تحلیلگر بازار: بیت کوین به زودی کف قیمتی جدیدی را ثبت خواهد کرد

خانهاخبارتحلیلگر بازار: بیت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: یکی از تحلیلگران بازار کریپتو به هولدرهای بیت کوین هشدار داده است که احتمالا این ارز به سمت کف قیمتی جدیدی در حال حرکت است. کاپو، تریدر و تحلیلگر مطرح بازار اخیرا به 322 هزار دنبال کننده خود در توییتر گفته است که با توجه به ضعف بازار فشار فروش دیگری پیش روی قیمت بیت کوین قرار دارد.

وی در ادامه افزود:

«پس از حرکت دیروز، تقریبا تمام بازار به جز بیت کوین کف جدیدی را ثبت کرد که نشان دهنده تله برای خریداران بود و اکنون نیز نوبت به بیت کوین رسیده است.»

- Advertisement -

در یک هفته گذشته بیت کوین سطح 28400 دلاری را حفظ کرد که کمی بالاتر از کف 52 هفته ای در 26910 دلار بود. با این حال، کاپو می‌گوید که حمایت 28000 دلاری در حال ضعیف شدن است و در مدت زمان کوتاهی شاهد 6 بار برخورد قیمت به این سطح بوده‌ایم. از نظر وی هیچ نشانه صعودی در این محدوده وجود ندارد و حمایت 28000 دلاری به زودی می‌شکند.

نمودار بیت کوین

پس از خروج بیت کوین از ناحیه حمایتی، کاپو معتقد است که روند نزولی شدت بیشتری خواهد گرفت و هدف این حرکت سطوح 21 و 23 هزار دلاری خواهد بود.

پیش بینی قبلی کاپو از قیمت

مطلب مفید: ارز لونا (Luna) چیست؟

اوایل این ماه، کاپو به درستی پیش بینی کرد که قیمت سطح حمایتی 30000 دلاری را از دست خواهد داد و دلایل خود را نیز با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت. وی در این باره گفت:

«بیت کوین سطح حمایتی 30000 دلاری را شکست که از نظر من ناحیه پیوت مهمی در روند صعودی بود. این یک ناحیه است و یک نقطه نیست. محدوده پیوت از نظر من بین 29 تا 31 هزار دلار است و اکنون تبدیل به مقاومت شده است.»

وی همچنین معتقد است که بیت کوین یک الگوی پرچم نزولی را رو به پایین شکسته است و اکنون در مسیر خود برای رسیدن به هدف این الگو قرار دارد. هدف اصلی این الگو 23000 دلار است که قیمت بیت کوین هنوز به آن نرسیده است، دقیقا مشابه آلت کوین ها که هنوز به هدف الگوهای نزولی خود نرسیده‌اند.

الگوی پرچم نمودار بیت کوین

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان