top banner adv

بهترین دوره ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دوره ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟
0
بازدید : 10863

در این مقاله از فکت کوینز بهترین دوره ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم. به شما تبریک می‌گوییم که به دنیای ارزهای دیجیتال قدم نهادید. شاید بپرسید که برای آموزش و جستجو در این دنیای جدید باید از کجا شروع کنیم. با خواندن این مقاله ضمن دستیابی به پاسخ این سوال، اطلاعات دقیقی از دوره های فوق‌العاده ارز دیجیتال به دست می‌آورید.

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال Big Eyes؛ گربه‌های جذاب دنیای میم‌کوین‌!

آشنایی با دوره ارز دیجیتال

در حقیقت، ارز دیجیتال یک پول غیر متمرکز و غیر فیزیکی است که برای استفاده در بستر اینترنت طراحی شده است. در سال 2008 میلادی بود که اولین ارز دیجیتال یعنی بیت‌ کوین متولد شد. می‌توانیم بگوییم که بیت‌کوین اولین، بزرگ‌ترین و آشناترین رمزارزی است که وجود دارد.

دوره جامع ویتامین سایت رمزارزی یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال در ایران است. به طوری که شما پس از ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی، به هیچ دوره دیگری در زمینه سرمایه‌گذاری بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی، نیازی پیدا نمی‌کنید. در این دوره بااستاندارد‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها به شما آموزش داده می‌شود. اطلاعات این دوره حاصل تجربه اساتید با تجربه در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری است که به شما کمک می‌کند تا دانش خود را به مهارت عملی تبدیل کنید.

آشنایی با مباحث بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

در بهترین دوره ارز دیجیتال با آموزش صفر تا صد بیت‌کوین و سایر رمزارزها آشنا می‌شوید و آموزش خود را با پشتیبانی یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز آموزشی و توسط اساتید حرفه‌ای فرا می‌گیرید. این اساتید با داشتن مدارک معتبر، می‎توانند هر آنچه به عنوان فوت و فن سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال نیاز دارید، در اختیار شما بگذارند.

پس از تهیه این بسته آموزشی طی یک روند آموزشی منظم پیش می‌روید تا به یک کارشناس خبره در زمینه سرمایه‌گذاری و ترید در حوزه رمز ارزها تبدیل شوید. در ابتدا با صفر تا صد مفاهیم اولیه و سپس با انواع الگوها در تحلیل تکنیکال آشنا می‌شوید.

آمادگی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتو

در ابتدای دوره ویتاین رمزارزی با مباحث کلی مثل تاریخچه پول فیات، علت طراحی ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین، ماهیت رمز ارزها، مزایا و معایب ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوید. همچنین نسبت به مفاهیم مهمی چون بیت‌کوین و بلاکچین، توابع هش، آلت‌کوین‌ها، توکن‌ها و دارایی‌های پلتفرمی و غیرپلتفرمی آگاهی پیدا می‌کنید.

آمادگی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتو

با پلتفرم های مهمی همچون کوین مارکت کپ (coinmarketcap) ، تریدینگ ویو (trading view) آشنا می‌شوید و نسبت به تشریح بخش‌ها و ویژگی‌ها یا امکانات این سایت‌های مشهور نظیر فیلترهای کاربردی، سورت‌های کاربردی، عرضه اولیه‌ها، صرافی‌ها، آکادمی و صدها مورد دیگر اطلاعات بسیار خوب و مفیدی به دست می‌آورید.

بیشتر بخوانید : اندیکاتور فیوچرز؛ بهترین اندیکاتورها در معاملات آتی کدامند ؟

آشنایی با کیف پول‌های دیجیتالی

در بهترین دوره ارز دیجیتال با کیف پول و انواع والت کاغذی، سخت افزاری، موبایلی و کیف پول آنلاین آشنا می‌شوید و نحوه ساخت کیف برای بیت کوین، آلت کوین‌ها و توکن‌ها را فرا می‌گیرید. همچنین با سایت‌های مهمی چون سایت BITADRESS، سایت WALLET GENERATOR و ETHER WALLET آشنا می‌شوید. نحوه استعلام و گزارش‌گیری امن از کیف پول و سایت‌های استعلام کننده موجودی کیف پول نظیر سایت BLOCK CHAIN .COM و سایت ETHRSCAN را می‌آموزید.

همچنین پیرامون برترین کیف پول‌های سخت افزاری مثل آموزش کیف سخت افزاری نانو ایکس، آموزش کیف سخت افزاری ترزور وان و موارد دیگر آموزش می‌بینید. در ادامه به معرفی و آموزش صفر تا صد برترین کیف پول‌های موبایلی یعنی آموزش کوینومی ولت، آموزش تراست ولت، کوین پیمنت و اتر می‌آموزید.

تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

در این دوره با مباحث مهم تکنیکال، اصول تحلیل و انواع ابزارهای تحلیل تکنیکال آشنا می‌شوید. در بهترین دوره ارز دیجیتال با آموزش مبانی چارت که شامل انواع قیمت، نمودار و تایم فریم است، پیش می‌رویم. پیرامون امواج، پیوت‌های ماژور و اهمیتی که در تحلیل ارزهای دیجیتال دارند، موارد مفیدی می‌آموزیم.

سپس در تحلیل کلاسیک با موارد مهمی چون سطوح حمایت و مقاومت، پیوتی و روانی، نحوه پیش‌بینی رمزارزها، الگوهای کندل استیک، پیش‌بینی قیمت با تحلیل پرایس اکشن، خطوط روند، نظریه گن، چنگال اندروز آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید : شبکه آیکان (ICON)؛ آخرین به‌روزرسانی نقشه راه

از ترکیب سطوح حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک استفاده می‌کنیم تا قیمت بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها را به خوبی پیش‌بینی کنیم، همچنین با کمک تحلیل تخصصی و استفاده از الگوها سعی می‌کنیم روند قیمتی را بر روی ارزهای دیجیتال بررسی کنیم.

از الگوهای معکوس کننده روند، سر و شانه، الگوی دوقلو و سه قلو، الگوی مثلث، کنج معکوس‌کننده و استراتژی‌های معاملاتی آن‌ها استفاده می‌کنیم. در ادامه با تمایز بین کنج و مثلث آشنا می‌شویم. در این مسیر از الگوهای ادامه دهنده مثل مثلث و کنج، مستطیل و فلگ‌ها (پرچم) نیز استفاده می‌کنیم.

تحلیل اندیکاتورها در بهترین دوره ارز دیجیتال

در ادامه آموزش ها در این بسته ارز دیجیتال با الگوهای هارمونیک متداول در ارزهای دیجیتال مثل امواج ولفی آشنا می‌شویم. به بررسی پیش‌بینی حرکت‌های انفجاری و سریع قیمت رمزارزها می‌پردازیم و بیشترین سود در کمترین زمان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید : قطعی دوباره شبکه سولانا؛ بررسی علت و تأثیرات آن بر بازار

با کمک اندیکاتورها به طور حرفه‌ای فرآیند تحلیل رمزارزها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با اندیکاتور مووینگ اوریج (moving average) آشنا می‌شویم و به کاربردهای مووینگ اوریج شامل شناسایی روندها، شناسایی نقاط چرخش قیمت می‌پردازیم.

سپس با اندیکاتور مکدی (MACD) آشنا می‌شویم و با آن قدرت روند را تشخیص می‌دهیم. از مکدی برای به دست آوردن سیگنال‌های خرید و فروش استفاده می‌کنیم. از موارد دیگر در این بخش اندیکاتور RSI، CCI و کاربرد آن، MFI و کاربرد آن و STOCHASTIC و کاربردهای آن است. پس از آن با اندیکاتورهای ایچیموکو (ICHIMOKU) آشنا می‌شویم.

ابزارهای تخصصی در تحلیل تکنیکال رمزارزها

در این دوره آموزشی که بهترین دوره ارز دیجیتال است، با ابزارهای فیبوناچی و کاربردهای آن‌ها آشنا می‌شویم. آموزش فیبو RET و فیبو EXT و فبیو EXP و کاربردهای آن‌ها را فرا می‌گیرید. فیبوناچی کاربردهای زیادی در این بازار دارد. با استفاده از فیبوناچی سعی می‌کنیم اهداف قیمت را پیدا کنیم و به نوسان‌گیری کوتاه مدت بپردازیم. برای تحلیل بازار کریپتو می‌توانیم از ابزار مهم دیگری به نام امواج الیوت بهره‌مند شویم.

در این‌جا با دوره‌های استاندارد الیوت و انواع آن، ساختار ریزموجها در الیوت، الگوریتم شناسایی امواج الیوت، اصلاحی‌های چندگانه، تشخیص آن آشنا می‌شویم تا سود خوبی به دست آوریم. امواج الیوت،کاربردهای زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. استفاده از الیوت می‌توانید به تحلیل بیت‌کوین و ارزهای مطرح بازار به صورت زنده بپردازید.

آشنایی با الگوهای هارمونیک و زمانی

در ادامه با کمک هارمونیک تریدینگ به بررسی الگوهای مختلفی چون الگوی هارمونیک AB= CD، الگوی باترفلای، الگوی گارتلی، بت، کرب، شارک و سایفر می‌پردازیم. سپس با سری‌های زمانی، اهمیت آن‌ها و کاربردی که دارند، آشنا می‌شویم. انواع نظم زمانی مثل سرس زمانی RET، TCR و ATP را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید : عرضه اولیه رمزارز جدید «بیت کوین ماینتریکس» جمع آوری 9 میلیون دلار

در بهترین دوره ارز دیجیتال به شما می‌آموزیم تا با ترکیب سری‌های زمانی و الگوهای هارمونیک و همچنین با ابزار پرایس اکشن و دقت در حرکت نمودار، به پیش‌بینی روزهای بعدی بپردازید و با نوسان‌گیری به سود خیلی خوبی برسید.

آشنایی با تریدینگ ویو و امکانات آن در حوزه ارزهای دیجیتال

به شما یاد می‌دهیم تا با آموزش ساخت و ایجاد اکانت در تریدینگ ویو آشنا شوید و در ایران یک اکانت پریمیوم ایجاد کنید. با ابزارهای تکنیکال کار کنید و بتوانید تنظیمات این ابزارها را در تریدینگ ویو بهینه‌سازی کنید. همچنین نسبت به شخصی‌سازی این محیط اقدام کنید.

از موارد مفید دیگر این آموزش می‌توانیم به نحوه ایجاد واچ لیست های کاربردی در تریدینگ ویو، آموزش میانبرهای سریع و آموزش نحوه کشف تحلیل‌ها در تریدینگ ویو اشاره کنیم. به علاوه، فیلترهای سودآور در تریدینگ ویو و کار با آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

آشنایی با صرافی ها و آموزش نحوه کار آنها

در ادامه بهترین دوره ارز دیجیتال با صرافی‌های معتبری مانند بایننس و کویینکس آشنا می‌شوید. پیرامون مزایا و معایبی که دارند، صحبت می‌کنیم. سپس به تفاوت بین صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز می‌پردازیم. در ادامه معتبرترین و بهترین صرافی‌های ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. در خصوص صرافی‌ها سوالات زیادی مطرح می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاه می‌کنیم.

بهترین دوره ارز دیجیتال
  • ایرانی‌ها چگونه می‌توانند در بایننس و کوینیکس ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند؟ احراز هویت برای ایرانی‌ها چگونه است؟
  • چه کشورهایی در صرافی بایننس تحریم هستند و بنابراین در هنگام کار با آی پی ثابت چه نکاتی باید رعایت کرد؟
  • بهترین روش برای اتصال به بایننس در ایران و جلوگیری از بلوکه شدن حساب چیست؟
  • چگونه از سرور مجازی برای فعالیت در صرافی بایننس استفاده کنیم و چگونه IP را در سرور مجازی تغییر دهیم؟ چه سخت افزاری برای سرور مجازی یا VPS مناسب است؟

البته موارد زیادی در اینجا به شما آموزش داده می‌شود. برای مثال با راه‌اندازی ابزار احراز هویت گوگل و نصب آن آشنا می‌شوید. در ادامه بهترین دوره ارز دیجیتال با تنظیمات جیمیل برای استفاده در کیف پول‌ها و صرافی‌ها یعنی تنظیمات تایید دو مرحله‌ای و نحوه فعال‌سازی آن آشنا می‌شویم.

آموزش بهترین دوره ارز دیجیتال در فکت کوینز

این‌ها فقط نمونه‌ای از آموزش‌هایی است که در دل این دوره ارزهای دیجیتال گنجانده شده است. درست است که برای ورود به دنیای ارز های دیجیتال می‌توانید از خواندن مقالات آموزشی و پراکنده که در سایت‌ها و پلتفرم هایی همچون یوتیوب وجود دارند استفاده کنید، اما به این نکته هم توجه داشته باشید که این منابع تمام جزئیات را به صورت حرفه ای و یکجا در اختیار شما قرار نمی‌دهند. ازآنجایی‌که بازار ارزهای دیجیتال بازاری بسیار پر ریسک و پر نوسان است و برای فعالیت در آن به حجم اطلاعات بسیار حرفه‌ای نیاز است بنابراین برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع‌تر باید در انتخاب منبع آموزشی خود بسیار دقت کنید.

9
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x