صرافی یونی سواپ یک پلتفرم تجمیع کننده NFT راه اندازی کرد

خانهاخبارصرافی یونی سواپ...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس پست رسمی یونی سواپ، این صرافی غیرمتمرکز بر بستر اتریوم، اعلام کرده است که از این پس کاربران می‌توانند NFTها را در پروتکل بومی این صرافی معامله کنند. به نقل از کوین تلگراف، قابلیت تجمیع کننده بازار NFT یونی سواپ ابتدا مجموعه‌های NFT را برای فروش در پلتفرم‌هایی مانند اپن س، لاروا لبز، X2Y2، LooksRare و … قرار می‌دهد.

تجمیع کننده بازار NFT یونی سواپ

یونی سواپ در این باره افزود که به منظور ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران، این تجمیع کننده بازار ساخته شده تا قیمت‌های بهتر، قراردادهای هوشمند آسیب ناپذیر، اجرای کارامدتر و نمایه سازی سریع‌تری را به کاربران ارائه دهد.

- Advertisement -

توسعه‌دهندگان صرافی مدعی هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از این تجمیع کننده بازار NFT حدود 15% در هزینه کارمزد معاملات نسبت به دیگر تجمیع کننده‌ها صرفه جویی کنند. چرا که استفاده از قابلیت NFT یونی سواپ تبادل‌های توکن‌های ERC-20 و NFTها در یک روتر قرار گرفته و با استفاده از ویژگی Permit2 کاربران می‌توانند در یک حرکت چندن توکن و NFT را مبادله کرده و در عن حال هزینه کارمزد کمتری پرداخت کنند.

مطلب مفید: بررسی و آموزش کامل معاملات اسپات MoonXBT

تجمیع کننده بازار NFT توسط قرارداد هوشمند روتر Universal نیرو می گیرد و توسط قرارداد هوشمند UX Permit2 که هر دو اختراع یونی سواپ هستند، بهینه شده است. به گفته این صرافی غیرمتمرکز، قرارداد هوشمند مذکور مبادلات ERC-20 و NFT را در یک روتر یکپارچه می‌کند. یونی سواپ در ادامه افزود:

«ما در ابتدا Permit2 و روتر Universal را برای بهبود محصولات خود، بهینه سازی هزینه کارمزدها، ساده سازی جریان تراکنش‌های کاربران و تقویت امنیت طراحی کردیم. همانطور که فکر می‌کردیم، متوجه شدیم که سایر برنامه‌ها نیز می‌توانند از یکپارچه سازی این قراردادها سود زیادی ببرند.»

به عنوان بخشی از تلاش‌های راه‌اندازی، یونی سواپ می‌گوید که بر اساس عکس کیف پول‌ها در 15 آوریل 2022، حدود 5 میلیون استیبل کوین یو اس دی سی را به برخی از کاربران قدیمی Genie، تجمیع کننده NFTها در قالب ایردراپ ارسال می‌کند و به 22000 کاربر ابتدایی NFTها در پلتفرم نیز تخفیف کارمزد ارائه می‌دهد. با این حال، باید اشاره داشت که تخفیف مذکور فقط برای دو هفته و در 0.01 اتریوم (ETH) محدود شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان