به بازی والهالا فلوکی اینو (Valhalla) خوش آمدید!

خانهدسته‌بندی نشدهبه بازی والهالا...

آنچه می‌خوانید...

Valhalla فلوکی اینو یکی از جدیدترین بازی‌های کسب درآمد (play to earn) معرفی شده در حوزه گیم فای و متاورس است. این بازی در حال حاضر در نسخه آزمایشی عمومی یا تست نت قرار دارد و تاریخ انتشار رسمی آن نیز برای اواخر سال جاری میلادی تعیین شده است. با فکت کوینز همراه باشید تا نکاتی را درباره این بازی NFT با شما در میان بگذاریم.

معرفی بازی Valhalla فلوکی اینو

فلوکی اینو (Floki Inu) در تاریخ 3 مه 2022 از نسخه آلفا بازی برای کسب درآمد خود با نام رسمی والهالا بتل آرنا (Valhalla Battle Arena) رونمایی کرد. این بازی یک نقطه عطف مهم در توسعه این پروژه میم کوین با موضوع سگ در زنجیره بایننس به شمار می‌رود.

- Advertisement -

والهالا بتل آرنا اولین نسخه آزمایشی این بازی است که فلوکی (FLOKI) قول داده است تا اواخر امسال در فضای گیم فای (GameFi) منتشر کند. بازی Valhalla بتل آرنا نمونه اولیه و رایگان از چیزی است که کاربران باید در متاورس NFT و گیم فای انتظار داشته باشند.

Valhalla
معرفی بازی والهالا فلوکی اینو

واکنش‌ها به بازی والهالا فلوکی اینو

شبکه خبری BSC News اخیرا مصاحبه‌ای با گروه فلوکی در مورد نسخه آلفا این بازی داشته است. یکی از نمایندگان فلوکی به نام آقای براون در این باره گفت که کاربران بازی در حال حاضر بازخورد مثبتی در مورد مکانیسم و گیم پلی آن ارائه می‌دهند.

بازی والهالا شرکت فلوکی اینو درواقع قصد دارد یک پلتفرم هیجان‌انگیز در متاورس باشد و طبق اظهارات سازندگان بیشتر بر جنبه سرگرم‌کننده بودن تمرکز خواهد داشت. سیستم نبرد اولیه نسخه آزمایشی این بازی در حال حاضر بازخوردهای شگفت‌انگیزی از سوی گیمرها دریافت کرده است. آقای براون می‌گوید

: «برای اینکه یک متاورس دوام بیاورد، باید ارزش وقت گذاشتن مردم را داشته باشد و این هدفی است که ما آن را نشانه رفته‌ایم.»

Valhalla
واکنش‌ها به بازی والهالا فلوکی اینو

نسخه آزمایشی بازی والهالا فلوکی اینو

فلوکی نسخه آزمایشی والهالا ( Valhalla ) را اولین بار در 28 فوریه 2022 عرضه کرد و گیمرهای علاقه‌مند و دارای برخی از معیارهای لازم توانستند بازی را آزمایش کنند. پس از بازخورد مثبت آن‌ها و جلب توجه بیشتر از سوی جامعه گیم فای، گروه فلوکی تصمیم گرفت نسخه آزمایشی بازی را در دسترس همگان قرار دهد.

نمونه اولیه این بازی از طریق شبکه آزمایشی کووان اپتیمیزم (Optimism Kovan Testnet) و بر روی رایانه‌های شخصی قابل انجام است. اما هنگامی که نسخه اصلی آن راه‌اندازی شد، کاربران باید بازی را با استفاده از ارز دیجیتال فلوکی اینو فعال کنند. البته کاربران ارز دیجیتال فلوکی اینو را در محیط بازی نیز کسب خواهند کرد.

Valhalla
نسخه آزمایشی بازی والهالا فلوکی اینو

ویژگی‌های بازی والهالا فلوکی اینو

آقای براون درباره ویژگی‌های بازی Valhalla فلوکی اینو به شبکه BSC News گفت: «ما مکانیک‌های جدیدی را در گیم پلی بازی گنجانده‌ایم. اما در عین حال تلاش می‌کنیم که فقط از بلاکچین به عنوان تنها ابزار خود استفاده نکنیم. البته ما درواقع از داده‌های ذخیره شده خودمان در بلاکچین بهره می‌بریم. اما این استفاده فقط به داده‌ها خلاصه نمی‌شود، بلکه تجربه گیم پلی بازی را بهبود بخشیده و فرصت‌های جدیدی را در فضای بازی ایجاد می‌کند.»

وی در ادامه گفت : «یکی از این نوآوری‌ها به نحوه عملکرد سیستم گیلد و کلن در بازی برمی‌گردد. ما مطمئن هستیم که بازی Valhalla فلوکی اینو نمونه‌ای برای بازی‌های دیگر خواهد بود. یعنی آن دسته از بازی‌هایی که می‌خواهند پلتفرم خود را بر روی فناوری بلاکچین توسعه دهند، اما مکانیسم گیلد و کلن هم در بازی آن‌ها جایگاهی داشته باشد.»

در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیم پلی این بازی برای کسب درآمد اشاره خواهیم کرد.

1. صفحه شخصیت

این صفحه تمام اطلاعات ضروری در مورد شخصیت یا آواتار NFT کنترل شده توسط کاربران را نشان خواهد داد. کاربران می‌توانند توانایی‌ها، سطح، نشان‌ها و آمار عمومی شخصیت خود را در این صفحه ببینند.

2. انبار مهمات

انبار مهمات یا آرسنال می‌تواند توانایی‌های شخصیت‌ها را برای کاربران به نمایش بگذارد. کاربر می‌تواند هرکدام از توانایی‌ها را که خواست برای مبارزه انتخاب کند.

Valhalla
ویژگی_های بازی والهالا فلوکی اینو

3. مبارزه

کاربران می‌توانند سلامتی، نشان و شارژ شخصیت خود را در هنگام مبارزه ببینند. شارژ منبعی است که هنگام استفاده از یک توانایی مصرف می‌شود. هر توانایی هزینه شارژ مخصوص به خود را خواهد داشت.

4. اقدام

کاربران باید در حین نبرد اقدام بعدی را برای شخصیت خود انتخاب کنند. بازی Valhalla فلوکی اینو همچنین مکانیسم‌های جدید و منحصر به فردی را در گیم پلی خود به کاربران عرضه خواهد کرد.

نحوه ورود به بازی

شما ابتدا باید افزونه متامسک (Metamask) را به مرورگر خود اضافه کنید. بعد باید به بخش تنظیمات و شبکه‌ها بروید و سپس روی گزینه افزودن شبکه کلیک نمایید. در اینجا باید اطلاعات زیر را وارد کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش جامع و کامل کیف پول متامسک (Metamask)

  • نام شبکه: کووان اپتیمیزم
  • آدرس: RPC: https://kovan.optimism.io‍
  • شناسه زنجیر: 69
  • کاوشگر بلاک: https://kovan-optimistic.etherscan.io
  • با مراجعه به لینک https://faucet.paradigm.xyz، یک توکن آزمایشی را درخواست کنید. مطمئن شوید که کادر زیر فیلد آدرس کیف پول را علامت زده‌اید.
  • همچنین داشتن یک حساب توییتر حداقل 30 روزه با بیش از 15 دنبال کننده برای ورود به سیستم مورد نیاز خواهد بود.
  • یک توکن آزمایشی نمایش داده شده به کیف پول شما فرستاده خواهد شد.
  • به شبکه کووان اپتیمیزم بروید.
  • از انجام بازی والهالا لذت ببرید!
Valhalla
نحوه ورود به بازی والهالا فلوکی اینو

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟

ارز دیجیتال فلوکی اینو با یک توییت از سوی ایلان ماسک شروع به کار کرد. ثروتمندترین مرد جهان توییت زد که اسم توله سگ جدید نژاد شیبا اینو خود را فلوکی خواهد گذاشت. پس از آن سیل داگ کوین‌هایی با نام فلوکی نیز ایجاد شد که فلوکی اینو موفق‌ترین آن‌ها بود. ارز دیجیتال فلوکی اینو در حال حاضر پس از دوج کوین و شیبا اینو سومین میم کوین محبوب بازار کریپتو است. این کوین توسط جامعه‌ای از علاقه‌مندان متعهد و یک کمپین بازاریابی قوی پشتیبانی می‌شود.

Valhalla

جمع‌بندی

بازی والهالا ( Valhalla ) فلوکی اینو می‌تواند توجهات بسیار بیشتری را به سوی اکوسیستم فلوکی اینو جلب کند. گیمرها می‌توانند از انجام این بازی لذت برده و ارز دیجیتال فلوکی اینو را هم کسب کنند. البته این بازی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و نسخه نهایی آن احتمالا قبل از پایان سال 2022 روانه بازار گیم فای خواهد شد.

آیا میتوان والهالا را بر روی رایانه شخصی بازی کرد ؟

بله،نمونه اولیه این بازی از طریق شبکه آزمایشی Optimism Kovan Testnet و بر روی رایانه‌های شخصی قابل انجام است.

فلوکی اینو چیست ؟

فلوکی اخیراً به یکی از محبوب‌ترین میم کوین های الهام گرفته شده از سگ نژاد شیبا اینو در بازار کریپتو تبدیل شده است. این پروژه یکی دیگر از الهامات ثروتمندترین مرد جهان یعنی ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان