top banner adv

آخرین داده‌ها: با حفظ 20000 دلار، بیت کوین به سمت اهداف بالاتر حرکت می‌کند

بازدید : 9803

روز گذشته و پس از آنکه هفته معاملاتی وال استریت با رشدی جزئی به کار خود پایان داد، قیمت بیت کوین نیز با حرکت صعودی نسبتا جزئی همراه شد. تحلیل بیت کوین و داده های تریدنیگ ویو نشان می‌دهد که قیمت این ارز در روزهای ابتدایی هفته میان محدوده خنثی 20500 تا 21000 دلاری در حال نوسان بوده است.

نمودار 1 ساعته بیت کوین
نمودار 1 ساعته بیت کوین

آیا بیت کوین می‌تواند میانگین 200 هفته ای را پس بگیرد؟

در این هفته بیت کوین موفق شد بخش بزرگی از حرکت صعودی خود را حفظ کند و این در حالی است که داده های تورم آمریکا باعث ایجاد شک و شبهه هایی درباره دارایی های ریسکی و بازار سهام شده بود. اکنون که به پایان ساعات معاملاتی بازارهای مالی رسیده‌ایم، احتمال خروج قیمت از سطوح مقاومتی و حمایتی با حجم های پایین افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید : اپرا برای کاربران IOS و IPad مرورگر کریپتو با سرویس وب 3 و کیف پول رمزنگاری داخلی منتشر کرد

داده های سفارش معاملات در صرافی بایننس، بزرگ ترین صرافی از نظر حجم معاملات نشان می‌دهد که خریداران در تلاش هستند تا مقاومت محدوده 22000 دلاری را بشکنند و به سمت سطوح بالاتر حرکت کنند. در همین حین، Material Indicators، معتقد است که شانس بالایی وجود دارد که BTC قصد به چالش کشیدن میانگین متحرک 200 هفته ای خود را داشته باشد. خط روند بسیار مهمی در بازار نزولی که ماه گذشته شاهد از دست رفتن آن به عنوان سطح حمایتی بودیم.

توییت Material Indicators

بیشتر بخوانید : به روزرسانی مهم الگوراند؛ عملکرد شبکه 5 برابر خواهد شد

این موسسه تحقیقاتی درباره حرکت اخیر قیمت گفت که دیدگاه صعودی داشتن درباره BTC در یک روزی که قیمت با رشد همراه بوده کار آسانی است. رکت کاپیتال، تحلیلگر مطرح بازار نیز گفت:

بیشتر بخوانید : متن بیانیه ی انجمن بلاکچین ایران

«بیت کوین همچنان در محدوده ثابت 19000 تا 22000 دلاری قرار دارد و تا زمان شکسته نشدن قدرتمند یکی از این سطوح نمی‌توان خروج BTC از محدوده را تایید کرد. حرکات کوچک و نسبتا قوی داخل محدوده توانایی لازم برای تغییر احساسات در بازار را ندارند.»

بیشتر بخوانید : مخالفت و درخواست تجدیدنظر SEC علیه حکم پیشگامانه‌ی ریپل

احساسات در بازار اخیرا رکورد تازه ای را ثبت کرد و مدت زمان حضور شاخص ترس و طمع در محدوده ترس شدید رکورد منفی خود را بهبود بخشید. اتفاقی که برای سرمایه گذاران حوزه کریپتو خبر خوبی نیست.

مطلب مفید: ویجر(Voyager) و توکن VGX چیست؟

ماینرها در شرایط سخت قرار دارند

پلتفرم تحلیلی کریپتوکوانت با زیر نظر گرفتن رفتار ماینرها درباره فروش های احتمالی از سمت آنها هشدار داد. روز 15 جولای حدود 14000 بیت کوین از کیف پول های یک ماینر منتقل شد. در حالی که این تعداد بیت کوین به طور خاصی برای فروش استفاده نشده است اما این اتفاق از نظر کارشناسان ارزش دنبال کردن را داشت.

بیشتر بخوانید : فلوکی اینو در میان 100 رمز ارز برتر بازار؛ آیا قاتل شیبا در راه است؟

کریپتوکوانت در گزارش بازار خود گفت که در این مقطع نمی‌توان مطمئن بود که این توزیع در بازار مثبت است یا منفی، در نتیجه باید مراقب روزهای آینده باشیم. علاوه بر آن، یک شاخص دیگر در بازار با نام Energy Gravity Model، که هزینه تولید بیت کوین را پوشش می‌دهد، بیانگر آن است که با قیمت کنونی، ماینرها قادر خواهند بود علاوه بر استخراج سود کمی نیز کسب کنند.

سازنده این مدل در توییتر توضیح داد که اندیکاتور مذکور بالاترین قیمت دلاری بیت کوین است و استخراج کنندگان مدرن مایل هستند که برای کسب سود به خرید الکتریسیته در این سطح هستند. در این ماکسیمم قیمت می‌توان درک و فهم بهتری نسبت به زمان رشد زیاد قیمت بیت کوین و همچنین زمانی که این ارز به کف خود می‌رسد، پیدا کرد.

Energy Gravity Model

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x