بیش از 12000 پروژه ارز دیجیتال زامبی یا بدون فعالیت در بازار وجود دارد

خانهاخباربیش از 12000...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس آخرین داده‌های شرکت Nomics، در حال حاضر بیش از 12000 پروژه ارز دیجیتال بدون فعالیت وجود دارد که مدت مدیدی است هیچ فعالیت تجاری نداشته‌اند. این ارزها، به پروژه‌های زامبی معروف هستند.

در طول بازار صعودی اخیر، پروژه‌های زیادی برای بهره بردن از شرایط به وجود آمده، توکن خود را منتشر کردند. اما حالا که رونق از بازار ارز دیجیتال رفته است، این توکن‌ها رها شده‌اند. جالب است بدانید برخی از این پروژه‌ها هنوز از نظر فنی کارایی دارند.

- Advertisement -

افزایش تعداد پروژه های زامبی در فضای ارز دیجیتال بیانگر این است که این بازار، چقدر نسبت به قبل بزرگ شده است. برای مقایسه، پیش از بازار صعودی اخیر تنها 136 توکن مربوط به پروژه های زامبی در فضای ارز دیجیتال وجود داشت.

به گفته نیک گوتیه، یکی از بنیانگذاران Nomics، اکثریت قریب به اتفاق پروژه‌های رها شده، میم کوین‌ها و یا پروژه‌های شخصی هستند.

بر اساس داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، در حال حاضر 21190 ارز دیجیتال در بازار وجود دارد. البته این رقم بیانگر کل پروژه‌های موجود در فضای کریپتو نیست چراکه اکثر پروژه‌ها حتی نمی‌توانند به فهرست ارزهای کوین مارکت کپ اضافه شوند. به گفته شرکت Nomics، در مجموع 64400 توکن در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که بخش عظیمی از آن اصلا هفته گذشته معامله نشده‌اند. علاوه بر این، تعداد زیادی از کوین‌ها وجود دارند که در صورت تداوم فعلی، به جمع پروژه های زامبی ارز دیجیتال خواهند پیوست.

ارزش کل بازار رمزارزها پس از اینکه در ماه نوامبر (آبان) سال گذشته به 3 تریلیون دلار رسید، روندی نزولی به خود گرفت و به 937 میلیون دلار کاهش یافت. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار 39.7% از این رقم را به خود اختصاص داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان