top banner adv

تحلیل آربیتروم : افزایش قیمت ARB در پی انباشت نهنگ‌های دیفای

تحلیل آربیتروم : افزایش قیمت ARB در پی انباشت نهنگ‌های دیفای
0
بازدید : 6055

به گزارش فکت کوینز، قیمت ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) پس از اینکه یک آدرس نهنگی معروف دیفای خرید این توکن را از سر گرفت، افزایش قیمت دو رقمی را تجربه کرد، اما آیا این رالی صعودی پایدار است؟

در 2 ژوئن، پس از رأی سنای ایالات‌متحده به افزایش سقف بدهی، قیمت آربیتروم همراه با ارزهای دیجیتال برتر بازار افزایش یافت.

بیشتر بخوانید : تحلیل دو ارز بیتکوین و چین لینک 24 آذر 99

چرا قیمت آربیتروم افزایش یافته است؟

در تاریخ ۲ ژوئن، قیمت آربیتروم (ARB)  ۹ درصد افزایش یافت و به سقف روزانه 1.25 دلار رسید و از رشد کلی 1.5 درصدی بازار ارزهای دیجیتال در این بازه زمانی پیشی گرفت.

نمودار قیمت روزانه ARB/USDT

نکته قابل توجه این بود که صعود آربیتروم با خریدهای عجیب مرتبط با آدرس‌های تریدر معروف اندرو کانگ (Andrew Kang) هم‌زمان بود.

قابل ذکر است، در 2 ژوئن، یکی از بنیانگذاران مکانیزم کپیتال (Mechanism Capital)، یک میلیون دلار استیبل کوین به استخرهای آربیتروم واریز کرد و بیش از 20 درصد از آن را برای خرید RDNT، توکن اصلی پلتفرم دیفای Radiant Capital، هزینه کرد.

فعالیت معاملاتی اندرو کانگ در 2 ژوئن. منبع: Lookonchain

بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال ارز های دیجیتال + ویدئو

اندرو کانگ  RDNT های تازه خریداری شده و ذخایر قدیمی خود را با 867000 دلار ARB مبادله کرد. بر اساس پلتفرم Lookonchain، او درآمد حاصل را به Radiant Capital واریز کرد تا استیبل کوین USDC را وام بگیرد.

بیشتر بخوانید : الگوی کلاسیک صعودی در نمودار پولکادات؛ صعود 50 درصدی DOT تا شهریور ماه؟

آیا رالی صعودی ARB پایدار است؟

Lookonchain فاش کرد که یک نهنگ ناشناس به ارزش 1.5 میلیون دلار ARB به صرافی OKX، همزمان با نقل و انتقالات کانگ، واریز کرده است.

سرمایه‌گذاران معمولاً برای فروش توکن‌ها را به صرافی‌های ارز دیجیتال واریز می‌کنند. این امر احتمال پولبک ARB را در روزهای آینده در صورت کاهش تقاضا افزایش می‌دهد. جالب اینجاست که ساختار تکنیکال توکن در نمودار روزانه نیز همین را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید : پیش بینی و تحلیل شیبا تاریخ 19 مهر 1400

بیشتر بخوانید : قیمت لحظه ای اتریوم-تحلیل اتریوم تاریخ 1 شهریور 1400

قابل ذکر است، ARB الگویی را ترسیم کرده که به نظر می رسد یک پرچم نزولی است و با تثبیت قیمت بین دو خط روند موازی در حال افزایش است. به عنوان یک قاعده کلی، پرچم نزولی پس از شکسته شدن قیمت به زیر خط روند پایینی، به اندازه ارتفاع روند نزولی قبلی کاهش می‌یابد.

نمودار قیمت روزانه ARB/USDT. منبع: TradingView

این باعث می‌شود ARB در ماه ژوئن به 0.95 دلار برسد که تقریباً 20 درصد از سطح قیمت فعلی پایین‌تر است.

در مقابل، شکست قاطع قیمت به بالای خط روند بالایی پرچم احتمالاً سناریوی نزولی را منتفی می‌کند و آربیتروم را در مسیر صعود به 1.35 دلار قرار می‌دهد.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x