صرافی وان اینچ از راه‌اندازی به روزرسانی فیوژن (Fusion) خبر داد

خانهاخبارصرافی وان اینچ...

آنچه می‌خوانید...

وان اینچ (1Inch)، تجمیع کننده مطرح صرافی‌های غیرمتمرکز از راه‌اندازی به روزرسانی با نام فیوژن (Fusion) خبر داد. تمرکز این به روزرسانی بر موتور مبادلات صرافی است و با هدف بهبود تجربه کاربران در مبادلات دیفای راه‌اندازی خواهد شد. به گزارش کریپتوپوتیتو، تیم توسعه وان اینچ وعده داده است که نقدینگی تقریبا نامحدود و بیشترین میزان حفاظت از مشتری را با به روزرسانی جدید خود ارائه کند.

به روزرسانی وان اینچ

در کنفرانس خبری که صرافی وان اینچ برگزار کرد، اشاره شد که موتور مبادلات (Engine Swap) پلتفرم کار Fusion را تسهیل می‌کند و به کاربران دیفای اجازه می‌دهد تا سفارش‌های خود را با قیمت مشخص و در محدوده زمانی معینی بدون پرداخت کارمزد شبکه ثبت کنند. گفتنی است که موتور مبادلات وان اینچ یک پروتکل معاملاتی و همگام سازی غیرمتمرکز است که بر پایه دو پروتکل Limit Order و Aggregation قرار گرفته است.

- Advertisement -

بنابر داده‌های تیم توسعه، چنین چیزی به مشتریان اجازه می‌دهد تا به تمامی نقدینگی موجود در بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. سفارش‌ها توسط سفارش گذارهای حرفه‌ای و پس از پرداخت کارمزد تکمیل می‌شوند که به آنها حل کننده گفته می‌شود. کاربران برای تبدیل شدن به حل کننده‌ها باید توکن‌های وان اینچ را استیک کنند و 5 استیک کننده برتر اولیت اجرای سفارش‌ها را خواهند داشت.

مطلب مفید: هرآنچه باید در مورد وام ارز دیجیتال بدانید!

تیم این صرافی معتقد است که Fusion به کاربران اجازه می‌دهد تا مبادلات توکن‌ها را در صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف و بدون پرداخت کارمزد شبکه انجام دهند. کاربرن قادر خواهند از میان سه گزینه یکی را انتخاب کنند.

این گزینه‌ها شامل، سریع، در این گزینه کاربر قبول می‌کند با نرخی پایین‌تر از علاقه خود مبادله را به سرعت انجام دهد. عادلانه، در این روش کاربر کمی صبر خواهد کرد تا با نرخ بهتری سفارش خود را تکمیل کند. مزایده، آخرین گزینه است که در آن کاربر تا 10 دقیقه نیز صبر خواهد کرد و با بهترین نرخ ارائه شده سفارش خود را تکمیل خواهد کرد.

باید اشاره داشت که به روزرسانی وان اینچ در ابتدا برای بی ان بی چین، اتریوم و پالیگان در دسترس خواهد بود و در ادامه شبکه‌های دیگر نیز به آن اضافه خواهند شد. هم‌بنیانگذار این صرافی درباره به روزرسانی جدید پلتفرم گفت که Fusion مبادلات در صرافی را تا حد بسیار زیادی بهینه می‌کند چرا که کاربران نباید کارمزدی پرداخت کنند. علاوه بر آن، یک لایه امنیتی اضافه شده است که از شبکه در مقابل حملات ساندویچی حفاظت می‌کند.

هدف پلتفرم به نقل از هم‌بنیانگذار شبکه آن است که تجربه کاربری آسانی را به کاربران دیفای عرضه کند. به لطف موتور مبادله وان اینچ و Fusion، اکنون هرکسی می‌تواند از تجربه کاربری منحصر به فرد و امنیت بالا بهره مند شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان