در ۸ سال آینده چه اتفاقی برای بیت کوین خواهد افتاد؟ مایکل سیلور پاسخ می‌دهد

خانهاخباردر ۸ سال...

آنچه می‌خوانید...

مایکل سیلور (Michael Saylor)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی شرکت آمریکایی مایکرواستراتژی در مصاحبه اخیر خود در رابطه با روند تغییرات بیت کوین طی هشت سال آینده صحبت کرد و پیش‌بینی خود را به اشتراک گذاشت. سیلور همچنین در این گفتگو خاطرنشان کرد بیت کوین، تنها دارایی دیجیتال بازار است و دارایی دیجیتال خوب دیگری وجود ندارد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، سیلور در این مصاحبه با کوری کلیپستن (Cory Klippsten)، مدیرعامل شرکت Swan Bitcoin پیش‌بینی کرد بزرگترین ارز دیجیتال بازار تا سال 2031 به یک مخزن جهانی ارزش تبدیل خواهد شد.

پذیرش سازمانی

به گفته سیلور، پذیرش سازمانی یکی از اولین محرک‌ها برای تبدیل بیت کوین به ابزاری برای ذخیره ارزش طی سالیان آتی است. مدیرعامل مایکرواستراتژی معتقد است پذیرش نهادی با توجه به اظهارات کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا، کمیسیون بورس و همچنینی تصمیم‌های موسسات مالی سنتی کاملا امکان‌پذیر خواهد بود.

سیلور در این مصاحبه به برخی از موسسات مالی سنتی از جمله بلک راک و فیدیلیتی اشاره کرد که علیرغم مواضع مخالفت‌آمیز خود در گذشته، به دلیل پتانسیل بیت کوین به سراغ این دارایی آمدند.

پذیرش بیشتر شبکه لایتنینگ

بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی همچنین معتقد است رشد انفجاری شبکه لایتنینگ از دیگر عواملی است که بیت کوین را به یک مخزن جهانی ارزش تبدیل خواهد کرد.

شبکه لایتنینگ، یک راهکار لایه 2 بر اساس پروتکل بیت کوین است و تراکنش‌های سریع‌تر و با کارمزد کمتری را به ارمغان می‌آورد. جالب اینجاست شرکت مایکرواستراتژی قصد دارد برنامه‌هایی مبتنی بر شبکه لایتنینگ را توسعه دهد تا این راهکار، در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار بگیرد.

به گفته سیلور، توسعه برنامه‌هایی مانند کیف پول لایتنینگ که دلار دیجیتال و BTC را به سادگی منتقل می‌کند، تقاضای بسیار زیادی را برای این دارایی ایجاد می‌کند.

وی در این رابطه گفت:

بگذارید توضیح دهم؛ در سال 1991، شما IP TCP و ما اینترنت داشتیم و افراد بسیار زیادی از آن استفاده نمی‌کردند. در سال 1994، مرورگر نت اسکیپ عرضه شد و خیلی زود 100 میلیون نفر آن را دانلود و از اینترنت استفاده کردند.

سیاست‌گذاری‌های اقتصادی به نفع بیت کوین خواهد بود

این میلیاردر همچنین معتقدند سیاست‌گذاری‌های اقتصادی، مانند افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، عوامل مهمی هستند که در دستیابی هدف بزرگترین ارز دیجیتال بازار، آن را یاری خواهند کرد.

برای مهار تورم، فدرال رزرو نرخ بهره را در سال 2022 هفت بار افزایش داد و انتظار می‌رود امسال این نرخ بیش از این افزایش یابد. سیلور معتقد است زمانی که فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد، تورم دوباره افزایش خواهد یافت و در نهایت محرکی برای بازیابی بیت کوین خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان