بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ کدامند ؟

خانهآموزش هابهترین پلتفرم‌های کپی...

آنچه می‌خوانید...

یک نکتۀ مهم در مورد صنعت تریدینگ کریپتوکارنسی ها این است که شما با صنعتی عظیم  روبرو هستید. یعنی، به شیوه‌های مختلفی می‌توانید دارایی خود را سرمایه‌گذاری کرده و مطمئن شوید که در این بازار سهمی دارید. اگر تازه به دنیای کریپتوکارنسی وارد شده‌اید، شاید با تمام اصطلاحات و عبارات مربوط به آن آشنا نباشید و بدتان نیاید که آنها را یاد بگیرید. در این صورت می‌توانید سود خود را بیشتر کرده و بهترین استراتژی ترید کردن کریپتو را بیابید. امروز در این مقالۀ فکت کوینر به کپی تریدینگ خواهیم پرداخت و این که چرا باید از این روش استفاده کنید. در اصل، بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ در این صنعت در سال 2022 را معرفی خواهیم کرد.

برویم!

کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ به تریدرها امکان می‌دهد که موقعیت‎هایی را که چندین تریدر باز کرده‌اند، به‌صورت خودکار کپی کنند و هر دو حساب تریدر به هم مرتبط می‌شوند. منظور این است که هر معامله‌ای که از طریق یک حساب تریدر انجام شود، در حساب تریدر دیگر نیز اجرا خواهد شد.

تریدر کپی این اختیار را دارد که ترید کپی را نیز مدیریت کند تا ببیند که با نیازهای خاصشان سازگار است یا باید آن را تنظیم کنند.

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که به شما در Copytrading کمک می‌کنند.

این پلتفرم‌ها به شما کمک می‌کنند تا از ابزارهای فراوانی برای رساندن ریسک خود به کمترین میزان ممکن استفاده کنید؛ بنابراین، در این قسمت آنها را بررسی خواهیم کرد.

چرا کپی تریدینگ برای تازه‌کارها عالی است؟

اگر تازه به صنعت کریپتوکارنسی وارد شده‌اید، کپی تریدینگ کریپتو گزینه بسیار خوبی است. زیرا تریدینگ کرپتوکارنسی به‌طورکلی، به زمان و تحقیق زیادی نیاز دارد.

برای مثال، به نقل از جامعۀ کریپتوکارنسی، تریدرها باید بهترین پروژه‌های کریپتوکارنسی را بیابند که در غیر این صورت، به‌عنوان «جواهر پنهان» شناخته می‌شوند. به‌علاوه، باید تریدهای خود را مدیریت و امور مربوط به صنعت را پیگیری کنید.

این بدان معنی است که آشنایی‌تان با تحلیل تکنیکال باید در سطح پیشرفته باشد. البته، آموختن مهارت‌هایی مانند این و انجام تحقیقات زمان زیادی طول خواهد کشید.

تریدرهای سبز (green trader) فراوانی وجود دارند که از کپی تریدینگ استفاده می‌کنند. چون با کمکش می‌توانند در عین سرمایه‌گذاری بخشی از تلاش و زمان خود، درآمد کسب کنند.

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ کریپتو در سال 2022

در این بخش از مقاله بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ کریپتو در سال 2022 را مرور خواهیم کرد.

پایونکس

پایونکس (Pionex) یک پلتفرم عالی برای Copytrading کریپتوکارنسی است، چون کاملاً رایگان است. برخی ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:

  • قیمت: رایگان
  • انواع ربات‌ها: Arbitrage Bot, Grid Trading Bot, Copy Trading, Social Trading,Martingale Bot, Spot-Futures Arbitrage Bot, Rebalancing Bot, DCA و غیره.
  • اپلیکیشن موبایل: iOS و اندروید
پایونکس
پایونکس

ایتورو

ایتورو (eToro) یکی از بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ و پلتفرم‌های اصلی است که چند ویژگی پیشرفتۀ ترید اجتماعی در این صنعت دارد. یعنی هم می‌توانید کریپتوکارنسی خود و هم کالاهایی مانند سهام و طلا را نیز ترید کنید.

