تحلیل تکنیکال اتریوم؛ احتمال سقوط بیشتر وجود دارد

خانهتحلیل ارز دیجیتالاتریومتحلیل تکنیکال اتریوم؛...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: بازار نزولی تاثیرات ناگواری برای آلت کوین ها از جمله اتریوم داشته است. در شبانه روز گذشته قیمت اتریوم با کاهشی 4 درصدی همراه بوده است. هفته گذشته دومین ارز برتر بازار تلاش کرد تا یک روند بازگشتی را تجربه کند اما به نظر فروشندگان قصد عقب نشینی نداشته و فعالیت آنها به کاهش بیشتر دامن زده است.

در زمان سقوط قیمت اتریوم، خریداران تلاش کردند تا آرامش خود را حفظ کنند. با این حال فشار فروش سنگین باعث شده تا این آلت کوین روند بازگشتی را تجربه نکند. علاوه بر آن تحلیل تکنیکال اتریوم نشان می‌دهد که قبل از آغاز روند صعودی این ارز احتمالا شاهد سقوط بیشتر آن باشیم.

- Advertisement -

تیم توسعه شبکه اتریوم اخیرا اعلام کرده است که به روزرسانی ادغام (Merge) احتمالا در ماه اوت امسال صورت گیرد. باید دید که آیا قیمت اتریوم به این اتفاق واکنش مثبت نشان می‌دهد یا خیر. با این حال نمی‌توان انتظار تغییر روند را داشت چرا که نمودار این ارز نشان دهنده اتفاق دیگری است.

تحلیل نمودار روزانه اتریوم

در زمان نگارش این مطلب قیمت اتریوم در محدوده 1900 دلاری قرار گرفته است. در صورتی که سطح کنونی از بین رود شاهد سقوط بیشتر اتریوم به سمت 1700 دلار خواهیم بود. همچنین، در صورتی که خریداران وارد بازار نشوند، قیمت اتریوم ممکن است با ریزشی 30 درصدی به محدوده 1200 دلاری برسد.

نمودار اتریوم

از سویی دیگر اما ممکن است شاهد بازپس گیری سطح مهم 2000 دلاری و سپس حرکت به سمت 2200 دلار باشیم. حجم اتریوم معامله شده هنوز در محدوده قرمز رنگ قرار دارد که دلیل آن فشار فروش بالا در بازار است.

تحلیل تکنیکال ETH

الگوی میانگین متحرک

احتمال یک حرکت نزولی در اتریوم وجود دارد چرا که در بازه زمانی روزانه شاهد ایجاد تقاطع مرگ توسط میانگین های متحرک هستیم. همچنین میانگین 20 روزه زیر میانگین 50 روزه قرار گرفته است که نشان از ضعف قیمتی اتریوم در بازار دارد. قیمت زیر میانگین 20 روزه قرار دارد چون فروشندگان کنترل بازار را در اختیار دارند. همچنین RSI اتریوم در محدوده 20 قرار گرفته که باز هم نشان دهنده برتری فروشندگان است.

مطلب مفید: ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا کدامند؟

اندیکاتورهای نمودار اتریوم

در اندیکاتور MACD نیز هیستوگرام قرمز شده و زیر صفر قرار گرفته که نشان از ادامه دار بودن روند نزولی اتریوم دارد. AO یکی دیگر از اندیکاتورهای نمودار نیز در محدوده زیر خط میانی قرار گرفته که نشانه فروش برای اتریوم تلقی می‌شود.

احتمال بازگشت قیمت

الگویی سه گوش نزولی

در نمودار روزانه شاهد شکل گرفتن یک الگوی سه گوش نزولی هستیم. این الگو در صورت تکمیل شدن معمولا به معنای تغییر روند در بازار است. با ایجاد چنین الگویی نمی‌توان احتمال بازگشت اتریوم را نادیده گرفت. در صورت بازگشت قیمت، اولین سطح مقاومتی 2093 و سپس 2200 دلار خواهد بود. برای آنکه دیدگاه نزولی اعتبار خود را از دست دهد، اتریوم باید سطح 2900 دلاری را پس بگیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان