top banner adv

به روزرسانی اتریوم و ایردراپ های 1 اینچ و سودوسواپ؛ اتفاقات مهمی که این هفته رخ خواهند داد

به روزرسانی اتریوم و ایردراپ های 1 اینچ و سودوسواپ؛ اتفاقات مهمی که این هفته رخ خواهند داد
0
بازدید : 9268

اعضای جامعه کریپتو ممکن است که هنوز درگیر عواقب سقوط بازار باشند اما از دید تکنولوژی و فناوری نکات بسیاری هست که در هفته آینده انتظار این حوزه را می‌کشد. در هفته آینده و علیرغم آنکه سرمایه گذاران به دلیل اتفاقات اخیر دچار نگرانی های زیادی هستند اما شاهد اتفاقات مثبتی در بازار مانند به روزرسانی اتریوم و همچنین دو ایردراپ مختلف خواهیم بود.

اولین بخش از به روزرسانی بزرگ مرج در شبکه اتریوم آماده خواهد شد و پس از آن کم کم آماده به روزرسانی اصلی در شبکه اتریوم خواهیم شد. علاوه بر آن، به نظر می‌رسد در همین ماه ایردراپ های 1 اینچ و سودوسواپ را نیز در راه داشته باشیم که برای سرمایه گذاران و علاقه مندان اخبار خوبی به نظر می‌رسد.

بلاتریکس

بیشتر بخوانید : رشد ۲۰۰ درصدی ارزش کل قفل شده شبکه کاردانو: گزارش مساری

حرکت شبکه اتریوم به سمت اثبات سهام از این هفته و با اولین بخش از به روزرسانی دو مرحله ای مرج صورت می‌گیرد. بلاتریکس، بخش اول این به روزرسانی برای تاریخ 6 سپتامبر برنامه ریزی شده است و شبکه را برای مرج آماده می‌کند. از اجرا کنندگان نودهای اتریوم خواسته شده تا کلاینت های خود را برای بلاتریکس به روزرسانی کرده تا شاهد انتقالی آرام و آسان تر به اثبات سهام اتریوم باشند.

بیشتر بخوانید : با مضطرب ترین هولدرها در بازار ارز دیجیتال آشنا شوید

اگر همه چیز مطابق برنامه و با موفقیت پیش برود، مرحله دوم به روزرسانی و انتقال کامل شبکه در هفته بعد از آن صورت خواهد گرفت. قرار است به مرج اتریوم زمانی صورت گیرد که هش ریت شبکه به سطح خاصی می‌رسد و بنابر تخمین های تیم توسعه این اتفاق در تاریخ 15 سپتامبر رخ خواهد داد.

دو ایردراپ در راه است

1 اینچ هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد ایردراپ 300 هزار OP، توکن بومی آپتیمیزم را برای کاربران کیف پول 1 اینچ در شبکه آپتیمیزم راه اندازی کند. این توکن ها به صورت برابر و در میان تمام کیف پول های 1 اینچ که تا تاریخ 1 سپتامبر این در شبکه لایه 2 اتریوم مبادله و معامله انجام داده باشند، تقسیم خواهد شد. تیم توسعه این پلتفرم هنوز زمان دقیقی را برای ایردراپ خود مشخص نکرده اما گفته است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

مطلب مفید: فورک اثبات کار اتریوم (ETHW)؛ نعمت یا نغمت؟

بیشتر بخوانید : ۴ اتفاق مهم در بازار ارزهای دیجیتال که در هفته‌های آتی باید دنبال کنید

در همین زمان و همانطور که پوشش دادیم، پلتفرم معاملات NFT غیرمتمرکز سودوسواپ نیز قصد دارد توکن حاکمیتی خود را راه اندازی کند. این توکن ها میان قفل کنندگان توکن XMON، هولدرهای NFT های 0xmon، تامین کنندگان نقدینگی، اعضای تیم و همچنین خزانه پروژه توزیع خواهد شد. موجودی کل توکن های SUDO 60 میلیون خواهد بود و این ایردراپ نیز مانند آپتیمیزم زمان مشخصی ندارد.

پایان مهلت پاسخ نهادهای اجرایی به فرمان بایدن

بیشتر بخوانید : راه‌اندازی صرافی EDX Markets با پشتیبانی غول‌های وال استریت

مهلت پاسخ دهی دستگاه ها و نهاد های اجرایی آمریکا به فرمان اجرایی جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در رابطه با حوزه ارزهای دیجیتال فردا، 5 سپتامبر به پایان خواهد رسید.

بر اساس دستوری که در تاریخ 9 مارس منتشر شده، قرار است که 7 گزارش مختلف از سمت نهادهای دولتی آمریکا تا فردا برای کاخ سفید ارسال شوند. باید توجه داشت که برخی از آژآنس های دولتی مانند وزارت خزانه داری و دادگستری آمریکا قبل تر پاسخ های خود را برای بایدن ارسال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید : ورود ایلان ماسک به عرصه‌ی هوش مصنوعی: شرکت xAI رقیب OpenAI

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x