این پلتفرم در این زمان بیش از 16 کریپتوکارنسی را پشتیبانی می‌کند و پلتفرمی خلاق و هیجان‌انگیز است.

ایتورو
ایتورو

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ : شریمپی (Shrimpy)

شریمپی (Shrimpy) یک پلتفرم Copytrading کریپتو همه‌کاره است، چون پایگاهش در فضای ابری است و برای استفاده از آن نیازی به دانلود هیچی  ندارید.

این پلتفرم به کلاینت‌ها امکان می‌دهد که پرتفوی دارایی کریپتوکارنسی خود را مدیریت کنند و نیز می‌توانند درصد ارزش توکن خود در پرتفوی خود را طوری تعیین کنید که در زمان تعیین شده بتوانید آن را از نو تنظیم کنید.

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ
بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ

بایننس (Binance)

بدون تردید، بایننس را می‌توانیم یکی از بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ کریپتو بدانیم. این پلتفرم برای ترید کردن در شیوه‌های مختلف از جمله کپی‌کردن تریدرهای حرفه‌ای که در این زمینه تجربه دارند، مناسب است.

بایننس
بایننس

تری کاماز (3Commas)

وقتی نوبت به پلتفرم کپی تریدینگ می‌رسد، تری کاماز (3Commas) پلتفرمی است که گزینه‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، زیرا چندین استراتژی کپی تریدینگ دارد که می‌توانید استفاده کنید.

این پلتفرم برای کاربران کلاینت‌ها بات‌های Copytrading و نیز ربات‌های بیت‌کوین فراهم می‌کند و اجتماعی دارد که تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند استراتژی‌های خود را در آن ترید کرده و در میان سرمایه‌گذاری‌های خود یک اجتماع بسازند.

بهترین قسمتش اینجاست که وجوه کاربران در پلتفرم نگه‌داری نمی‌شود و بات‌های تریدینگ کریپتوکارنسی نمی‌توانند از جانب کاربران برداشت انجام دهند.

3Commas
3Commas

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ : کوین ماتیکس (Coinmatics)

کوین ماتیکس (Coinmatics) یک پلتفرم عالی برای کپی تریدینگ است که در سال 2018 ایجاد شد. این ابزار برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها بسیار عالی است که از آن می‌توانند بیشترین بهره را برده و به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد تریدهای کریپتوکارنسی خود را در حالت دستی یا اتوماتیک کپی کنند.

ویژگی اصلی Copytrading کریپتو خوب و راحت بودنش است. به‌علاوه، روش‌های زیادی دارند که می‌توانید از آنها نهایت بهره را ببرید. اما نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که آنها فعلاً فقط بایننس را دارند که برای کپی تریدینگ در دسترس است.

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ
بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ

کپی می (CopyME)

این نیز یکی از پلتفرم‌های عالی برای Copytrading مستقر در آمریکاست. برای افرادی که به دنبال یک پلتفرم باکیفیت، منحصربه‌فرد و کارآمد هستند که بهترین فرصت را برای کپی‌کردن استراتژی‌های ترید و به‌کارگیری موفقیت‌آمیز آنها داشته باشند، عالی است.

این پلتفرم به شما امکان می‌دهد با افراد حرفه‌ای ترید کنید، طوری که بتوانید شانستان برای داشتن یک سود خوب امتحان کنید.

CopyMe
CopyMe

کریل (Kryll)

کریل (Kryll) تا آنجا که یک پلتفرم کپی تریدینگ کریپتو است، تمام ابزارهای مورد نیازتان را در خود دارد. یعنی آنها ربات‌های تریدینگ کریپتوکارنسی و ربات‌های قدرتمند بیت‌کوین دارند تا بتوانید تریدینگ کریپتوکارنسی خود را خودکار کنید.

آنها بازاری دارند که در آن می‌توانید به جامعۀ کریپتوکارنسی نفوذ کرده و استراتژی‌های تریدینگ را با سایر تریدرها مبادله کنید.

کریل
کریل

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ : ترید میت (Trade Mate)

ترید میت (Trade Mate) را واقعاً می‌توانیم یکی از برترین و بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ بدانیم، چون ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارد که با کمکشان می‌توانید در برخی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها به‌آسانی ترید کنید.

اگر یک سرمایه‌گذار هستید، می‌توانید از این پلتفرم نهایت استفاده را برده و بررسی کنید که کدام تریدرها برایتان بهتر هستند. بنابراین، زمانی که پای توکن‌های کریپتوکارنسی به میان آید، می‌توانید تصمیم‌های عاقلانه‌ای بگیرید.

ترید میت
ترید میت

تریدلایز (Tradelize)

تریدلایز (Tradelize) یک پلتفرم دیگر است که اگر می‌خواهید از تجربه‌های سایر تریدرها استفاده کنید، برایتان عالی است و نیازی نیست خودتان برای آن وقت بگذارید.

این پلتفرم را تریدرهایی توسعه داده‌اند که بیش از 10 سال تجربه تریدینگ دارند. به‌عنوان یک شبکۀ اجتماعی غیرمتمرکز، می‌توانید به اجتماع سرمایه‌گذاران و تریدرها ملحق شده و از یک ترمینال تریدینگ دسکتاپ که کیفیت حرفه‌ای دارد، نهایت استفاده را ببرید.

این پلتفرم یک اپلیکیشن موبایلی دارد که می‌توانید دانلودش کنید. گفته می‌شود که از آمارهای واقعی استفاده می‌کنند که مستقیم از صرافی‌ها گرفته می‌شود تا بتوانید هنگام سرمایه‌گذاری خود ریسک‌های حساب شده‌ای داشته باشید.

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ
بهترین پلتفرم‌های Copytrading

بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ : واندربیت (Wunderbit)

واندربیت (Wunderbit) یک پلتفرم واقعاً مفید برای کپی تریدینگ است که به شما کمک می‌کند تریدها را از تریدرهای کریپتوکارنسی فصلی را به دست آورده و نیز می‌تواند تریدهایتان را از طریق بات‌های تریدینگ اتوماتیک کنید.

در آنجا مجموعۀ وسیعی از مبادلات وجود دارند که می‌توانید رویشان سرمایه‌گذاری کنید و ازآنجاکه بیش از 2000 مشتری از آنها استفاده می‌کنند، می‌توان گفت که این افراد کاربرپسند و کاربردی هستند.

واندربیت
واندربیت

کوین بیس (Coinbase)

کوین بِیس (Coinbase) زمانی که سخن از یکی از بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ به میان می‌آید، مزایای زیادی دارد که به موفقیتتان در این حوزه کمک می‌کند. زیرا آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا پرتفوی کریپتو خود را راه‌اندازی کرده و نیز گفته شده است که ساده‌ترین جا برای خریدوفروش کریپتوکارنسی است.

تنها کاری که برای شروع کار با آن باید انجام دهید این است که امکان دسترسی به ایمیل خود را به آنها بدهید و سپس می‌توانید با آن یک حساب کاربری ایجاد کنید.

کوین بیس
کوین بیس

سخن پایانی بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ

در این مقاله به همین راحتی با بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ در سال 2022 آشنا شدید. احتمالاً تا اینجا متوجه شده‌اید که پلتفرم‌ها و اَپ‌های مختلف زیادی وجود دارد که می‌توانید از میانشان مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید، به این معنی که چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد.

تصمیم‌گیری در مورد انتخاب مناسب‌ترین گزینه طبق نیازهایتان، به چند مورد بستگی دارد. اینها عبارت‌اند از: با استفاده از یک پلتفرم Copytrading چه چیزی می‌خواهید به دست آورید؛ نوع امنیتی مورد نظرتان؛ مبلغی که حاضرید برای استفاده از ویژگی‌های آنها بپردازید و اینکه آیا می‌خواهید در حین بردن نهایت استفاده از آن پلتفرم بتوانید در مورد ترید کردن کریپتوکارنسی اطلاعات بیشتری به دست آورید یا خیر.

پلتفرم‌های زیادی در این صنعت وجود دارند که حالت‌های free trials دارند که می‌توانید رویشان سرمایه‌گذاری کنید. بنابراین، توصیه می‌کنیم که از این حالت‌ها نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ را برای  خود انتخاب کنید که با نیازهایتان مطابقت داشته باشد.

 موفق باشید!

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان