بهترین کانال‌های تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال

خانهمقالاتبهترین کانال‌های تلگرامی...

آنچه می‌خوانید...

سیگنال‌ ارز دیجیتال در تلگرام مسئله جدیدی نیست. اما واقعیت این است که اگر این سیگنال‌ها معتبر باشند، می‌توانند بسیار سودآور باشند. این مزیت فقط مختص معامله‌گران تازه‌کار نیست. گروه‌ها و کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال خوب می‌توانند به معامله‌گران باتجربه نیز کمک کنند. این قابلیت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدون اینکه ساعت‌ها صرف تجزیه و تحلیل مفصل هر ارز دیجیتال موجود در پورتفولیوی خود کنند، استراتژی‌های معاملاتی خود را ساده‌تر پیاده‌سازی کنند.

با این حال، یک نگرانی مهم وجود دارد. با وجود انبوهی از ارائه‌دهندگان سیگنال در تلگرام، شما اساساً برای انتخاب بین آنها مردد، نگران و حتی ناامید هستید. بدتر از همه، کانال‌های سیگنال‌دهی کلاهبرداری زیادی نیز وجود دارند که قطعاً منتظر یک طعمه برای رسیدن به اهداف خود هستند.

- Advertisement -

در این مطلب از فکت‌کوینز، برخی از بهترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال را در تلگرام معرفی می‌کنیم. این راهنما به شما کمک می‌کند تا از چنین چالش‌ها و نگرانی‌هایی عبور کنید. بنابراین همراه ما باشید تا یک کانال تلگرام ایده‌آل که انتظارات شما را برآورده کند، پیدا کنید.

سلب مسئولیت: آنچه در ادامه می‌خوانید، توصیه خرید، فروش، سرمایه‌گذاری یا استفاده از کانال‌های نام‌برده نیست. مطلب جنبه آموزشی دارد و بهتر است پیش از هر سرمایه‌گذاری تحقیقات کافی را شخصاً انجام دهید. همچنین به‌یاد داشته باشید، سرمایه‌ای که از دست دادن آن برای‌تان گران تمام می‌شود را وارد بازار ارز دیجیتال نکنید.

کانال‌های سیگنال‌ ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

سیگنال‌های ارز دیجیتال دستورالعمل‌های معامله‌گران و تحلیل‌گران خبره در مورد خرید و فروش یک دارایی دیجیتال در زمان و قیمت مشخص هستند. سیگنال‌های کریپتو با در نظر گرفتن تحلیل‌های فنی و بلاک چینی یک دارایی و سایر عوامل تأثیرگذار مانند رویدادها و روندهای مهم بازار کار می‌کنند.

گیرندگان یا خریداران این سیگنال‌ها می‌توانند بر اساس آن اطلاعات برای یافتن معاملات سودآور و جفت‌های معاملاتی عمل کنند. بیشتر ارائه‌دهندگان سیگنال ارز دیجیتال، تلگرام (و گاهی Discord) را برای ارائه سیگنال‌های خود برای راحتی و تعاملی که این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهند، ترجیح می‌دهند.

یک سیگنال معمولی به‌طور کلی شامل پنج بخش کلیدی از اطلاعات است.

  • دارایی موردنظر
  • نقطه ورود مناسب برای معامله
  • نوع معامله
  • نقطه ذخیره سود
  • سطح توقف ضرر

هنگامی که سیگنالی را در گروه سیگنال تلگرام خود دریافت کردید، باید سعی کنید معامله را در اولین فرصت ممکن انجام دهید. هرگز فراموش نکنید که بازار کریپتو نسبت به هر بازار دیگری بی‌ثبات‌تر است و گاهی اوقات یک فرصت معاملاتی ممکن است فقط چند دقیقه سودآور باشد. همچنین شایان ذکر است که معامله‌گران می‌توانند با سفارشی کردن تمام پارامترهای کلیدی بر اساس پیش‌بینی‌های ارائه‌دهنده سیگنال، توصیه‌های یک سیگنال را به‌صورت دستی یا از طریق ربات‌ها اجرا کنند. البته دومی برای معامله‌گران پیشرفته‌تر مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید: آیا زمستان بیت کوین در سال 2023 ادامه خواهد داشت؟

در ادامه، هرآنچه در مورد معروف‌ترین کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال لازم دارید را با شما درمیان می‌گذاریم:

راکت والت سیگنالز (Rocket Wallet Signals)

راکت والت سیگنالز (Rocket Wallet Signals) یک سرویس انحصاری تلگرام است که از سپتامبر 2020 سیگنال‌های ارز دیجیتال را در معاملات آسپات و مارجین ارائه می‌‌دهد. این کانال توسط بنیان‌گذار آن؛ آدام، که سال‌ها تجربه معامله در این حوزه را دارد، هدایت می‌شود. این گروه به‌طور کلی برای معامله‌گران جدید و با تجربه به‌طور یکسان قابل استفاده است.

راکت ولت سیگنالز

راکت والت سیگنالز چگونه کار می‌کند؟

تیم راکت والت ادعا می‌کند که همه چیز در مورد معامله مسئولانه و ارائه بینش به اعضای VIP خود از وضعیت فعلی بازار را به کاربران ارائه می‌دهد. یک کانال رایگان با حدود 36000 عضو ایجاد کرده است که حجم مناسبی از مطالب آموزشی و پیش‌بینی بازار را به‌طور منظم ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، چهار کانال VIP پولی شامل سیگنال‌های VIP، به‌روزرسانی‌های VIP، پیش‌بینی VIP و چت‌های VIP وجود دارد. این کانال‌ها عمدتاً بر معاملات و به‌روزرسانی‌های بازار تمرکز می‌کنند و سیگنال‌های آنلاین را به اعضا ارائه می‌دهند تا در لحظه بتوانند به آنها مراجعه کنند. ربات راکت سیگنالز به‌طور منظم آخرین گزارش‌های بازدهی و سایر اطلاعات متا را به اشتراک می‌گذارد که اعضای همه کانال‌ها (از جمله کانال عمومی رایگان) می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

چیزی که راکت والت را از اکثر گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال متمایز می‌کند این است که آنها علاوه بر کانال خود، یک گروه چت VIP را برای بحث در مورد سیگنال‌های جاری، روندها یا سؤالات کلی در مورد ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند و تیم ناظر سعی می‌کند هیچ سؤالی را بی‌پاسخ نگذارد.

به‌طور کلی، اعضای راکت والت روزانه 1 تا 3 سیگنال دریافت می‌کنند، در برخی روزها این تعداد به 5 یا بیشتر می‌رسد. از همه مهم‌تر، به نظر می‌رسد که تیم کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهد. شما این امکان را دارید که سیگنال‌ها را به‌صورت دستی یا به طور متناوب با ربات معاملاتی تلگرام دنبال کنید. تا لحظه نگارش این مطلب، میزان صحت سیگنال‌های این کانال بیش از 70 درصد است.

بیشتر بخوانید: 10 پست توییتری مهم و تاثیرگذار در صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2022

قیمت‌گذاری راکت والت سیگنالز

بسته اشتراک ماهانه 150 دلار هزینه دارد. با این حال، می‌توانید با برنامه‌های بلندمدت، مانند برنامه شش ماهه که هزینه آن 690 دلار است یا برنامه سالانه که هزینه آن 990 دلار است، مبالغ قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنید.

کانال خوک چاق یا فت پیگ سیگنالز (Fat Pig Signals)

کانال سیگنال ارز دیجیتال خوک چاق یکی از محبوب‌ترین گروه‌های تلگرامی است که سیگنال‌های معاملاتی برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی را ارائه می‌دهد. از سال 2018 ایجاد شده و توانسته است در طول سال‌ها جایگاه خوبی در این جامعه به‌دست آورد. بحث‌های داغ و روشی که ادمین‌ها اعضا را با طنز درگیر می‌کنند جذابیت بیشتری به گروه می‌بخشد و به پرطرفدار شدن آن کمک می‌کند.

سیگنال ارز دیجیتال فت پیگ

برخی از حساب‌های کاربری متعلق به معامله‌گران با تجربه هستند. بسیاری ممکن است این کانال را یک سرویس باتجربه سیگنال‌های معاملاتی ارز دیجیتال در نظر بگیرند.

سیگنال‌ ارز دیجیتال فت پیگ چگونه کار می‌کنند؟

فت پیگ دو گروه سیگنال ارز دیجیتال متفاوت در تلگرام دارد. یکی رایگان با بیش از 150000 عضو و دیگری یک گروه VIP برای کاربران پولی. گروه رایگان اخبار مهم و به‌روزرسانی‌های بازار را به همراه چند سیگنال از گروه VIP ارائه می‌دهد. می‌توانید گروه رایگان را برای نمایش نسخه‌ای از آنچه ارائه می‌شود بررسی کنید. با این حال، برای پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل دقیق، باید به گروه VIP بپیوندید.

گروه VIP خدمات شخصی‌سازی‌شده‌تری ارائه می‌دهد و هر سیگنال به طور کامل با چندین شاخص فنی تجزیه و تحلیل می‌شود. این یک انتخاب بهتر برای هر کسی است که به دنبال تجزیه و تحلیل دقیق از موقعیت و زمان برای معامله است. فت پیگ سیگنال سابقه‌ای طولانی با دقت بیش از 75 درصد در تمام سیگنال‌های خود دارد.

سیگنال‌های بایننس را با مدیریت ریسک و سیگنال‌های بای‌بیت و بیتمکس را برای معاملات مارجین ارائه می‌کند. سیگنال‌ها در سه دسته هستند: سیگنال‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت.

علاوه بر این، فت پیگ سیگنالز خدمات مدیریت پورتفو را برای اهداف معاملاتی میان‌مدت و بلندمدت شما ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با پیکربندی ربات‌های اصلی کانال با استفاده از کلیدهای API، از ویژگی معاملات خودکار پیشنهادی نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بلواسکای (Bluesky) چیست؟

قیمت‌گذاری کانال خوک چاق

در زمان نوشتن این مقاله، کانال فت پیگ برای عضویت سه ماهه 0.50 ETH، برای عضویت شش ماهه 0.75 ETH و برای عضویت 12 ماهه 1.25 ETH دریافت می‌کند.

پرو کریپتو سیگنالز (Pro Crypto Signals)

پرو کریپتو سیگنالز یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام است که از سال 2018 وجود داشته است. این گروه خود را به‌عنوان یکی از معدود گروه‌های برتر تلگرامی که بیش از 3000 سیگنال را با دقت بیش از 80 درصد تحویل داده است معرفی می‌کند.

پرو کریپتو سیگنالز چگونه کار می‌کند؟

تیم Pro Crypto Signals متشکل از دو معامله‌گر باتجربه است که هر کدام بیش از 11 سال تجربه دارند. این گروه سیگنال‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای کاربرانی که به دنبال معاامله و سود هستند، ارائه می‌کند.

خدمات ارائه شده عبارتند از:

  • سیگنال‌های Alts/BTC/USDT
  • مدیریت ریسک و سرمایه
  • استراتژی معامله
  • معامله خودکار (اختیاری)
  • تنظیمات عالی معامله
  • تیم پشتیبانی فعال و دوستانه
  • چت روم پریمیوم

این تیم تاکنون سیگنال‌های خود را محدود به سیگنال‌های بایننس، بیترکس و پولونیکس نگه داشته است. به‌طور متوسط، آنها حدود 100 سیگنال در ماه ارسال می‌کنند. این پلتفرم همچنین از معامله خودکار پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید ربات معاملات خودکار سرویس را با اتصال کلیدهای API خود پیکربندی کنید.

بیشتر بخوانید: نسبت ریسک به ریوارد (Risk/Riward) چیست؟

قیمت‌گذاری کانال پرو کریپتو سیگنالز

پرو کریپتو برنامه‌های اشتراک مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. می‌توانید هزینه ماهیانه 200 دلار، 600 دلار برای شش ماه، و 1200 دلار برای اشتراک 12 ماهه (از اکتبر 2022) را انتخاب کنید.

کوین سیگنالز (Coin Signals)

کوین سیگنالز یکی دیگر از ارائه‌دهندگان اصلی سیگنال‌ ارز دیجیتال در تلگرام است که ارزش بررسی را دارد. این سرویس در سال 2019 شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون توانسته رکورد چشمگیری با دقت 89 درصد داشته باشد.

کوین سیگنالز

سیگنال ارز دیجیتال کوین سیگنالز چگونه کار می‌کند؟

کوین سیگنالز ادعا می‌کند که یک سیستم هوشمند در اختیار دارد که بر اساس تجربه گروهی از معامله‌گران حرفه‌ای ساخته شده است. همچنین دارای یک سیستم هوش مصنوعی است که به طور خودکار چندین صرافی ارز دیجیتال را اسکن می‌کند تا لیستی از تمام فرصت‌های موجود در بازار را تهیه کند. معامله‌گران می‌توانند از این ویژگی برای یافتن بهترین نقاط ورود و خروج معاملات با پتانسیل RoI استفاده کنند. این کانال سه نوع سیگنال ارائه می‌دهد: جفت‌های مبتنی بر BTC، جفت‌های مبتنی بر USD و جفت‌های مبتنی بر USDT.

CoinSignals همچنین دارای یک کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان است که اخبار بازار و سیگنال‌های اولیه را ارائه می‌دهد (اما بدون پشتیبانی مشتری یا سایر ویژگی‌های اضافی). کوین سیگنالز عمدتاً روی سیگنال‌های بایننس، سیگنال‌های بیتمکس و سیگنال‌های بیترکس تمرکز دارد.

رضایت کاربران نیز عموماً در سطح بالاتری قرار دارد، که با توجه به اینکه این گروه به‌طور منظم بیش از 100 سیگنال در ماه را برای ارزهای دیجیتال مختلف ارائه می‌دهد، حتی چشم‌گیرتر است. معاملات خودکار نیز پشتیبانی می‌شود، که به شما امکان می‌دهد کلیدهای API خود را متصل کرده و از ربات‌های پیشرفته سرویس برای معامله در صرافی‌های پشتیبانی‌شده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کپی تریدینگ (Copy Trading) چیست ؟ آیا ریسک زیادی دارد ؟

قیمت‌گذاری کوین سیگنالز

CoinSignals سه سطح اشتراک را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید 0.01 BTC برای 30 روز، 0.03 BTC برای 90 روز و 0.1 BTC برای یک سال (از اکتبر 2022) پرداخت کنید.

کانال معامله‌گران تاییدشده ارز دیجیتال (Verified Crypto Traders)

Verified Crypto Traders که به‌خاطر سیگنال‌های معاملاتی اسپات و ویدیوهای یوتیوب شناخته می‌شود، توسط تیمی از معامله‌گران بسیار با تجربه و تاییدشده در هلند اداره می‌شود. این گروه در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام است. از نظر قیمت نیز از سایر رقبای خود مناسب‌تر است.

کانال معامله‌گران تاییدشده ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

Verified Crypto Traders دارای سه کانال تلگرام و یک گروه برای اعضای پلاتینیوم است. این سرویس ادعا می‌کند که برای پیش‌بینی حرکات بازار به ریاضیات و الگوهای پیچیده تکیه می‌کند.

بدون ارائه جزئیات بیش از حد نیز، می‌توان گفت این روش کار می‌کند. مدیران بسته به معاملات Swing یا Scalp سیگنال‌های خرید ارز دیجیتال را در کانال مربوطه ارسال می‌کنند. هر پست در هر سه کانال با جزئیات کلیدی مانند محدوده خرید، سود برداشت و توقف ضرر ثبت می‌شود. علاوه بر این، گزینه‌ای برای دنبال کردن مستقیم یک سیگنال خاص با استفاده از ربات کورنیکس (Cornix) بومی آنها نیز وجود دارد.

Verified Crypto Traders همچنین معاملات خودکار، پشتیبانی معاملات آنلاین و وبینارها را برای اعضای گروه ارائه می‌دهد تا دانش خود را در مورد ارزهای دیجیتال و معاملات بهبود بخشند.

قیمت‌گذاری کانال Verified Crypto Traders

اشتراک‌های پولی با قیمت 99 دلار برای یک ماه، 270 دلار برای سه ماه، 540 دلار برای شش ماه و 999 دلار برای یک سال در دسترس هستند.

ام‌وای‌سی سیگنالز (MYC Signals)

MYC Signals وابسته به Mycryptopedia است، وب‌سایتی که مطالب آموزشی در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این یکی از معدود گروه‌های سیگنال تلگرام محبوب است که دنبال‌کنندگان نسبتاً زیادی دارد که سیگنال‌هایی را هم در معاملات اسپات و هم در معاملات آتی ارائه می‌کند.

MYC Signals که در سال 2018 راه اندازی شد، در حال حاضر دارای تعداد اعضای بالای 38000 و 800+ به ترتیب برای کانال‌های رایگان و پریمیوم است.

ام‌وای‌سی سیگنالز چگونه کار می‌کند؟

ام‌وای‌سی سیگنالز در حال حاضر از صرافی‌های بایننس، دریبیت (Deribit)، بای‌بیت (Bybit)، بیترکس (Bittrex)، هیوبی (Huobi) و کوکوین (KuCoin) پشتیبانی می‌کند: شما می توانید به سادگی با پرداخت ارز دیجیتال یا کارت اعتباری به گروه های پریمیوم بپیوندید. اعضای ممتاز می توانند سیگنال ها را هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار دنبال کنند.

کاربران می‌توانند هر یک از بسته‌های اشتراک زیر را انتخاب کنند: فقط بیت کوین، بیت کوین به اضافه آلت کوین‌ها، و معاملات آتی کریپتو. به طور متوسط، MYC Signals هر ماه 50 تا 70 سیگنال و ایده معاملاتی ارائه می‌دهد.

خدمات راهنمای مشتری 24/7 نیز مناسب به نظر می‌رسد و علاوه بر این، تیم MYC قول می‌دهد برای حساب‌های اشتراکی که بازگشت سرمایه مثبتی برای اعضا ندارد، بازپرداخت ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین ربات بیت کوین (Bitcoin Robot) کدام است؟

قیمت‌گذاری سیگنال‌های MYC

هزینه اشتراک ماهانه بسته‌های اسپات BTC، BTC+Alt Spot و Crypto Futures به ترتیب 60، 120 و 150 دلار است.

یونیورسال کریپتو سیگنالز (Universal Crypto Signals)

Universal Crypto Signals که در هند اداره می‌شود، جایگاه خود را در میان برترین ارائه‌دهندگان سیگنال ارز دیجیتال تلگرام مشخص کرده است. این شامل تیمی از تحلیل‌گران فنی است که در چهار سال گذشته به‌طور منظم سیگنال‌های ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند. تعداد آنها همواره در حال افزایش است.

سیگنال ارز دیجیتال

تیم پشتیبان Universal Crypto قول داده است که «بهترین و دقیق‌ترین سیگنال‌های معاملاتی کریپتو» را در کنار جزئیات کلیدی از جمله نقاط ورودی ایده‌آل، اهداف و نقاط توقف ضرر ارائه کند.

یونیورسال کریپتو سیگنالز چگونه کار می‌کند؟

این کانال چندین صرافی از جمله اوکی‌ایکس، بایننس، هیوبی، کوکوین، بیتمکس، بای‌بیت، بیترکس و کوین‌بیس را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، آنها همچنین به‌روزرسانی روزانه قیمت بیت کوین و به‌روزرسانی‌های عمومی بازار را نیز ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، به‌طور منظم تجزیه و تحلیل بیت کوین و تجزیه و تحلیل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را همراه با تجزیه و تحلیل تسلط BTC، شاخص alts و غیره ارائه می‌دهد. Universal Crypto Signals شش نوع طرح را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • آلت کوین‌ها و معاملات اسپات (پرمیوم)
  • آلت کوین‌ها و ماملات اسپات (خودکار)
  • مارجین/ اهرمی
  • مارجین/ اهرمی (خودکار)
  • آلت کوین‌ها، اسپات و مارجین (پرمیوم)
  • آلت کوین‌ها و اسپات و مارجین (خودکار)

بیشتر بخوانید: ربات ترید ارز دیجیتال (Crypto Bot) یا ربات تریدر (Trader Bot) چیست؟

قیمت‌گذاری یونیورسال کریپتو سیگنالز

قیمت‌های انواع اشتراک این کانال، از ارزان‌ترین؛ ۶۶ دلار شروع شده و تا ۱۲۰۰ دلار نیز برای پیشرفته‌ترین اشتراک ادامه دارد.

سیگنال ارز دیجیتال 4C تریدینگ (4C Trading)

4C Trading با رویکرد بسیار کلان خود توانسته است راه خود را به سلسله مراتب بالای گروه‌های سیگنال کریپتو باز کند. تیم این گروه آرزو دارد که در معاملات ربات‌های کریپتو نیز رهبر جهانی باشد و این به‌خاطر پلتفرم معاملات خودکار ارز دیجیتال در حال توسعه آنهاست.

4C Trading چگونه کار می‌کند؟

4C Trading ربات‌های هوشمندی را در کانال‌های سیگنال تلگرام خود مستقر کرده است که اعضا را قادر می‌سازد معاملات کاملاً خودکار را انجام دهند. این سیگنال‌ها روی بایننس کار می‌کنند و شامل چندین ارز دیجیتال از جمله BTC، ETH، LINK، BNB و SOL می‌شوند.

اگر با معاملات خودکار آشنایی دارید، می‌دانید که این فرآیند نسبتاً ساده است. ابتدا باید در 4C Trading عضو شوید و سپس یک کلید API در صرافی خود ایجاد کنید. پس از آن، به سادگی حساب خود را به داشبورد 4C Trading متصل کنید و اجازه دهید ربات‌ها کارهای اصلی را برای شما انجام دهند.

همچنین می‌توانید کیفیت سیگنال‌ها را با ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان امتحان کنید. از طرف دیگر، می‌توانید بلافاصله یکی از سه بسته مشترک پولی را انتخاب کنید تا به بازار، تحلیل‌های بازار و یک جامعه معاملاتی بسیار فعال در تلگرام دسترسی پیدا کنید.

اگر سرمایه بیشتری (به میزان 50000 دلار) دارید، می‌توانید به باشگاه سرمایه‌گذاران آنها بپیوندید. هیچ حق عضویت ثابتی وجود ندارد و باشگاه به شما امکان دسترسی به برخی از «پیشرفته‌ترین الگوریتم‌های معاملاتی» را می‌دهد.

قیمت‌گذاری کانال سیگنال ارز دیجیتال 4C تریدینگ

4C Trading دارای سه سطح اشتراک است: مبتدی، پیشرفته و متخصص. با هزینه ماهانه به ترتیب 59، 139 و 179 دلار (از اکتبر 2022). امتیازات در هر سطح تقریباً یکسان است و شامل دسترسی کامل به تجزیه و تحلیل عمیق بازار، کانال‌ها، ویژگی‌های چت، ربات‌های هوشمند، سیگنال‌های معاملاتی و مواردی از این قبیل است. تنها تفاوت این است که حداکثر سرمایه هر ربات برای سه دسته به ترتیب 2500 دلار، 5000 دلار و 10000 دلار است.

سیگنال ارز دیجیتال سیگنالز بلو (Signals Blue)

Signals Blue یکی دیگر از بازیکنان نسبتاً جدید در فضای سیگنال ارز دیجیتال است که به نظر می‌رسد خود را با سیگنال‌های ارز دیجیتال از صرافی‌های محبوب مانند BitMEX، Bittrex و Binance معرفی کرده است. اگر به دنبال یک گروه سیگنال ارز دیجیتال متمرکز بر معاملات خودکار هستید، Signal Blue با پشتیبانی از سیگنال‌های API و اتوماسیون Cornix قطعا گزینه‌ای است که ارزش بررسی دارد.

سیگنالز بلو چگونه کار می کند؟

خدمات Signal Blue با صرافی‌های پیشرو مانند KuCoin، Coinbase Pro، Kraken، Huobi Global و موارد مشابه سازگار است. سیگنال‌هایی را برای بیت کوین و چندین آلت کوین اصلی به همراه اعلان‌هایی در مورد اهداف به دست‌آمده ارائه می‌دهد. هر سیگنال حاوی اطلاعات کلیدی مانند ارزش هدف، ارزش توقف ضرر و صرافی است که معامله می‌تواند حداکثر سود را به همراه داشته باشد.

علاوه بر گروه تلگرام، سیگنال آبی همچنین سیگنال‌ها را از طریق API برای کاربران پیشرفته (JSON، webhook) به اشتراک می‌گذارد. همچنین می‌توانید Cornix را با حساب‌های Binance، Huobi یا KuCoin خود پیوند دهید تا معاملات خود را بر اساس سیگنال‌ها خودکار کنید.

قیمت‌گذاری سیگنالز بلو

بسته اشتراک Blue Premium حدود 216 دلار برای یک ماه، 435 دلار برای شش ماه و 875 دلار برای دسترسی مادام‌العمر هزینه خواهد داشت.

چگونه می‌توان بهترین گروه سیگنال ارز دیجیتال را پیدا کرد؟

همان طور که می‌بینید، گروه‌های سیگنال‌ ارز دیجیتال معتبر، می‌توانند برای هر معامله‌گر ارز دیجیتالی که قصد یادگیری و مشاوره از کارشناسان باشند، مفید باشد. اگر قصد دارید به یکی از این کانال یا گروه‌ها بپیوندید، خواه یک گروه رایگان یا پولی باشد، مطمئن شوید که جنبه‌های زیر را به‌خوبی در مرود آنها ارزیابی کرده‌اید:

  • مدیران گروه چند بار در روز سیگنال ارسال می‌کنند؟
  • زمینه معاملاتی که پوشش می‌دهند چیست؟
  • سیگنال‌های آنها چقدر دقیق است؟
  • قیمت طرح‌های اشتراک (اگر گروه پولی باشد) چقدر است؟
  • خدمات پشتیبانی مشتری چقدر خوب کار می‌کند؟

هر گروه سیگنال ارز دیجیتال که ترکیبی کامل از همه موارد بالا را ارائه می‌دهد، می‌تواند برای شما مناسب باشد.

سوالات متداول

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال‌های ارز دیجیتال دستورالعمل‌های معامله‌گران و تحلیل‌گران خبره در مورد خرید و فروش یک دارایی دیجیتال در زمان و قیمت مشخص هستند. کانال‌های سیگنال‌های کریپتو با در نظر گرفتن تحلیل‌های فنی و بلاک چینی یک دارایی و سایر عوامل تأثیرگذار مانند رویدادها و روندهای مهم بازار کار می‌کنند.

بهترین کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال کدام‌اند؟

راکت والت سیگنالز (Rocket Wallet Signals)
کانال خوک چاق یا فت پیگ سیگنالز (Fat Pig Signals)
پرو کریپتو سیگنالز (Pro Crypto Signals)
کوین سیگنالز (Coin Signals)
سیگنالز بلو (Signals Blue)
4C تریدینگ (4C Trading)
یونیورسال کریپتو سیگنالز (Universal Crypto Signals)
ام‌وای‌سی سیگنالز (MYC Signals)

آیا سیگنال‌های ارز دیجیتال واقعاً کار می‌کنند؟

هر گروه سیگنال کریپتو که در این مقاله معرفی شد، به طور کلی دارای دقت سیگنال در حدود 80٪ یا بالاتر است. با این حال، هیچ گروهی نمی‌تواند نرخ موفقیت 100٪ را تضمین کند.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان