به روزرسانی کاتماندو (Kathmandu) در شبکه تزوس راه اندازی شد

خانهاخباربه روزرسانی کاتماندو...

آنچه می‌خوانید...

شبکه بلاک چینی لایه 1 تزوس به تازگی به روزرسانی با نام کاتماندو (Kathmandu) را در شبکه اصلی خود راه اندازی کرده تا به واسطه آن شاهد قابلیت های مقیاس پذیری بیشتری در شبکه باشیم. این به روزرسانی بر اساس داده های تیم تزوس، روز گذشته و در بلاک شماره 2736129 در شبکه راه اندازی شده است. گفتنی است که این یازدهمین به روزرسانی تزوس از زمان روی کارآمدنش در سال 2018 است و هدفش نیز افزایش و بهبود مقیاس پذیری شبکه است.

بنابر طرح رسمی به روزرسانی، کاتماندو قابلیت پشتیبانی از محاسبات خارج از زنجیره به وسیله راهکارهای لایه 2 و همچنین آسان تر کردن فرایند تایید اعتبار بلاک ها برای بهبود توان عملیاتی شبکه را به تزوس اضافه می‌کند.

- Advertisement -

مشارکت کنندگان شبکه گفته‌اند که این به روزرسانی یک شبکه آزمایشی دائمی را نیز معرفی کرده که در آن می‌توان قابلیت های تازه را آزمایش کرد. علاوه بر آن، در بیانیه کاتماندو آمده است که علاوه بر بهبودهای دیگر پروتکل، میزان تصادفی بودن در انتخاب نماینده ها داخل شبکه اصلی نیز بهبود یافته که بدین ترتیب امنیت تزوس نیز افزایش می‌یابد.

مطلب مفید: توکن دسترسی به پروتکل ( Access Token ) چیست ؟

گفتنی است که این به روزرسانی در ماه جولای و توسط فعالان شبکه و شرکت های توسعه ای مانند نومادیک لبز (Nomadic)، ماری گلد (Marigold)، فانکتوری (Functori)، توئیگ (Tweag)، تریلی تک (TriliTech)، آکس هد آلفا (Oxhead Alpha)، تاردیس (Tarides) و دای لامبدا (DaiLambda) معرفی شد. کمی بعد به روزرسانی کاتماندو توسط اعضای جامعه و در یک طرح رای گیری حاکمیتی مورد پذیرش واقع شد و در نهایت روز گذشته در شبکه اصلی راه اندازی شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان