تأخیر چند هفته‌ای در راه‌ اندازی بازار NFT آمازون؛ علت چیست؟

خانهاخبارتأخیر چند هفته‌ای...

آنچه می‌خوانید...

شرکت آمازون، غول حوزه تجارت الکترونیک به‌تازگی اعلام کرده است که راه‌اندازی بازار NFT این مجموعه با تأخیر چند هفته‌ای همراه شده است. بر اساس داده‌ها، بازار NFT آمازون قرار بود که روز گذشته و در 24 آوریل راه‌اندازی شود اما تأخیر پیش آمده باعث شده تا در اواسط ماه مه شاهد راه‌اندازی این بازار مورد انتظار باشیم.

تأخیر در راه‌اندازی بازار NFT آمازون

به نقل از کوین گیپ، این پلتفرم پس از راه‌اندازی، ابتدا برای کاربران آمریکایی در دسترس خواهد بود و پس از آن با گذشت زمان در اختیار دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت. باید اشاره داشت که این دومین باری است که آمازون راه‌اندازی بازار NFT خود را به تأخیر می‌اندازد. در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز آمازون اعلام کرد که به دلیل شرایط حاکم بر بازار ناشی از سقوط صرافی FTX، بازار NFT را فعلاً راه‌اندازی نمی‌کند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تأخیر ایجاد شده فعلی به دلیل بررسی نهایی و اطمینان از کارکردهای بازار NFT است تا شاهد خطاهای فنی و رویدادهای غیرمنتظره پس از راه‌اندازی نباشیم. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، بر اساس گزارش این شرکت، راه‌اندازی پلتفرمNFT از 24 آوریل به 15 مه موکول شده است.

مطلب مفید: استفاده از هوش مصنوعی در معاملات ارزهای دیجیتال

بسیاری معتقدند که بازار NFT این غول حوزه تجارت یکی از مورد انتظارترین رویدادها در فضای ارزهای دیجیتال به‌خصوص برای جامعه NFTها خواهد بود. یکی از منابع داخل شرکت اشاره داشته است که در زمان راه‌اندازی، این پلتفرم با چالش‌های فنی و تجاری همراه شده که توسعه‌دهندگان اکنون در تلاش برای رفع آن‌ها هستند.

گفتنی است که آمازون در ابتدا قصد دارد 15 مجموعه NFT را در روز راه‌اندازی بازار خود به کاربران عرضه کند. با این حال باید اشاره داشت که این شرکت 80 مجموعه را برای بازار NFT خود انتخاب کرده است. از مهم‌ترین برندهایی که در این 80 مجموعه قرار دارند می‌توان به بورد ایپ، بیپل، Pudgy Penguins و … اشاره داشت.

باید اشاره داشت، در حالی که بازار دیجیتال آمازون می‌تواند گام مهمی برای پذیرش بیشتر وب 3 باشد، اما کاربران برای خرید این NFTها نمی‌توانند ارز دیجیتال پرداخت کنند. این بازار در یک بلاک چین خصوصی در دسترس است و کاربران از طریق بخش‌ بازار دیجیتال به آن دسترسی خواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان