین بلاک چین بدون آلاینده

سلو رویکردی را برای مبارزه با تغییرات اقلیمی با ایجاد انگیزه برای حفاظت از سرمایه طبیعی دنبال می‌کند. ماموریت این پلتفرم فراتر از دسترسی ساده همگانی از طریق موبایل به رمزارزها است. هدف آن ایجاد خدمات مالی بدون محدودیت، آسان و قابل دسترس برای همه از طریق یک زیرساخت پایدار و همراه با حفظ سلامت محیط زیست است.

ادغام سلو با Ledger Live

سلو
ادغام سلو با Ledger Live

ادغام بلاک چین سلو با Ledger Live به این معنی است که نه تنها می‌توانید امنیت CGLD خود را با استفاده از یک کیف پول سخت افزاری به حداکثر برسانید، بلکه می‌توانید آن را به طور یکپارچه مدیریت کرده و از دسترسی فوری به خدماتی مانند معامله و استیکینگ بهره ببرید. این به معنای سهولت استفاده و کنترل کامل بر روی دارایی‌های شما است.

دنیای دارایی‌های دیجیتال اکوسیستمی است که به نوآوری بی‌شمار خود شناخته می‌شود. بلاک چین Celo نیز در همین راستا گزینه‌های جدید و هیجان‌انگیزی را نوید می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان ورود موج جدیدی از کاربران به این فضا اشاره کرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان