کیف پول بیت کیپ خسارت ۸ میلیون دلاری کاربرانش را تا پایان ماه آتی جبران خواهد کرد

خانهاخبارکیف پول بیت...

آنچه می‌خوانید...

کیف پول رمز ارزی و چند زنجیره‌ای بیت کیپ (BitKeep) به‌تازگی اعلام کرده است که در هفته ابتدایی ماه فوریه درگاه جبران خسارت خود را فعال خواهد کرد. این پلتفرم انتظار دارد که تا پایان ماه فوریه، 50% از سرمایه‌ها به کاربران بازگردد و مابقی نیز تا پایان ماه مارس میان آنها توزیع شود.

بیت کیپ خسارت کاربرانش را جبران می‌کند          

به نقل از کریپتوپوتیتو، بیت کیپ با هدف جلوگیری و پرهیز از نوسانات بازار، سرمایه اشاره شده برای جبران خسارت کاربران خود را از طریق استیبل کوین تتر میان آنها توزیع خواهد کرد. تیم کیف پول در یک پست توییتری اشاره داشت که تیم فنی کیف پول در کنار آژانس‌های امنیتی یک سیستم تأیید اعتبار بسته را طراحی کرده‌اند که در آن کاربران مورد حمله قرار گرفته با اطلاعاتی مانند آدرس کیف پول، سرمایه مسروقه و اطلاعات توکن‌ها قرار دارند.

بیت کیپ در پست توییتری خود افزود که هکرها هیچ‌گاه نمی‌خوابند، لطفاً از سرمایه‌های خود مراقبت کنید و هوشیار باشید که به هیچ پیام، سرویس غیرقابل واقعی یا پیام‌های بازگردانی سرمایه اعتماد نکنید. این کیف پول در ادامه اشاره داشت که همیشه خواسته‌های کاربران را در اولویت قرار داده و از حمایت کاربران خود تشکر کرد.

مطلب مفید: تله خرسی (Bear Trap) در معاملات چیست؟ چطور گرفتار آن نشویم؟

در تعطیلات سال نو میلادی، بسیاری از کاربران این کیف پول رمز ارزی در گزارش‌هایی اشاره داشتند که سرمایه‌های آنها به سرقت رفته است. تحقیقات ابتدایی نشان از دانلود چندین برنامه داشت که توسط مهاجمان هایجک شده و با کدهای مخرب در دستگاه‌های قربانیان نصب شده است. درنتیجه این حمله، 8 میلیون دلار سرمایه کاربران بیت کیپ در قالب ارزهای بی ان بی، تتر، دای و اتریوم به سرقت رفت.

این کیف پول ابتدا به کاربرانی که برنامه مخرب را دانلود کرده بودند هشدار داد که تمامی سرمایه‌های خود را پس از نصب برنامه رسمی پلتفرم از طریق گوگل پلی یا اپ استور به آنجا منتقل کنند. گفتنی است که حمله آخر سال 2022، اولین حمله به بیت کیپ نبود و تنها دو ماه قبل از آن نیز 1 میلیون دلار از سرمایه‌های کاربران این کیف پول به دلیل آسیب‌پذیری در قابلیت مبادلات توکن‌ها به سرقت رفته بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان