به روزرسانی نیترو آربیتروم روز چهارشنبه در شبکه راه اندازی خواهد شد

خانهاخباربه روزرسانی نیترو...

آنچه می‌خوانید...

آربیتروم، راهکار مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم یکی از مهم ترین به روزرسانی های چند وقت اخیرش را روز چهارشنبه تجربه خواهد کرد. با به روزرسانی آربیتروم، شاهد افزایش توان عملیاتی تراکنش ها، کاهش کارمزدها و ساده سازی ارتباط میان زنجیره ای بین اتریوم و این راهکار لایه 2 خواهیم بود.

نام این به روزرسانی نیترو است و با تایید آربیتروم در یک پست توییتری قرار است که فردا در 31 اوت شاهد راه اندازی آن باشیم. گفتنی است که بنابر داده های آربیتروم، در زمان راه اندازی به روزرسانی احتمالا دو تا چهارساعت قطعی شبکه را در پیش خواهیم داشت.

- Advertisement -
توییت آربیتروم

آربیتروم یک راهکار مقیاس پذیری لایه 2 است که با استفاده از تکنولوژی رول آپ های آپتیمیستیک دسته ای از تراکنش های شبکه اتریوم را در خارج از زنجیره اصلی پردازش کرده و سپس وارد شبکه اصلی می‌کند.

بنابر داده های حساب کاربری آف چین لبز در گیت هاب، به روزرسانی آربیتروم با نام نیترو یک سیستم کامل رول آپ آپتیمیستیک و یکپارچه را معرفی می‌کند که بر بستر آربیتروم وان و با اثبات های جدید برابر کلاهبرداری ها و همچنین ترتیب دهنده های به روز شده، پل های توکنی و مکانیسم فشرده سازی داده ها مشغول فعالیت خواهد شد.

آف چین لبز یک شرکت مبتنی بر بلاک چین است که در سال 2018 تاسیس شد و کار آن ساخت راهکارهای مقیاس پذیری برای اتریوم است که شبکه آربیتروم وان آن تاکنون برجسته ترین کار این شرکت بوده است.

آف چین لبز علاوه بر آن، اجزای سیستم عملیاتی آربیتروم را نیز به روزرسانی کرده که اکنون با استفاده از زبان برنامه نویسی گو (GO) دوباره نویسی شده است. نسخه جدید ارتباط میان زنجیره ای اتریوم و آربیتروم و همچنین دسته بندی تراکنش ها و فشرده سازی داده ها را بهبود می‌بخشد که به وسیله آن هزینه تراکنش ها در شبکه اصلی اتریوم کاهش می‌یابد.

مطلب مفید: بررسی 5 عامل مهم در هفته پیش روی بیت کوین (7 شهریور)

در گزارش آربیتروم اشاره شد که شبکه آربیتروم وان به صورت یکپارچه به نیترو مهاجرت خواهد کرد و در صورت درست اجرا شدن این عملیات احتمال جداسازی زنجیره نیز وجود نخواهد داشت. شرکت آف چین لبز در ماه آوریل و در مقاله ای گفته بود که این به روزرسانی آربیتروم پیشرفته ترین دسته مقیاس پذیری اتریوم خواهد بود و نیترو تا حد زیادی گنجایش شبکه را افزایش و هزینه تراکنش ها را کاهش می‌دهد.

در این مقاله آمده است:

«امروز ما جلوی گنجایش آربیتوم را می‌گیریم اما با نیترو قادر خواهیم بود که این کنترل ها را انتشار دهیم و توان عملیاتی شبکه را تا حد زیادی افزایش دهیم. با وجود آنکه آربیتروم از اتریوم حود 90 % ارزان تر است، نیترو این فاصله را بازهم افزایش خواهد داد.»

بنابر داده های DeFiLlama، ارزش کل قفل شده آربیتروم 936 میلیون دلار است و مهم ترین برنامه های فعال در آن شامل یونی سواپ، GMX، استار گیت و کرو می‌شوند.

توییت دیفای سرفر

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان