top banner adv

مایک مک گلون: بیت کوین و اتریوم تا سه سال دیگر به اوج می‌رسند

مایک مک گلون: بیت کوین و اتریوم تا سه سال دیگر به اوج می‌رسند
0
بازدید : 10625

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ معتقد است به دلیل اقدامات فدرال رزرو زمستان کنونی بازار ارزهای دیجیتال ممکن است طولانی‌تر از دوره‌های نزولی پیشین باشد. با این حال، وی انتظار دارد بازار رمزارز طی چند سال آینده قوی‌تر از قبل ظاهر شود و بیت کوین و اتریوم تا سال 2025، به ترتیب به 100000 و 6000 دلار برسند.

مک گلون معتقد است به‌روزرسانی مرج اتریوم، بیش از حد تبلیغاتی شده بود و همین باعث شده تا در کوتاه‌مدت و پس از فعال شدن آن، شاهد ریزش در قیمت اتر باشیم. با این حال، وی معتقد است به دلیل سازگارتر شدن شبکه اتریوم با محیط زیست، در آینده سازمان‌های زیادی برای توسعه پروتکل خود به سمت این شبکه می‌آیند.

بیشتر بخوانید : یورو دیجیتال

بیت کوین و اتریوم طی سه سال آینده اوج می‌گیرند

بیت کوین و اتریوم

مک گلون در مصاحبه اخیر خود با کیتکو نیوز، بر موضع خود مبنی بر صد هزار دلاری شدن بیت کوین تاکید کرد و گفت به دلیل فاکتورهای اقتصاد کلان، این اتفاق ممکن است تا سه سال به طول بیانجامد.

وی در این رابطه گفت:

100000 دلاری شدن بیت کوین از نظر من تنها به زمان احتیاج دارد؛ واقعیت کلیدی این است که پذیرش و تقاضا روندی افزایشی دارد، مگر اینکه تصور کنید این روند تغییر می‌کند که من اینطور فکر نمی‌کنم. بیت کوین به صعود ادامه خواهد داد و تنها به گذر زمان احتیاج دارد.

در رابطه با اتریوم، مک گلون آن را «حیوانی متفاوت» توصیف کرد و گفت انتظار دارد قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار تا سال 2025 به 6000 دلار برسد.

مک گلون معتقد است فناوری‌ها در بازار ارز دیجیتال به سرعت در حال پیشرفتند و همین باعث می‌شود تا بازار نزولی را پشت سر بگذارند و در سال‌های آتی رشد کنند.

به عقیده مایک مک گلون، مانند اتفاقاتی که طی حباب اینترنت در اوایل دهه 2000 رخ داد، بازار نزولی کنونی برخی از پروژه‌ها را از بین خواهد برد. با این حال، پروژه‌هایی که از بازار نزولی جان سالم به در می‌برند نقش حیاتی در آینده امور مالی ایفا خواهند کرد.

البته پیش‌بینی‌های مک گلون همیشه درست از آب درنیامده است. وی اواخر سال گذشته خاطرنشان کرد فشار تورمی بیت کوین را در سال 2022 به 100000 دلار می‌رساند؛ با این حال،با آغاز سال 2022 و رشد افسار گسیخته تورم، بیت کوین عملکرد خوبی از خود نشان نداد و فعلا در حوالی 20000 دلار در نوسان است.

بیشتر بخوانید : شرکت Ebang صرافی اختصاصی خود را با نام Ebonex، راه اندازی کرد.

مرج بیش از حد تبلیغاتی شده بود

بیشتر بخوانید : حواستان به این سه اتفاق مهم در ماه جولای باشد

بالاخره هفته گذشته مکانیسم اجماع شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام تغییر کرد. مرج اتریوم از مدت‌ها پیش یکی از پربحث‌ترین اتفاقات در حوزه رمزارز محسوب می‌شد، با این حال، همانطور که برخی پیش‌بینی می‌کردند، بسیاری از معامله‌گران از اخبار مربوط به مرج برای فروش دارایی خود استفاده کردند که به ریزش قابل توجه قیمت اتر منجر شد.

مک گلون نیز از جمله کسانی است که معتقد است مرج اتریوم تبلیغات زیادی به خود جذب کرد و همین باعث شده تا در کوتاه‌مدت، عملکرد خوبی از خود نشان ندهد.

بیشتر بخوانید : بد افزار جدید تلگرامی که کیف پول کاربران را هدف قرار می‌دهد

وی افزود:

بیشتر بخوانید : 5 تصور اشتباه پیرامون به روزرسانی مورد انتظار مرج در شبکه اتریوم

من فکر می‌کنم اتریوم در حال متحول کردن امور مالی است؛ درست مانند ظهور بازار فیوچرز و صندوق‌های قابل معامله بورسی. با این حال، در حال حاضر مرج را پشت سر گذاشتیم و باید نگران مشکلات احتمالی در مسیر پیش‌رو باشیم، مشکلاتی که همه می‌دانیم با این نوع فناوری رخ می‌دهند.

نظر شما در رابطه با پیش‌بینی مک گلون از بیت کوین و اتریوم چیست؟ آیا تا سه سال آینده شاهد 100000 دلاری شدن بیت کوین و 6000 دلاری شدن اتریوم خواهیم بود؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x