جاستین سان: ترون را به ارز قانونی پنج کشور تبدیل می کنیم

خانهاخبارجاستین سان: ترون...

آنچه می‌خوانید...

جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون و توکن TRX اخیراً در یک پست توییتری توضیح داد که هدف وی برای سال 2023 آن است که ترون را به ارز قانونی 5 کشور تبدیل کند. وی اشاره داشت که علیرغم جاه‌طلبانه بودن این هدف اما اعتماد کامل دارد که می‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد و آن را به واقعیت تبدیل کند.

به نقل از کریپتواسلیت، پس از و در یک پست جداگانه، سان خاطرنشان کرد که برای تبدیل ترون به ارز قانونی باید فراتر از آمریکا را نگاه کرد. وی افزود که آمریکا تنها یک کشور است و باوجودآنکه بازیکن بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود اما تنها بازیکن قدرتمند نیست.

- Advertisement -

سان درباره اهمیت قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در آمریکا نیز صحبت کرد و اشاره داشت که اگر دنیا ترون را به‌عنوان از قانونی بپذیرد، آمریکا نیز مجبور خواهد شد از این روند پیروی کند. در همین راستا، سان قصد دارد در مقیاس جهانی کار خود را پیش ببرد و به همکاری با دولت‌ها و کسب‌وکارها در جهان بپردازد.

سن مارتن به دنبال قانونی کردن TRX است

در ماه اکتبر 2022، کشور مشترک‌المنافع دومینیکا TRX و شش توکن دیگر مبتنی بر شبکه ترون را به‌عنوان ارز قانونی پذیرفت. هفته گذشته نیز یکی از اعضای پارلمان لایحه‌ای را پیشنهاد کرد که در صورت تصویب آن، ترون به ارز قانونی کشور سن مارتن در شرق جزایر کاراییب تبدیل خواهد شد. در راستای اقدام دومینیکا، پیش‌نویس قانون سن مارتن پیشنهاد می‌کند که ترون به‌عنوان بلاک چین ملی کشور پذیرفته شود.

مطلب مفید: ChatGPT چیست و چه تاثیری بر ارزهای دیجیتال دارد؟

ارز قانونی بودن چه کمکی به ترون خواهد کرد

به نقل از سان، پذیرش این توکن به‌عنوان ارز قانونی در کشورهای مختلف می‌تواند مشروعیت و موارد استفاده ارزهای دیجیتال در جهان را بیشتر کند. ازنظر وی زمانی که یک دولت ارز دیجیتالی را به‌عنوان ارز قانونی بپذیرد، به جامعه حس اعتماد و امنیت درباره آن را القا می‌کند که درنهایت منجر به سرمایه‌گذاری و استفاده بیشتر از آن ارز خواهد شد.

علاوه بر آن، به‌عنوان ارز قانونی، ترون تبدیل به ابزاری برای مبادلات داخل کشور می‌شود. این موضوع کسب‌وکارهای مختلف را ترغیب می‌کند تا آن را به‌عنوان ابزار پرداخت بپذیرند. پذیرش ارزهای دیجیتال توسط دولت‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آسان‌تر آن ارز را بپذیرند و مورداستفاده قرار دهند.

اتفاقی که می‌تواند منجر به پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال نیز شود. ازنظر سان، پذیرش کلی ته تنها به تمامی اکوسیستم کریپتو کمک می‌کند بلکه باعث افزایش تقاضا برای ترون و رشد قیمت آن می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان