کریپتوکامپر: تاثیر فروپاشی صرافی FTX در سال 2023 هم ادامه خواهد داشت

خانهاخبارکریپتوکامپر: تاثیر فروپاشی...

آنچه می‌خوانید...

سال 2022 برای حوزه ارزهای دیجیتال اصلا خوب پیش نرفت و فروپاشی پلتفرم‌هایی مانند تری اروز کاپیتال، FTX و ترا ضربه مهلکی به این صنعت زد. به نقل از کریپتوپوتیتو، در حالی که بازار در تلاش است تا خود را از دومین موج زمستان کریپتو که در پی سقوط FTX ایجاد شد، نجات دهد، پلتفرم تحلیلی کریپتوکامپر (CryptoCompare) معتقد است که بازیابی از چنین فاجعه‌ای زمان زیادی حواهد برد.

تمرکز بر نجات پروژه‌ها

پلتفرم کریپتوکامپر در گزارش بازبینی خود از سال 2022 اشاره داشت که تاثیر فروپاشی FTX بسیار گسترده بوده و بازگشت پس از آن زمان خواهد برد. این پلتفرم معتقد است دلیل این اتفاق رابطه صرافی سقوط کرده با شرکت‌های کریپتویی مختلف است که تاثیرش را بر آنها نیز گذاشته است.

گفتنی است که اتفاقات این صرافی باعث شده تا نیاز برای ساخت پروژه‌های پایدار توسط توسعه‌دهندگان افزایش یابد. بدین ترتیب، کریپتوکامپر معتقد است در سال 2023 شاهد تمرکز بیشتری بر پروژه‌ها و پروتکل‌ها خواهیم بود که تمرکزشان بر تجات توسط نگه داری پول نقد و همچنین ساخت برنامه‌هایی با محصولات مناسب بازار است نه محصولاتی که تقلید باشند یا تنها برای سود ایجاد شده باشند.

افزایش شفافیت در قانون‌گذاری پس از فروپاشی FTX

این پلتفرم تحلیلی همچنین اشاره داشت که فروپاشی FTX می‌تواند قانون‌گذاران مالی بیشتری را در سطح جهان تشویق کند تا چارچوب‌هایی را برای بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. برخی از قانون‌گذاران کار خود را برای حمایت و حفاظت از سرمایه‌گذاران آغاز کرده‌اند. برای مثال، کمیسیون بورس آمریکا اخیرا اعلام کرد که قصد دارد قوانین سختگیرانه‌تری را برای این حوزه در نظر بگیرد.

مطلب مفید: هرآنچه باید در مورد وام ارز دیجیتال بدانید!

کریپتوکامپر معتقد است که اگر قانون‌گذارا میان سازمان‌ها متمرکز و غییرمتمرکز در فضای کریپتو تفاوت قائل شوند، قوانین می‌توانند تاثیر بسیار بیشتری داشته باشند، چرا که اکثر شرکت‌های سقوط کرده متمرکز بوده‌اند. علاوه بر آن، چنین تمایزی می‌تواند به رشد ادامه دار و نوآوری در حوزه دیفای کمک کند.

زمانی برای تامل و عمل متقابل

در نهایت، این پلتفرم باور دارد که زمستان ارزهای دیجیتال فرصتی برای فعالان بازار است تا روی توسعه و آماده سازی خود برای حرکت صعودی بعدی تمرکز و تامل کنند. در سال 2022، شاهد پایان روند صعودی و آغاز روند نزولی بودیم. با ادامه دار شدن و اتفاقاتی مانند سقوط FTX، فعالان بازار اکنون می‌توانند تمرکز خود را روی توسعه این صنعت و همچنین برنامه ریزی برای آینده بگذارند.

اگرچه بازارهای نزولی ناامیدکننده هستند، اما بازارهای نزولی یکی از راه‌های اثبات شده برای فیلتر کردن بازار گسترده‌تر هستند، زیرا نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران برای بلندمدت در بازار هستند، نه برای آن که به صورت قمارگونه رفتار کنند و به دنبال سود در کوتاه‌ مدت باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان