بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه جهان به دنبال توکن‌سازی سهام و دارایی‌ها است

خانهاخباربزرگ‌ترین شرکت مدیریت...

آنچه می‌خوانید...

لری فینک (Larry Fink)، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بلک راک (BlackRock)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه در دنیا روز 17 مارس و در نامه سالانه خود به سرمایه‌گذاران این شرکت درباره توسعه‌های هیجان‌انگیزی توضیح داد که در فضای ارزهای دیجیتال در حال رخ دادن است. از جمله این موارد می‌توان به توکن‌سازی دارایی‌ها اشاره داشت. وی توضیح داد، در حالی که بیت کوین تمام توجه رسانه‌ها را در سال گذشته به خود جلب کرد اما توسعه‌های قابل‌توجه دیگری نیز در این فضا ایجاد شده است.

به نقل از فینبولد و بنا بر صحبت‌های فینک، در بازارهای نوظهور مانند هند و برزیل پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه پرداخت‌ها دیجیتالی صورت گرفته است که هزینه‌های کلی را کاهش داده و باعث پیشرفت امور مالی شده است. علیرغم این موضوع، مدیرعامل بلک راک توضیح داد که در آمریکا اما ابتکار عمل با مشکل مواجه بوده و این امر موجب به بالا بودن هزینه‌های پرداخت شده است.

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

توکن‌سازی دارایی‌ها

فینک در ادامه نامه خود بر اهمیت توکن‌سازی سهام و دارایی‌های مختلف تاکید کرد و اشاره داشت که این اقدام می‌تواند کارآمدی بازارهای مالی را افزایش دهد، زنجیره ارزش را کوتاه کند و در عین حال هزینه‌ها و دسترسی سرمایه‌گذاران به دارایی‌ها را بهبود بخشد.

بنا بر صحبت‌های مدیرعامل بلک راک، توکن‌سازی دارایی‌ها می‌تواند به انقلابی در صنعت می‌دریت سرمایه کمک کند و برنامه‌های هیجان‌انگیزی را برای تکنولوژی‌های اساسی در فضای ارزهای دیجیتال ارائه کند. وی افزود که در شرکت بلک راک، هدف کاوش در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به خصوص در بخش‌هایی است که به مشتریان این شرکت ارتباط دارد. از مهم‌ترین این بخش‌ها می‌توان به بلاک چین‌های دارای مجوز، توکن‌سازی سهام و اوراق بهادار اشاره کرد.

در پایان فینک توضیح داد که با وجود ریسک‌های این حوزه و نیاز مبرم به قانون‌گذاری مشخص در فضای کریپتو، بلک راک نسبت به آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان