نسخه جدید نود شبکه کاردانو منتشر شد؛ واکنش قیمت ADA چه بود؟

خانهاخبارنسخه جدید نود...

آنچه می‌خوانید...

با وجود بحران مالی به وجود آمده در جهان پس از سقوط بانک‌ها در آمریکا و اروپا، بازار ارزهای دیجیتال مقاومت خوبی از خود نشان داده و حتی با رشد نیز همراه بوده است. در همین حین، تیم توسعه شبکه کاردانو به‌روزرسانی جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند که اهمیت بالایی برای شبکه دارد و می‌تواند به رشد قیمت ADA نیز کمک کند.

به روزرسانی شبکه کاردانو

به گزارش فینبولد، به‌روزرسانی نودهای کاردانو به نسخه 1.35.6 ارتباط زیادی با پشتیبانی از شبکه و اتصال همتا به همتا دارد. این به‌روزرسانی در حقیقت دارای ویژگی شبکه همتا به همتا پویا (Dynamic P2P) است که به مقاومت شبکه نیز کمک زیادی می‌کند.

- Advertisement -

تیم توسعه شبکه کاردانو درباره این به‌روزرسانی توضیح داد که نسخه 1.35.6 نودها بدون نیاز به فعال شدن قابلیت P2P از سمت پروتکل‌های توسعه یافته، پشتیبانی از شبکه همتا به همتا را به اکوسیستم اضافه می‌کند. این نسخه انتشار یافته بر اساس شاخه 1.35 است در نتیجه هیچ تغییری در رابطه با شبکه همتا به همتا در آن رخ نداده است.

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

گفتنی است که پس از راه‌اندازی به‌روزرسانی، قیمت کاردانو رالی صعودی خود را آغاز کرد و اکنون در محدوده 0.34 دلاری قرار گرفته است. باید اشاره داشت که این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته با رشد 10.7 درصدی همراه بوده است.

نمودار قیمت کاردانو

رشد اخیر قیمت کاردانو در پی پیش‌بینی‌های مثبت اعضای جامعه نسبت به این دارایی صورت گرفته است. این اکوسیستم همواره با رشد همراه بوده و در چند وقت اخیر شاهد افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان و ارزش کل قفل شده کاردانو بوده‌ایم که در این رشد قیمتی بی‌تأثیر نبوده است.

باید اشاره داشت که هم‌زمان با افزایش سرمایه‌گذاران سازمانی و نهنگ‌ها، پیش‌بینی‌ها از قیمت کاردانو نشان می‌دهد که کاربران انتظار دارند تا پایان ماه مارس، قیمت این ارز به محدوده 0.386 دلاری برسد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان