تحلیل اتریوم: آیا ETH می‌تواند قبل از آپدیت شانگهای به ۲۰۰۰ دلار برسد؟

آنچه می‌خوانید...

قیمت اتریوم، توکن بومی شبکه اتریوم با عبور از یک سطح مقاومت کلیدی شکسته شده به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. با این حال، RSI نمودار دومین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر یک سری سیگنال‌های منفی را نشان می‌دهد. با فکت کوینز برای تحلیل اتریوم همراه باشید.

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

به نقل از کریپتوپوتیتو، در نمودار روزانه، اتریوم در نهایت پس از چند بار تست کردن سطح 1800 دلار، این مقاومت را شکست. ضلع بالایی الگوی مثلث متقارن بزرگ نیز از قیمت حمایت کرده است و آن را به بالای سطح 1800 دلار در اوایل هفته گذشته بازگردانده است.

- Advertisement -

در حال حاضر، قیمت از لحاظ پرایس اکشنی می‌تواند تا سطح 2300 دلار افزایش یابد. با این حال، اندیکاتور RSI باید با توجه به نزدیک شدن به ناحیه اشباع خرید که می‌تواند منجر به اصلاح یا وارونگی روند شود، به دقت رصد شود. در صورت کاهش قیمت، سطح 1800 دلار می‌تواند بار دیگر به عنوان یک حمایت احتمالی برای حفظ قیمت در نظر گرفته شود.

تحلیل اتریوم در بازه زمانی 4 ساعته

در بازه زمانی 4 ساعته، آشکار است که قیمت در نهایت از محدوده باریک بین ضلع بالایی مثلث متقارن و سطح مقاومت 1850 دلار خارج شده است.

هرچند این یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود و قیمت در حال ثبت سقف‌های جدید است، RSI در این تایم فریم نشان‌دهنده یک وضعیت اشباع خرید واضح است که می‌تواند منجر به عقب‌نشینی یا حتی معکوس شدن روند در کوتاه‌مدت شود.

بنابراین، سطح 1850 دلار و به دنبال آن 1800 دلار و خط روند بالایی الگوی مثلث، در صورت اصلاح بازار، می‌توانند اهداف بالقوه در کوتاه‌مدت باشند.

مطلب مفید: هر آنچه باید قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال بدانیم

نمودار اتریوم

تحلیل احساسات

قیمت اتریوم با ادامه روند صعودی اخیر خود همچنان در حال ثبت سقف‌ها و کف‌های بالاتر است. با این حال، بازار فیوچرز سیگنال نگران‌کننده‌ای نشان می‌دهد.

این نمودار نشان دهنده بهره باز (Open Interest) اتریوم است که معیاری مفید برای ارزیابی احساسات بازار فیوچرز است. مقادیر بالای بهره باز نشان دهنده نوسانات بیشتر است و برعکس، بهره باز کمتر با نوسان کمتر و روندهای ثابت قیمت مرتبط است.

قراردادهای باز اتریوم

با نزدیک شدن قیمت به مرز 2000 دلار، این شاخص طی چند روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق موارد تاریخی، افزایش قابل توجه بهره باز معمولاً با اصلاحات نزولی یا وارونگی کلی روند دنبال می‌شود.

بنابراین در تحلیل اتریوم، کاهش قیمت در حال حاضر بسیار محتمل به نظر می‌رسد، چراکه یک افت جزئی منجر به لیکویید پوزشن‌های لانگ و احتمالاً منجر به سقوط قابل توجه قیمت می‌شود.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کریپتوپوتیتو است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان