بدترین ماه آگوست بیت کوین از سال 2015؛ سپتامبر برای پادشاه چگونه خواهد بود؟

خانهاخباربدترین ماه آگوست...

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین در حال سپری کردن بدترین ماه اوت خود از سال 2015 است و برخی معتقدند که ماه آینده می‌تواند بدتر نیز باشد. داده های درون زنجیره ای کوین گلس حاکی از آن است که در 7 سال گذشته، عملکرد بیت کوین در ماه اوت بدین شکل نبوده است. پس از دو هفته متوالی ریزش قیمت، هولدرها در ترس فراوان قرار گرفته‌اند. این در حالی است که بنابر تاریخ بیت کوین، ماه سپتامبر همیشه بدتر بوده است.

در سطح 20000 دلاری، قیمت فاصله 14 درصدی نسبت به قیمت آغازین ماه دارد که تنها سال 2015 و ریزش 18.6 درصدی در آن ماه عملکرد بدتری بود. ماه اوت در تاریخ بیت کوین با اتفاقات و حرکات ترکیبی همراه بوده و برای مثال در سال 2017 شاهد رشد 65 درصدی قیمت در این ماه بودیم.

- Advertisement -

با این حال، ماهی که جایی برای حدس و پیش بینی باقی نگذاشته، سپتامبر است که همه آن را تحت عنوان ماه قرمز می‌شناسند. از سال 2013 تاکنون، سپتامبر بدترین عملکرد بیت کوین را شاهد بوده و میانگین ریزش قیمت در این ماه نیز 6 % است.

توییت تریدر جی

این بار اما با وجود بی ثباتی در اقتصاد کلان، تحلیلگران بسیاری انتظار دارند که سرمایه گذاران و هولدرها زمان سختی را داشته باشند. جاش راجر، تحلیلگر بازار در این باره گفت که بازارهای سهام نیز اکنون وضعیت خوب ندارند و این ریزش قیمت واکنشی به آن است. ماه سپتامبر به صورت تاریخی با عملکرد بد این ارز همراه است. اما ممکن است در این ماه و قیمت های فعلی شاهد کفی باشیم که فرصت خوبی برای خریداران ایجاد کند. وی به احتمال قرار گرفتن بیت کوین های طلبکاران صرافی Mt.Gox در بازار و تاثیر آن نیز اشاره کرد.

عملکرد بیت کوین در ماه های مختلف سال
عملکرد بیت کوین در ماه های مختلف سال

مطلب مفید: بهترین ارز فیوچرز ؛ کدام ارزها را در فیوچرز ترید کنیم؟

نمودار ماهانه بیت کوین

با نگاهی به وضعیت ماهانه بیت کوین می‌بینیم که تحلیلگران نگران هستند که آیا قیمت در پایان ماه بالای سطح 20 هزار دلاری بسته خواهد شد یا زیر این سطح حمایتی. به نظر می‌رسد ماه اوت فعلا در رقابت با ماه ژوئن برای پایین ترین کندل ماهانه در چند وقت اخیر قرار گرفته است. علاوه بر آن، هشدار گلکسی تریدینگ به کاربران خود نیز می‌تواند عاملی برای فروش باشد. این شرکت در پستی توییتری نوشت که در بازه زمانی ماهانه اوضاع بزرگ ترین ارز دیجیتال بازر بسیار خراب است. گلکسی تریدینگی در ادامه افزود:

«اگر تا سه روز آینده کندل ماهانه زیر 20 هزار دلار بسته شود، شاهد سقوط سنگین تا 14 هزار دلار خواهیم بود. بسته شدن کندل زیر 19900 به معنای نزولی بودن جهت بازار است و شاهد انگلف شدن کندل در تایم ماهانه نیز خواهیم شد.»

 کیلب فرانزن، تحلیلگر مطرح بازار درباره حرکات اخیر بیت کوین گفت که این ارز به نظر آماده آزمایش ناحیه پیوت و کلیدی است که از بسته شدن و سایه کندل دسامبر 2017 به وجود آمده است. این سطح در سال 2019 به عنوان مقاومت، در 2020 سکوی پرتاب و در 2022 نقش حمایتی را ایفا کرده است.

نمودار ماهانه BTC
نمودار ماهانه BTC

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان