طرح مالیات 1.2 درصدی در شبکه ترا کلاسیک؛ آیا قیمت لونا کلاسیک افزایش خواهد یافت؟

خانهاخبارطرح مالیات 1.2...

آنچه می‌خوانید...

قیمت لونا کلاسیک، توکن بومی شبکه ترا کلاسیک روزهای اخیر با رشد قیمتی بسیار خوبی همراه بوده و بسیاری از سرمایه گذاران نگران خود که پس از سقوط در ماه مه امید خود را از دست داده بودند را دوباره امیدوار کرده است. اما دلیل این اتفاق به نظر دستاورد تازه ای در شبکه است که می‌تواند مشکل موجودی بیش از حد این توکن را رفع کرده و آن را به یک دارایی ضد تورمی تبدیل کند.

از زمان سقوط در ماه مه، اعضای جامعه همواره نگران موجودی بیش از حد لونا کلاسیک در بازار بودند. اکنون اما به نظر می‌رسد، مکانیسم مالیات 1.2% قرار است تا این مشکل را حل کند.

- Advertisement -

متاسفانه، بسیاری از تریدرهای و تریدرهای احتمالی لونا کلاسیک ممکن است متوجه معنا و هدف مالیات 1.2% نشوند. پس در ادامه به صورت جزئی و خلاصه توضیحاتی را درباره آن ارائه خواهیم داد. تمامی تراکنش های درون زنجیره ای لونا کلاسیک قرار است مشمول 1.2% مالیات شود. این قانون شامل تعامل های قراردادهای هوشمند و کیف پول ها نیز می‌شود. با این حال باید توجه داشت که معاملات این ارز در صرافی ها شامل چنین قانونی نخواهد شد.

ایده پشت مالیات گیری این است که شاهد کاهش موجودی بیش از اندازه لونا کلاسیک به مرور زمان باشیم. با این حال یکی از مشکلات اصلی به وجود آمده در پی این اتفاق، افزایش هزینه و گران تر شدن تراکنش های درون زنجیره ای در شبکه ترا کلاسیک است.

هزینه ای که به نظر جامعه این ارز حاضر است آن را بپردازد اما شاهد ضدتورمی شدن لونا کلاسیک باشد. هنوز مشخص نیست که آیا پروژه های احتمالی در این شبکه، مالیات را چالشی جدی در نظر می‌گیرند یا حاضرند بی توجه به آن برنامه های خود را در ترا کلاسیک راه اندازی کنند.

توییت مربوط به مالیات 1.2 درصدی ترا کلاسیک

رالی صعودی لونا کلاسیک

لونا کلاسیک در هفته ای که گذشت شاهد یک عملکرد صعودی و بسیار خوبی بود که به نظر پاسخی به برنامه مالیات 1.2 درصدی بوده ست. چنین اقداماتی به سرعت موجودی را کاهش خواهند داد و در بلند مدت نیز تاثیرات بسیار مثبتی روی قیمت دارایی خواهند گذاشت. قیمت این ارز در هفت روز گذشته رشد بسیار خوب 160 درصدی را تجربه کرد و این حرکت کافی بود تا شاهد رسیدن قیمت به محدوده اشباع خرید و ایجاد دیدگاه نزولی در نمودار باشیم.

مطلب مفید: آموزش صفر تا صد ثبت‌نام و ورود به اکانت بایننس

نمودار لونا کلاسیک
نمودار لونا کلاسیک

در زمان نگارش این مطلب، لونا کلاسیک ریزشی 16.77 درصدی را تجربه کرده است و به نظر می‌رسد که تریدرها یود سود خود را با توجه به رسیدن قیمت به اشباع خرید آغاز کرده‌اند. با این حال ممکن است که حرکت نزولی با محدودیت مواجه شود جرا که بسیاری از تریدرها مکانیسم مالیات و توکن سوزی عاملی تشویق کننده در نظر می‌گیرند و در قیمت های پایین موقعیت های خرید باز می‌کنند.

علاوه بر آن، لونا کلاسیک در حال تجربه کردن هجوم حجم اجتماعی است. در دو روز گذشته این شاخص رشد بسیار زیادی داشته که نشان می‌دهد تریدرها و اعضای جامعه توجه خود را معطوف اتفاقات مربوط به ترا کلاسیک و ارز بومی آن کرده‌اند. چنین نتیجه ای می‌تواند منجر به انباشت بیشتر لونا کلاسیک و کاهش روند نزولی آن شود.

چرا که اکنون انگیزه های خوبی برای هولد کردن این ارز در بلند مدت ایجاد شده است. داده های سانتیمینت نیز نشان می‌دهد که شرایط در حال تغییر به سمت خریداران است و به واسطه آن ممکن است با آماده شدن سرمایه گذاران برای ورود به این شبکه شاهد آغاز فاز انباشت قدرتمندی برای لونا کلاسیک باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان