هارد فورک شانگهای اتریوم به ماه آوریل موکول شد

خانهاخبارهارد فورک شانگهای...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان شبکه اتریوم اخیراً اعلام کرده‌اند که هارد فورک شانگهای اتریوم، یکی از مورد انتظارترین به‌روزرسانی‌های این شبکه، با دو هفته تأخیر و در ماه آوریل در شبکه راه‌اندازی خواهد شد. به‌روزرسانی شانگهای اتریوم در ابتدا برای اواخر ماه جاری برنامه‌ریزی ‌شده بود اما اکنون انتظار می‌رود که در دو هفته ابتدایی ماه آوریل شاهد آن باشیم.

تاخیر در هارد فورک شانگهای اتریوم

به گزارش کوین تلگراف، این تصمیم‌گیری در جلسه روز 2 مارس میان توسعه‌دهندگان اتریوم گرفته شده است. در جریان این جلسه، توسعه‌دهندگان به این اجماع رسیدند که هارد فورک اتریوم با فاصله‌ای 14 روزه نسبت به راه‌اندازی شبکه آزمایشی گوئرلی اجرایی شود. از آنجایی که این به‌روزرسانی برای 14 مارس در نظر گرفته شده و آخرین فاز آزمایشی قبل از به‌روزرسانی اصلی است، انتظار می‌رود در ماه آوریل شاهد هارد فورک شانگهای باشیم.

- Advertisement -
توییت توسعه دهنده اتریوم

تیم بیکو، توسعه‌دهنده اصلی و تنظیم‌کننده پروژه توضیح داد که برای شبکه اصلی باید قبل از اعلامیه دو هفته زمان داد. با اجرایی شدن گوئرلی در 14 مارس، تیم توسعه‌دهنده روز 16 مارس درباره ادامه فعالیت تصمیم خواهد گرفت و این اقدام باعث خواهد شد که هارد فورک در شبکه اصل در هفته اول آوریل راه‌اندازی شود.

مطلب مفید: بیمه ارز دیجیتال چیست؟ آیا باید ارزهای دیجیتال خود را بیمه کنم؟

وی در یک پست توییتری توضیح داد که هنوز به تاریخ دقیقی برای این به‌روزرسانی نرسیده‌اند اما احتمال فراوان و در صورت درست پیش رفتن همه‌چیز در شبکه گوئرلی، روز 16 مارس تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

توییت تیم بیکو

گفتنی است که به‌روزرسانی شاپلا در شبکه گوئرلی آخرین فرصت کلاینت‌های اتریوم و تأمین‌کنندگان استیکینگ است تا از راه‌اندازی بدون مشکل شانگهای اتریوم در شبکه اصلی اطمینان حاصل کنند. این به‌روزرسانی مورد انتظار به کاربران اجازه می‌دهد تا اتریوم‌های استیک شده در زنجیره بیکن را برداشت کنند.

باید اشاره داشت که به منظور حفظ ثبات و امنیت شبکه، عملیات برداشت اتریوم پویا خواهد بود و به تعداد اعتبارسنج‌های موجود در لحظه بستگی خواهد داشت. اعتبارسنج‌ها باید دو فرایند صف خروج و دوره برداشت را ط کنند که این اتفاق تضمین می‌کند عملیات برداشت اتریوم در طول زمان رخ خواهد داد.

قابل‌توجه است که در حال حاضر 17.1 میلیون اتریوم در زنجیره بیکن استیک شده که حدود 14% از موجودی کل این ارز را تشکیل می‌دهد. تحلیلگران زیادی انتظار دارند که هارد فورک شانگهای اتریوم برای تأمین‌کنندگان لیکوئید استیکینگ اتفاقی صعودی باشد. دلیل آن نیز انعطاف بیشتر این پلتفرم‌ها در فرصت کسب سود و نحوه استیک دارایی‌ها است. حوزه‌ای که با نزدیک شدن به هارد فورک شانگهای به شدت با افزایش تقاضا همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان