top banner adv

بهترین میم کوین‌های زیر ۱ دلار مستعد رشد در سال ۲۰۲۳

بهترین میم کوین‌های زیر ۱ دلار مستعد رشد در سال ۲۰۲۳
1
بازدید : 17011

بازار ارزهای دیجیتال ممکن است برای تازه‌واردها بازاری پیچیده باشد. سرمایه‌گذاران باتجربه معمولاً روی افزایش سریع کوین‌های زیر ۱ دلار حساب می‌کنند. دلیل این امر را می‌توان با تحقیقات گسترده آن‌ها مرتبط دانست.

بیشتر بخوانید : آموزش کامل استفاده از وب‌سایت راهنمای استخراج Whattomine.com

پی بردن به ارزش واقعی یک ارز دیجیتال یکی از سخت‌ترین جنبه‌های سرمایه‌گذاری در چنین بازاری است. سرمایه‌گذاران برای تشخیص اینکه کدام رمز ارزها می‌توانند سرمایه‌گذاری پرسودی باشند بسیار تلاش می‌کنند، اما باید توجه کنید که بازار ارز دیجیتال بازاری است که همواره در حال تغییر است. علاوه بر این ارز دیجیتال انتخابی شما ممکن است همیشه ارزش خود را حفظ نکند. در ادامه با فکت کوینز همراه شوید تا بهترین میم‌کوین‌های زیر ۱ دلار را به عنوان یک سرمایه‌گذاری پرسود شناسایی کنیم.

بیشتر بخوانید : بهترین ارز دیجیتال جام جهانی قطر ۲۰۲۲

۷ میم‌کوین برتر زیر۱ دلار برای خرید پیش از سال ۲۰۲۳

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال Big Eyes؛ گربه‌های جذاب دنیای میم‌کوین‌!

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

در حالی که رقابت بین هزاران توکن‌ مختلف برای قرارگیری در فهرست ارزهای دیجیتال برتر بازار رو به افزایش است، صنعت میم‌کوین (Memecoin) در سراسر جهان در حال رونق است. در ادامه هفت رمز ارز مهم در این زمینه را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

دوج‌کوین (DOGE)؛ میم‌ کوین‌های زیر ۱ دلار

محبوب‌ترین میم کوین یعنی دوج‌کوین (DOGE)، آغازگر یک انقلاب کوچک در فضای ارزهای دیجیتال بود. دوج‌کوین در سال 2013 به‌عنوان یک شوخی با بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد.

اکثر افراد سرمایه‌گذاری در دوج‌کوین را به دلیل افزایش قیمت آن ترجیح می‌دهند. در زمان نوشتن این مقاله، ارزش دوج‌کوین 0.13 دلار است. پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2030 ارزش DOGE به 0.98 دلار افزایش یابد. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز ایده هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. قیمت دوج‌کوین پایین است و می‌توانید منتظر سودهای بزرگی باشید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با بهترین روش‌های کسب درآمد از متاورس (Metaverse)

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش موثر برای شناسایی شت‌کوین‌ها!

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رمز ارزهای بازار است. شیبا اینو به‌عنوان یکی از بهترین کوین‌های زیر ۱ دلار شناخته می‌شود. SHIB ابتدا به‌عنوان رقیب Dogecoin معرفی شد. هنگامی که اکثر ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین دچار رکود شدند، توکن SHIB بیش از 30 درصد افزایش ارزش داشت!

بیشتر بخوانید: شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟ چطور شیبا اینو بخریم؟

بیشتر بخوانید : سرانجام بازار ارز دیجیتال در سال 2023 چه خواهد بود؟

Dash 2 Trade (D2T)

یکی از ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد بالایی در سال 2023 دارد، D2T است. این پروژه چهار میلیون دلار از پیش فروش توکن‌های خود درآمد کسب کرده است؛ این دستاورد در دنیای ارزهای دیجیتال استثنایی محسوب می‌شود. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که D2T به‌زودی در پلتفرم‌های معاملاتی بزرگ فهرست می‌شود.

IMPT.io (IMPT)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که در فهرست برترین کوین‌های زیر ۱ دلار قرار می‌گیرد IMPT است. IMPT همچنین از برترین توکن‌های سازگار با محیط‌زیست به شمار می‌آید.

طراحان و توسعه‌دهندگان IMPT با ارائه اعتبار کربن به خریداران این ارمز ارز قصد دارند تا میزان آلودگی محیط‌زیست پروژه را کاهش دهند. بیش از 10000 برند نیز از چنین حرکتی حمایت می‌کنند و دوستدار محیط‌زیست هستند.

کالواریا (RIA) | کوین‌های زیر ۱ دلار

کالواریا (RIA) به دلیل اهداف امیدوارکننده خود موردتوجه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. RIA به لطف قابلیت «بازی برای کسب درآمد» (Play to earn)، به‌تدریج موانع بین فناوری رمزنگاری و مردم را کاهش می‌دهد.

با کمک این ابزار، گیمرها می‌توانند بدون کیف پول ارز دیجیتال کسب کنند. وجود بازیکنان بیشتر به معنای پول بیشتر برای برندگان است. شما می‌توانید با خرید و برگزاری مسابقات مختلف از این توکن بهره‌مند شوید. RIA هم اکنون در فصل پیش‌فروش است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های بلاک چین در سال ۲۰۲۲

۷ میم‌کوین برتر زیر۱ دلار برای خرید پیش از سال ۲۰۲۳

دسنترالند (MANA)

یکی دیگر از کوین‌های زیر ۱ دلار که بر حوزه متاورس تمرکز کرده است، دیسنترالند (MANA) نام دارد. گزینه‌های متعددی برای کسب توکن‌های ویژه از طریق این پروژه فراهم شده است.

در دیسنترالند، بازیکنان می‌توانند زمین‌های مجازی را با توکن‌های بومی این پلتفرم خریداری کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند آیتم‌های داخل بازی و NFT‌ها را در این پلتفرم خریداری کنند. در واقع دیسنترالند یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های متاورس است.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی دیسنترالند (Decentraland)

تامادوج (TAMA)

TAMA یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های ارز دیجیتال در سال 2022 محسوب می‌شود. این توکن نیز مانند Dogecoin، این یک میم کوین است، اما ویژگی‌های خاصی آن را به یک پروژه ویژه تبدیل کرده است.

Tamaverse که متاورس ساخته شده توسط تامادوج (Tamadoge) است، پروژه‌های مختلفی را در خود جای‌داده و سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های خود را متنوع کنند. این متاورس دربرگیرنده یک پلتفرم برای کسب درآمد است که به کاربران امکان انجام بازی و دریافت ارز دیجیتال را می‌دهد. سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن TAMA بخرند و توکن‌های دیگری را در فهرست‌های فعلی OKX و Lbank با آن مبادله کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه در LBank معامله کنیم؟ آموزش صرافی ال بانک

بیشتر بخوانید : ۵ تکنیک برای سرمایه‌گذاری در رکود اقتصادی

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین و دشوارترین انتخاب‌هایی که یک سرمایه‌گذار باید انجام دهد این است که روی کدام ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نماید. پیش از انتخاب هر گزینه‌ای باید تحقیقات مختلفی را در زمینه ارز دیجیتال مربوطه انجام دهید تا بفهمید که گزینه مدنظرتان ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.

در این مقاله به معرفی بهترین کوین‌های زیر ۱ دلار پرداختیم که سرمایه‌گذاری‌هایی پرسود در آینده به شمار می‌روند. در واقع یکی از کارهای هوشمندانه‌ای که می‌توانید در سال 2023 انجام دهید، سرمایه‌گذاری روی چنین رمز ارزهایی است.

سوالات متداول

بهترین میم‌کوین‌های زیر یک دلار کدام‌اند؟

۱. دوج‌کوین (DOGE)
۲. شیبا اینو (SHIB)
۳. Dash 2 Trade (D2T)
۴. IMPT.io (IMPT)
۵. کالواریا (RIA)
۶. دسنترالند (MANA)
۷. تامادوج (TAMA)

آیا میم‌کوین‌های زیر یک دلار مناسب خرید هستند؟

پی بردن به ارزش واقعی یک ارز دیجیتال یکی از سخت‌ترین جنبه‌های سرمایه‌گذاری در چنین بازاری است. اما یکی از مورادی که باید به یاد داشته باشید این است که ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار همیشه زیر نظر سرمایه‌گذاران باتجربه هستند.

11
1
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    عماد
    1 سال ago

    فقط رشد

    محل تبلیغ
    ramzarzy
    1
    0
    نظر خود را بنویسید !x