تتر وام‌های تضمینی را از پشتوانه استیبل کوین خود حذف می‌کند

خانهاخبارتتر وام‌های تضمینی...

آنچه می‌خوانید...

پس از اینکه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد افزایش تعداد وام‌های تتر ممکن است در صورت بروز بحران، توانایی این شرکت در بازپرداخت بدهی‌هایش را سلب کند، این شرکت در بیانیه‌ای از تصمیم برای حذف تمامی وام‌های تضمینی در سال 2023 از پشتوانه استیبل کوین خود خبر داد.

به گزارش د بلاک، شرکت تتر به نشریه وال استریت ژورنال گفته است رقم وام‌هایش تا تاریخ 30 سپتامبر به 6.1 میلیارد دلار، معادل 9% از دارایی‌های کل این شرکت رسیده است. مجموع دارایی‌های تلفیقی تتر تا سه ماهه سوم به 68 میلیارد دلار می‌رسد. تتر مدعی شده گیرندگان وام از این شرکت، وثیقه‌هایی با نقدینگی بسیار بالا ارائه می‌کنند و نگرانی بابت بازپرداخت وجود ندارد، با این حال، این شرکت تصمیم گرفته تا این رقم را به صفر برساند.

- Advertisement -

تتر در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

تتر به طور حرفه‌ای و محافظه‌کارانه‌ای مدیریت می‌شود و این مسئله یک بار دیگر، با پایان موفقیت‌آمیز فرآیند وام‌دهی بدون هیچ ضرری نشان داده می‌شود. همه وام‌ها با وثیقه‌هایی با ارزشی بیش از وام‌دریافتی تضمین شده‌اند.

این خبر پس از ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX منتشر می‌شود. در چند وقت اخیر، صرافی‌ها و شرکت‌های مختلف در تلاشند تا نقدینگی دارایی‌هایشان را برای حصول اطمینان مشتریان منتشر کنند.

تتر در تاریخ 10 نوامبر در این رابطه گفت:

ذخایر تتر نقدینگی بسیار بالایی دارند و اکثر سرمایه‌گذاری‌های آن، معدل 82% از دارایی‌ها را وجوه نقد و معادل‌های نقدی و سایر سپرده‌های کوتاه‌مدت تشکیل می‌دهند.

USDT یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های دلاری است که بر اساس داده‌های د بلاک، 31.6% از کل عرضه استیبل کوینی مبتنی بر شبکه اتریوم را تشکیل می‌دهد.

نظر شما در رابطه با حذف وام‌های تضمینی از پشتوانه تتر چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان