استیبل کوین تتر در شبکه پولکادات عرضه شد

خانهاخباراستیبل کوین تتر...

آنچه می‌خوانید...

شرکت تتر اعلام کرد استیبل کوین USDT را در شبکه پولکادات عرضه کرده است. پولکادات شبکه‌ای با تعامل‌پذیری بالاست که چندین شبکه بلاکچینی مبتنی بر اجماع اثبات سهام را به هم مرتبط می‌کند. تصمیم تتر مبنی بر عرضه USDT در شبکه پولکادات در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت به تازگی این استیبل کوین را در بستر شبکه نیر عرضه کرده بود.

بر اساس داده‌های کنونی، ارزش بازار استیبل کوین USDT حدود 67.5 میلیارد دلار است و در رتبه نخست بازار استیبل کوین‌ها قرار دارد. شرکت تتر بهای دلاری استیبل کوین خود را با استفاده از سبدی از دارایی‌ها و ذخایر نقدی حفظ می‌کند.

- Advertisement -

با این تصمیم، تتر اکنون در بلاکچین‌های مختلفی در دسترس است. در حال حاضر، استیبل کوین USDT در شبکه‌های آوالانچ، کوزاما، سولانا، الگوراند، ایاس، لیکوئید نتورک، اومنی، ترون، نیر و بیت کوین کش در دسترس است.

پائولو آردوینو، مدیرعامل شرکت تتر در این رابطه گفت:

ما از عرضه تتر در شبکه پولکادات خرسندیم و خوشحالیم که به جامعه این شبکه، نقدشونده‌ترین، با ثبات‌ترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای رمزارز را ارائه می‌کنیم. پولکادات در مسیر رشد و تکامل قرار دارد و ما معتقدیم که اضافه شدن تتر به این شبکه برای کمک به ادامه رشد آن ضروری است.

عرضه USDT در شبکه پولکادات به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا از این استیبل کوین در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز در سراسر پاراچین‌های این شبکه استفاده کنند.

نظر شما در رابطه با عرضه USDT در شبکه پولکادات چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان