بنیاد دوج کوین یک صندوق توسعه برای بهبود اکوسیستم این پروژه راه‌اندازی کرد

خانهاخباربنیاد دوج کوین...

آنچه می‌خوانید...

بنیاد دوج کوین صبح روز 31 دسامبر خبری هیجان‌انگیز را برای اعضای جامعه محبوب‌ترین میم کوین بازار منتشر کرد. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این بنیاد با هدف توسعه و افزایش فعالیت در شبکه و همچنین بهره بردن اکوسیستم دوج، صندوق توسعه دوج کوین را راه‌اندازی کرد. باید اشاره داشت که این تصمیم با استقبال اعضای جامعه همراه شده و قیمت دوج کوین نیز رشد 2 درصدی را تجربه کرده است.

صندوق توسعه دوج کوین Core

به نقل از کوین گیپ، بنیاد دوج در بیانیه رسمی امروز خود، از تأسیس صندوق توسعه رونمایی کرد و برای آغاز کار 5 میلیون توکن DOGE را نیز به این صندوق انتقال داد. صندوق توسعه توسط توسعه‌دهندگان اصلی و امضاکنندگان هیئت مدیره بنیاد دوج مدیریت می‌شود.

- Advertisement -

این تیم همچنین تضمین خواهد کرد که 5 میلیون DOGE منتقل شده به Dogecoin Core اختصاص یابد. باید اشاره داشت که توسعه Core برای بهبود اکوسیستم دوج کوین بسیار حیاتی است. به منظور ایجاد شفافیت، تیم توسعه پست‌ها وبلاگی را از وضعیت پیشرفت و مخارج این صندوق منتشر خواهد کرد.

کیف پول جدید چند امضایی توسط توسعه‌دهندگان اصلی و اعضا بنیاد دوج کوین مدیریت خواهد شد. همچنین کوین‌های نگه داری شده در این کیف پول میان توسعه‌دهندگان Core توزیع خواهد شد. چنین اقدامی نیاز به سه امضا از 5 امضای اعضای متولی کیف پول دارد.

مطلب مفید: آموزش کامل استیکینگ در کوکوین (Kucoin)

متولیان این کیف پول عبارتند از کروماتیک (توسعه‌دهنده Dogecoin Core)، مارشال هاینر (عضو هیئت مدیره بنیاد دوج)، میچی لومین (توسعه‌دهنده Dogecoin Core و عضو بنیاد دوج)، پاتریک لودر (توسعه‌دهنده Dogecoin Core) و راس نیکول (توسعه‌دهنده سابق Dogecoin Core). همچنین باید اشاره داشت که متولیان هیچ حقی نسبت به پول نگهداری شده در صندوق توسعه دوج کوین ندارند.

بنا بر داده‌ها این کیف پول در حال حاضر 499999990 دوج به ارزش تقریبی 342 هزار دلار را در خود جای داده است. باید اشاره داشت که بنیاد دوج مارشال هاینر را به دلیل مشارکتش در توسعه این ارز به هیئت مدیره اضافه کرده است. این بنیاد درباره تصمیم خود توضیح داد:

«تعهد دائمی و به جامعه دوج و توسعه این ارز، باعث الهام گرفتن افراد زیادی شده است. مارشال تجربه رهبری مدیریتی و فنی را به تیم اضافه خواهد کرد که در ساخت و پیشرفت صندوق توسعه دوج کوین Core الزامی است.»

گفتنی است که قیمت دوج کوین در هفته‌های اخیر و با اشاره‌های ایلان ماسک مبنی بر اضافه شدن این ارز به توییتر با رشد خوبی همراه شده بود. اکنون و پس از انتشار اخبار صندوق توسعه شاهد افزایش 2 درصدی قیمت بودیم تا دوج در محدوده 0.07 دلاری قرار گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان