بهترین ربات بیت کوین (Bitcoin Robot) کدام است؟

خانهمقالاتبهترین ربات بیت...

آنچه می‌خوانید...

تا به حال اسم ربات بیت کوین به گوشتان خورده است؟ می‌دانید بهترین ربات بیت کوین چیست؟ اکثر سرمایه گذاران خودشان بیت کوین (BTC) را معامله می‌کنند و ساعت‌ها زمانشان را صرف تجزیه و تحلیل بازار می‌کنند. آنها نمودارها را بررسی می‌کنند، با صرافی‌ها سر و کله می‌زنند و به تنهایی معاملات را انجام می‌دهند. با این حال، برخی از سرمایه گذاران راه آسان‌تری را برای معاملات ارزهای دیجیتال کشف کرده‌اند: پلتفرم‌های ربات بیت کوین. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین ربات بیت کوین بپردازیم. با فکت کوینز همراه باشید.

شما می‌توانید با استفاده از یک ربات بیت کوین در زمان صرفه جویی کنید. این ربات‌ها از الگوریتم‌های کامپیوتری ویژه‌ای برای تجزیه و تحلیل بازار و شناسایی فرصت‌های معاملاتی پنهان پیروی می‌کنند. فکر نکنید که معاملات خودکار ساختگی است! آن‌ها تا 73٪ از کل فعالیت معاملاتی در بازار سهام ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.

حقیقت این است که بسیاری از سرمایه گذاران نمی‌توانند چشمان خود را 24 ساعته به صفحه نمایش مربوط به بازار بدوزند. ما 5 پلتفرم برتر ربات بیت کوین برای معامله‌گران مبتدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : ربات معاملاتی یا استراتژی DCA؛ کدامیک سودآورترند؟

ربات بیت کوین چیست؟

ربات بیت کوین یک نرم افزار معاملاتی است که معاملات شما را به صورت خودکار پیش می‌برد. یک ربات BTC از الگوریتم‌های کامپیوتری منحصر به فرد برای انجام معاملات بر اساس داده‌های بازار پیروی می‌کند. به عنوان مثال، یک ربات می‌تواند یک الگوی کندل استیک چکش صعودی را تشخیص دهد و بیت کوین را خریداری کند. سپس کوین‌های شما را پس از یک الگوی نزولی مانند ستاره شامگاهی می‌فروشد.

ایده اصلی پشت ربات‌های معاملاتی بیت‌کوین این است که سیگنال‌های خرید و فروش را شناسایی می‌کنند. این کار دقیقا به همان صورتی اتفاق می‌افتد که که یک معامله‌گر انجام می‌دهد. تنها تفاوت این است که ربات در مقایسه با همتای انسانی خود بسیار کارآمدتر است. ربات می‌تواند معاملات را در عرض چند ثانیه شناسایی و اجرا کند.

ربات بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

یک ربات بیت کوین وظایف خود را بدون نظر شما انجام می‌دهد. هنگامی که یک استراتژی را انتخاب کردید، مانند اسکالپینگ (که شامل خرید و فروش دارایی در محدوده کوچکی است) ربات به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهد. این استراتژی همچنین می‌تواند شامل تکنیک‌هایی مانند دنبال کردن یک اندیکاتور، ردیابی اخبار یا مشاهده الگوهای نمودار باشد.

بیشتر بخوانید : چگونه ربات معاملاتی انتخاب کنیم ؟ بهترین معیارهای یک ربات معاملاتی خوب چیست؟

ربات‌ها می‌توانند چندین عامل را هنگام معامله ترکیب کنند. آنها می‌توانند شاخص RSI را دنبال کنند. اگر بیت کوین به زیر 30٪ کاهش یابد (منطقه فروش بیش از حد) یا قیمت خیلی سریع ریزش کند، می‌توانند دارایی مد نظر را بفروشند. آنها همچنین می‌توانند معاملات با فرکانس بالا را به تعداد صدها معامله در روز انجام دهند. این معاملات تنها زمانی انجام می‌شوند که ربات آنها را فرصت‌های سودآوری بداند.

برخی از ربات‌ها هر چه بیشتر معامله کنند بهتر می‌شوند. آنها یا استراتژی خود را بهبود می‌بخشند یا شروع به در نظر گرفتن اطلاعات بیشتری از بازار می‌کنند. ربات‌های رمزنگاری خوب همچنین از چندین منبع داده بهره می‌برند. آنها داده‌های مربوط به قیمت بیت کوین را در چندین صرافی و گاهی اوقات حتی جفت‌های معاملاتی مختلف (BTC/USDT، BTC/USDC، BTC/DAI و غیره) تجزیه و تحلیل می‌کنند.


بهترین ربات‌ بیت کوین یک سفارش را در کسری از ثانیه و با قیمت مناسب پر و اجرا می‌‎کند.

مزایای ربات بیت کوین

ربات‌های بیت‌کوین به سرعت، دقت و زمان‌بندی خود معروف هستند. آنها با تجزیه و تحلیل بازار و انجام معاملات، در زمان صرفه جویی می‌کنند. ربات‌ها می‌توانند صدها پوزیشن را باز کرده و ببندند و در عین حال بدانند که آیا ورود به آنها در وهله اول ارزشش را دارد یا خیر. همه معامله‌گران نمی‌خواهند ساعت‌ها به صفحه رایانه خود خیره شوند. ربات‌ها دچار خستگی نمی‌شوند و این مزیت بزرگی است.

رباتی که به طور مداوم بازار را اسکن می‌کند سریعتر از یک شخص معامله می‌کند. ربات‌ها به قدری سریع هستند که تا زمانی که متوجه نمایان شدن یک الگو یا کاهش سریع قیمت آن‌ها شوند، از قبل وارد پوزیشن می‌شوند. سرعت در یک بازار بسیار رقابتی مانند بازار ارزهای دیجیتال، همه چیز است. بنابراین هر ثانیه مهم است.

دقت نیز مانند سرعت نقش زیادی در موفقیت دارد. بهترین ربات‌ بیت کوین یک سفارش را در کسری از ثانیه و با قیمت مناسب پر و اجرا می‌‎کند.

ربات‌های بیت‌کوین به سرعت، دقت و زمان‌بندی خود معروف هستند.

با این حال، معاملات خودکار با معایبی نیز همراه است. آنها 100٪ خودکار نیستند زیرا هنوز هنگام راه اندازی ربات به وارد کردن اطلاعات نیاز است. اگر ربات نتواند سیگنالی را تشخیص دهد، ممکن است لازم باشد به صورت دستی معامله را متوقف یا شروع کنید. اتفاقی که می‌تواند رخ دهد این است که ربات به دلیل مشکلات سرور، داده‌های اشتباهی را جمع آوری می‌کند.

یکی دیگر از مشکلات این است که برای دسترسی به وجوه خود باید به یک پلتفرم اعتماد کنید. مگر اینکه ربات معاملاتی خود را ایجاد کنید. در این صورت باید به یک پلتفرم معاملاتی شخص ثالث اجازه دهید تا دارایی‌های رمزنگاری شما را مدیریت کند. نگرانی‌های مربوط به ایمنی دارایی‌ها در پلتفرم‌های معتبر وجود ندارد، اما همیشه این خطر وجود دارد که قربانی یک کلاهبرداری شوید.

5 مورد از بهترین ربات‌های بیت کوین در سال 2022

در ادامه و با بررسی ربات‌هایی که برای شما در این مقاله گرد آورده‌ایم، می‌توانید بهترین ربات بیت کوین را برای معاملات خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

BitIQ یک پلتفرم برای معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است.

ربات BitIQ

BitIQ یک پلتفرم برای معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم از یک الگوریتم کامپیوتری پیچیده برای کمک به سرمایه گذاران برای معاملات خودکار ارزهای دیجیتال و دستیابی به سود مناسب استفاده می‌کند.

این پلتفرم داده‌های تکنیکال را از نمودارهای قیمتی و اخبار فوری جمع‌آوری می‌کند تا پلتفرم معاملاتی پیشرفته بیت‌کوین خود را تقویت کند. تیم پشتیبان BitIQ، به رهبری پنج معامله‌گر سابق وال استریت و سه دانشمند علوم کامپیوتری، ادعا می‌کنند که پس از گنجاندن سیگنال‌های توییت‌ها در الگوریتم خود، محبوبیت بالایی کسب کرده‌اند.

الگوریتم معاملاتی BitIQ از یک مدل یادگیری ماشینی (machine learning) برای بهینه سازی استراتژی خود با ترکیب داده‌های جدید استفاده می‌کند. این تیم همچنین ادعا می‌کند که از جنبه‌های دیگر فناوری هوش مصنوعی برای بهبود ربات خود و انجام معاملات خبری یا تحلیل روند قیمت استفاده می‌کند.

BitIQ در قالب یک برنامه تحت وب ارائه می‌شود. اما می‌توانید نسخه موبایلی برنامه را نیز در دستگاه iOS یا Android خود دانلود کنید. استفاده از این برنامه رایگان است و هیچ هزینه پنهانی دریافت نمی‌کند. علاوه بر این، این تیم یک کتابچه راهنمای کامل ارائه می‌دهد که به کاربران نشان می‌دهد چگونه از BitIQ استفاده کنند.

Commas3 یک نرم افزار معاملاتی خودکار است که به شما امکان داد و ستد بیت کوین و آلت کوین‌ها را می‌دهد.

ربات Commas3

Commas3 یک نرم افزار معاملاتی خودکار است که به شما امکان داد و ستد بیت کوین و آلت کوین‌ها را می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید در بیش از 18 صرافی رمزنگاری معامله کنید و با استفاده از کلیدهای API به طور ایمن به حساب‌های خود متصل شوید. به غیر از معاملات خودکار، Commas3 دارای معاملات کپی (معاملات رونویس) نیز می‌باشد.

این ربات بیت کوین دارای سه استراتژی محبوب است که برای بازارهای خرسی، گاوی و بازارهای جانبی طراحی شده است. کاربران همچنین به تجزیه و تحلیل پورتفولیو و برقراری مجدد تعادل در سبد دارایی‌ها دسترسی دارند. این امکان وجود دارد که از قبل، اطلاعات سفارشات استاپ-لاس (stop-loss) را وارد کنید که به محض رسیدن قیمت به هدف، ربات آن را فعال می‌کند.

سرمایه‌گذارانی که شجاعت کافی برای انجام معاملات خودکار با پول واقعی را ندارند، می‌توانند روی Commas3 معامله کنند و استراتژی‌ها را بدون ریسک آزمایش کنند. این نوع معاملات به شما امکان می‌دهند استراتژی‌های مختلف را آزمایش کنید و عملکرد آنها را مشاهده کنید.

Commas3 هم به صورت اپلیکیشن وب و هم به عنوان یک برنامه تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است. قیمت این نرم افزار از 14.5 دلار برای طرح اولیه شروع می‌شود. دو طرح دیگر به ترتیب 24.5 و 49.5 دلار قیمت دارند. همچنین یک نسخه رایگان وجود دارد که کاربران جدید می‌توانند آن را امتحان کنند.

خیلی‌ها HaasOnline را بهترین ربات بیت کوین می‌شناسند.

ربات HaasOnline

خیلی‌ها HaasOnline را بهترین ربات بیت کوین می‌شناسند. این بیت کوین برای کسانی است که علاقمند به کدنویسی ربات خود هستند. این برنامه که برای ویندوز، MacOS و لینوکس موجود است، به شما امکان می‌دهد بدون دانش کدنویسی، یک ربات معاملاتی رمزنگاری را ایجاد کنید. سازنده ربات آنها دارای یک رابط کاربری است که با استفاده از آن می‌توانید اسکریپت‌های پیچیده را با استفاده از دستورات از پیش ساخته شده ایجاد کنید.

ویژگی‌های این پلتفرم معاملات خودکار به صورت زیر است:

  • ثبت سفارشات به صورت شخصی سازی شده
  • اکستنشن‌های ربات
  • اسکنرهای بازار
  • مدیریت پورتفولیو
  • داشبورد قابل تنظیم

شما می‌توانید با بیش از 20 صرافی به HaasOnline متصل شوید. علاوه بر این، داده‌های معاملاتی و کلیدهای API به صورت محلی در رایانه شما ذخیره می‌شوند. این مسئله و عدم استفاده از فضای ابری باعث می‌شود که تجربه معملات ایمن‌تری را داشته باشید.

مانند پلتفرم‌های قبلی، HaasOnline نیز از آلت کوین‌ها پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در فهرست صرافی‌های یکپارچه را معامله کنید. تیم سازنده این پلتفرم ادعا می‌کند که هیچ کارمزد محرمانه‌ای از فعالیت‌های معاملاتی شما دریافت نمی‌کند و از سود شما درصدی را برای خود بر نمی‌دارد.

HaasOnline سه سطح حساب را ارائه می‌دهد و هزینه مربوطه را از کاربران به صورت بیت کوین دریافت می‌کند. این طرح‌ها به ترتیب 0.009، 0.016 و 0.026 BTC هزینه دارند. با قیمت‌های فعلی بازار، هزینه اشتراک سالانه آن چیزی حدود 214 دلار، 381 دلار و 620 دلار است.

CryptoHopper یک نرم افزار معاملاتی خودکار است که به شما امکان می‌دهد بیت کوین و آلت کوین‌ها را معامله کنند

ربات CryptoHopper

CryptoHopper یک نرم افزار معاملاتی خودکار است که به شما امکان می‌دهد بیت کوین و آلت کوین‌ها را در بیش از 16 صرافی معامله کنید. این پلتفرم ابری (cloud-based) دارای ویژگی‌های مدیریت پورتفولیو، محاسبه ضررهای نهایی، ربات‌های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی و معاملات کپی است.

این پلتفرم همچنین از سه مورد از محبوب‌ترین استراتژی‌های ربات رمزارز را پشتیبانی می‌کند:

  • میانگین هزینه-دلار (DCA)
  • آربیتراژ
  • بازارسازی

CryptoHopper همچنین دارای یک بخش طراحی ربات است که در آن می‌توانید استراتژی‌ها را ترکیب کرده و الگوریتم‌های معاملاتی سفارشی مخصوص به خود را ایجاد کنید. می‌توانید استراتژی‌ها را به سایر کاربران این پلتفرم بفروشید یا از آنها در پلتفرم استفاده کنید. ویژگی طراحی ربات نیازی به تجربه کدنویسی ندارد و کاملا بصری است.

کاربران CryptoHopper را به دلیل ارائه دسترسی معامله‌گران به گزینه‌های شخصی‌سازی دقیق‌تر هنگام ایجاد استراتژی‌های معاملاتی تحسین می‌کنند. برخی نیز این پلتفرم را بسیار پایدار می‌دانند و سفارشات را با حداقل تاخیر پردازش می‌کنند. همین باعث می‌شود که گروهی از کاربران کریپتو هاپر را بهترین ربات بین کوین بدانند.

هزینه اشتراک پلتفرم بسته به طرح مورد نظر از 16.58 دلار تا 83.25 دلار متغیر است. کاربران همچنین می‌توانند یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنند و با مجموعه‌ای از ویژگی‌های محدود، CryptoHopper را امتحان کنند.

Shrimpy یک پلتفرم مدیریت سبد خودکار است

ربات Shrimpy

Shrimpy یک پلتفرم مدیریت سبد خودکار است که برای معامله گران مبتدی و پیشرفته به طور یکسان طراحی شده است. این پلتفرم تلاش‌های خود را بر برقراری مجدد تعادل پورتفولیو، DCA، معاملات کپی و استراتژی‌های ربات معاملاتی مشابه متمرکز می‌کند.

همچنین می‌توانید فهرست‌های سفارشی ایجاد کنید و نمونه کارها را از شرکت‌های سرمایه‌گذاری پیشرو مانند Coinbase Ventures یا Binance Labs کپی کنید.

Shrimpy 20 صرافی رمزنگاری را ادغام کرده است که می‌توانید به آن‌ها از طریق داشبورد اصلی برنامه دسترسی داشته باشید. این پلتفرم همچنین از 12 کیف پول غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی برای کاربرانی که علاقمند به حوزه دیفای و سواپ توکن‌ها از طریق Shrimpy هستند، بسیار کارامد است. شما می‌توانید به طور یکپارچه بین هر دو نوع پورتفولیو جابجا شوید و هر لحظه تعادل را مجدداً برقرار کنید.

کاربران همچنین می‌توانند عملکرد استراتژی مد نظر خود را قبل از استقرار آن‌ها در بازار، با آزمایش آن‌ها در این پلتفرم تأیید کنند. Shrimpy به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی را با داده‌های قیمتی تاریخی از سال ۲۰۱۸ آزمایش کنید. و حتی اگر استراتژی شکست بخورد، ویژگی استاپ-لاس پرتفولیو از متحمل شدن ضررهای بیش از حد جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: انواع ربات های معاملاتی ارزهای دیجیتال

اشتراک Shrimpy برای کاربران علاقمند به ابتدایی‌ترین ویژگی‌ها از 15 دلار در ماه شروع می‌شود. با این حال، برنامه‌هایی که از 63 دلار و 299 دلار شروع می‌شوند، ابزارهای پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند. این برای کسانی که به دنبال کنترل دقیق بر سرمایه گذاری‌های خود بوده یا حتی شرکت‌های سازمانی علاقمند به مدیریت پورتفولیو، بسیار مفید است.

آیا ربات‌های بیت کوین قانونی هستند؟

بله، ربات‌های بیت کوین قانونی هستند. رایانه‌ها فقط کاری را انجام می‌دهند که شما به آنها می‌گویید. بنابراین یک الگوریتم معاملاتی از مسیری که شما طراحی کرده‌اید دور نمی‌شود. تا زمانی که ربات ثابت بماند و دستورات را به موقع اجرا کند، با خیال راحت و ایمن معامله خواهید کرد. فراموش نکنید که ترجیحاً کلیدهای API خود را ایمن نگه دارید.

با این حال، شایان ذکر است که قابل اعتماد بودن یک پلتفرم معاملاتی خودکار به تیم توسعه دهنده آن بستگی دارد. همیشه باید از پلتفرم‌های معتبر استفاده کنید و قبل از استقرار سرمایه در یک ربات معاملاتی، نظرات کاربران را بررسی کنید. همچنین توصیه می‌کنیم بررسی کنید که کاربران در مورد پلتفرم‌های خاص در رسانه‌های اجتماعی چه می‌نویسند.

آیا ربات‌های بیت کوین سودآور هستند؟

ربات‌های بیت کوین تا زمانی سودآور هستند که استراتژی معاملاتی آنها کارساز باشد. استراتژی‌های معاملاتی خوب که با ایده و تحلیل ساخته شده‌اند، مطمئناً سود بسیار بیشتری نسبت به یک ربات معاملاتی ساده که مورد آزمایش مجدد یا بهبود قرار نگرفته است، خواهند داشت. سازگاری ممکن است بسته به شرایط بازار متفاوت باشد. اما یک ربات خوب باید تحت هر شرایطی حداقل ضرر را داشته باشد.

اگر متوجه شدید که یک ربات معاملاتی سودآور نیست، به سادگی استراتژی خود را آزمایش کرده و آن را بهینه سازی کنید. در صورتی که به میزان مناسب و در مسیر درست تلاش خود را متمرکز کنید، مطمئناً به طور غیرفعال درآمد کسب خواهید کرد. اگر هنوز نتوانستید یک استراتژی سودآور ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم از ربات‌ها برای کپی کردن فعالیت معامله‌گران موفق‌تر استفاده کنید. این ویژگی در اکثر پلتفرم‌های ربات بیت‌کوین موجود است.

سخن پایانی

بهترین ربات بیت کوین باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد. این ربات باید بتواند هم داده‌های تکنیکال بازار و هم اخبار پیرامون بازار را بررسی کند. حتی گروهی اعتقاد دارند که بهترین ربات بین کوین باید بتواند توئیتر را هم در نظر بگیرد! همه‌ی این‌ها با هم، شرایطی را فراهم می‌کنند که کاربر بهترین تجربه را داشته باشد. در این مقاله به بررسی 5 مورد از بهترین ربات‌های معاملاتی پرداختیم. نظر شما در مورد ربات‌های معاملاتی چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن‌ها را داشته اید؟ دیدگاهتان را با ما در میان بگذارید.

ربات بیت کوین چیست؟

ربات بیت کوین یک پلتفرم هوشمند است که بر اساس الگوریتمی که برای آن نوشته شده است، معاملات را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

بهترین ربات بیت کوین کدام است؟

هر کدام از ربات ها موارد بررسی شده ویژگی‌های خاص خود را دارند. بهترین ربات بیت کوین برای شما، بر اساس نیازی که دارید می‌تواند متفاوت باشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان