تریدینگ ویو ایران را تحریم کرد

خانهاخبارتریدینگ ویو ایران...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش‌های مختلف و اطلاعات بدست رسیده، کاربران ایرانی از این پس امکان دسترسی به خدمات پولی تریدینگ ویو را نخواهند داشت. تحریم تریدینگ ویو برای کاربران و شهروندان ایرانی به نظر در پی پیروی این پلتفرم از قوانین تحریم‌های تجاری و اقتصادی کشور آمریکا صورت گرفته است.

تریدینگ ویو ایران را تحریم کرد

تریدینگ ویو، پلتفرمی مبتنی بر وب است که نمودار قیمت بازارهای مالی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌کند. این پلتفرم از خدمات بسیار بیشتر دیگری مانند ارائه ابزار لازم برای تحلیل نمودارها نیز بهره می‌برد و با قابلیت اشتراک گذاری تحلیل‌ها به نوعی تبدیل به یک فضای مجازی و شبکه اجتماعی برای فعالان بازارهای مالی شده است.

مطلب مفید: مروری بر پرونده‌های ورشکستگی ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲

بر اساس تحریم‌های آمریکا، پلتفرم‌ها و سرویس‌های خدماتی این کشور حق ارائه هیچ خدماتی را به کاربران و شهروندان کشورهایی مانند ایران، سوریه، کوبا و … که در لیست تحریم‌های ایالات متحده قرار دارند را نخواهند داشت. بدین ترتیب، تحریم تریدینگ ویو باعث شده که خدمات و حساب‌های پولی این پلتفرم برای کاربران ایرانی در دسترس نخواهد بود.

باید اشاره داشت که به نظر تنها خدمات پولی این پلتفرم مطرح در حوزه بازارهای مالی برای کاربران با IP کشورهای تحت تحریم از جمله ایران در دسترس نیست و کاربران و شهروندان این کشورها همچنان می‌توانند به خدمات و حساب‌های کاربری رایگان تریدینگ ویو دسترسی داشته باشند و از آنها بهره ببرند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان