بروزرسانی بِدراک (Bedrock) شبکه آپتیمیزم ۲۵ اسفند انجام خواهد شد

خانهاخباربروزرسانی بِدراک (Bedrock)...

آنچه می‌خوانید...

آپتیمیزم (Optimism)، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های لایه ۲ اتریوم اعلام کرد اولین بروزرسانی مهم خود با نام بِدراک (Bedrock) را با هدف بهبود عملکرد کلی، در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) انجام خواهد داد.

بروزرسانی Bedrock آپتیمیزم

به گزارش د بلاک، این بروزرسانی باعث کاهش کارمزد تراکنش‌ها و بهبود سرعت و سازگاری شبکه آپتیمیزم با ماشین مجازی اتریوم می‌شود. علاوه بر این، بروزرسانی Bedrock زمینه را برای توسعه بیشتر در آینده، از جمله غیرمتمرکزسازی توالی تراکنش‌ها که بخشی از تراکنش‌ها را باهم ترکیب می‌کند و همچنین بهبود امنیت آنچین فراهم خواهد کرد. ویژگی توالی تراکنش‌ها (Sequencing) باعث می‌شود شبکه آپتیمیزم، مستقیما از امنیت شبکه اتریوم بهره ببرد.

- Advertisement -

به گفته توسعه‌دهندگان آپتیمیزم، اکثر کاربران لازم نیست برای این بروزرسانی اقدامی انجام دهند. با این حال، آن دسته از کاربران و پروژه‌هایی که نود کامل اجرا می‌کنند باید اقدامات خاصی را برای آماده‌شدن برای بروزرسانی Bedrock انجام دهند.

توسعه‌دهندگان همچنین تخمین زده‌اند بروزرسانی Bedrock کمتر از 4 ساعت به طول بیانجامد و احتمالا پس از آن نیازی به تنظیم مجدد شبکه (Regenesis) نخواهد بود. علاوه بر این، داده‌های پیشین شبکه پس از این ارتقاء، همچنان در دسترس خواهند بود و کاربران هیچ اطلاعات مهمی را از دست نخواهند داد.

آپتیمیزم چیست؟

آپتیمیزم یک راهکار مقیاس‌پذیری لایه 2 برای شبکه اتریوم است که به‌منظور ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر و در عین حال، حفظ امنیت و سازگاری با شبکه اصلی اتریوم طراحی شده است.

این راهکار از رول آپ های آپتیمیستیک برای رسیدن به این اهدف استفاده می‌کند، فناوری‌که با آن تعداد زیادی از تراکنش‌ها در یک تراکنش جمع‌بندی شده و سپس در شبکه اتریوم ثبت می‌شود. با این حال، آپتیمیزم از تعداد تراکنش‌هایی که باید توسط شبکه اتریوم پردازش دهند، می‌کاهد و به کاهش کارمزد و همچنین زمان نهایی‌شدن تراکنش‌ها منجر می‌شود.

آپتیمیزم همچنین به توسعه‌دهندگان بستری برای ساخت و ارائه برنامه‌های غیرمتمرکز با مقیاس‌پذیری بالا ارائه می‌دهد. در حال حاضر، بیش از 50 برنامه غیرمتمرکز با ارزشی بالغ بر 745 میلیون دلار بر بستر این شبکه لایه 2 فعالیت می‌کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان