خبر خوب برای طرفداران شیبا؛ تراکنش‌‌های شیباریوم با توکن سوزی SHIB همراه خواهد بود

خانهاخبارخبر خوب برای...

آنچه می‌خوانید...

حساب رسمی شبکه شیباریوم، امروز به روزرسانی جدیدی را در رابطه با این راهکار لایه 2 اکوسیستم شیبا اینو با جامعه به اشتراک گذاشته است. این تیم که در روزهای گذشته اعلام کرده بود، شبکه شیباریوم تنها برای اکوسیستم و جامعه شیبا خواهد بود و BONE نیز تنها توکن آن خواهد بود، صبح امروز در پیامی جدید اشاره داشت که پس از هر تراکنش در این راهکار، توکن شیبا سوزانده خواهد شد.

شیباریوم در آستانه راه‌اندازی است

به نقل از یوتودی، این شبکه لایه 2 قرار است نقش بسیار مهمی در سوازندن تریلیون ها توکن شیبا ایفا کند. یکی از ادمین‌های حساب شبا در دیسکورد به تازگی درباره پیش بینی سوزاندن 111 تریلیون توکن گفته است که برنامه های غیرمتمرکز بر بستر شیباریوم می توانند باعث توکن سوزی در سطح گسترده و تا تریلیون ها توکن شوند.

- Advertisement -
توییت شیباریوم

تیم این شبکه همچنین اعلام کرد که تمرکز اصلی خود را بر راه اندازی شبکه گذاشته است چراکه به راه اندازی نسخه بتا شیباریوم نییز نزدیک می شویم. انتظارات از نسخه بتا شبکه بالا رفته و بر اساس گزارش ها یک حساب توییتری متمرکز بر اعضای جامعه شیبا و بخش مربوط به شیباریوم به وبسایت اصلی این میم کوین اضافه شده است.

باید اشاره داشت که همزمان با زیاد شدن انتظارات و هیجانات پیرامون شبکه، توکن BONE در همین لحظه و حتی قبل از راه اندازی شبکه نیز به یکی از ترندهای اصلی شیبا تبدیل شده است. در همین حین، اوپن اوشن، یک تجمیع کننده غیرمتمرکز صرافی های غیرمتمرکز توکن BONE را در لیست انتظار خود قرار داده است. همچنین قیمت آن در شبانه روز گذشته با رشد 4 درصدی به محدوده 1.09 دلاری رسیده است.

مطلب مفید: نسخه بتا متاورس شیباریوم به زودی راه‌اندازی می‌شود

شیبا اینو جلب توجه می کند

بنابر داده های کوین مارکت کپ، شیبا اینو در لیست برترین ارزهایی قرار داشته که کاربران آن را تحت نظر گرفته اند. علاوه بر آن، نهنگ ها نیز در حال انباشت گسترده توکن شیبا اینو هستند. یکی از نهنگ های رمز ارزی به تازگی و در حالی که شیبا در آستانه به روزرسانی شیباریوم قرار گرفته است، 28.7 ملیون دلار توکن شیبا را منتقل کرده است. بر اساس داده های Whale Alert، ک کف پول ناشناس به تازگی 3.37 ترلیون توکن را به حساب ناشناس دیگری منتقل کرده است.

اکنون حساب اول هیچ توکنی در اختیار ندارد و تمامی دارایی شیبا اینو توسط حساب دوم کنترل می شود. گفتنی است که ایین ارز ییکی از بیشترین رمز ارزهای خریدراری شده توسط 100 نهنگ برتر اتریوم محسوب می شود. همچنین میم کوین محبوب بازار در بین بیشترین دارایی معامله شده میان 1000 نهنگ برتر اتریوم نیز قرار دارد. در حال حاضر قیمت شیبا اینو با رشد 2.23 درصدی در محدوده 0.0000084 دلاری قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان