top banner adv

آیا مقاومت ۲۰۰۰ دلاری اتریوم سقوط می‌کند؛ تحلیل ETH (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲)

بازدید : 7014

قیمت اتریوم پس از صعود خود طی چند ماه گذشته در حال اصلاح است. با این حال، سطوح حمایتی زیادی وجود دارد که می‌تواند قیمت را در کوتاه‌مدت حفظ کند. در همین حین باید اشاره داشت که خریداران در تلاش هستند تا با شکست و تثبیت سطح 2000 دلاری، روند صعودی اتریوم را آغاز کنند. در ادامه با تحلیل اتریوم با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : ورود 100 هزار واحد اتریوم به صرافی بایننس نزولی بودن الگوی قیمت را تایید می کند

بیشتر بخوانید : تحلیل بیت کوین و اتریوم تاریخ 22 دی 1400

بیشتر بخوانید : پیش بینی و تحلیل اتریوم تاریخ 16 آذر 1400

تحلیل اتریوم

به گزارش کریپتوپوتیتو، با نگاهی به نمودار روزانه اتریوم، می‌توان دید که پس از ناکامی در رسیدن به سطح مقاومت 2200 دلاری، قیمت طی یک دوره چندهفته‌ای در حال کاهش بوده است. میانگین متحرک 50 روزه در حال حاضر قیمت را در حدود 1900 دلار نگه داشته و 1800 دلار نیز به عنوان حمایت عمل می‌کند.

نمودار اتریوم

در صورت بازگشت قیمت از این ناحیه، می‌توان افزایش سریع قیمت به سطح 2200 دلار را شاهد بود. از سوی دیگر، شکست حمایت منجر به اصلاح بیشتر قیمت تا میانگین متحرک 200 روزه می‌شود که در محدوده 1600 دلاری قرار دارد. همچنین باید اشاره داشت که RSI اخیراً در اطراف محور 50 درصدی در نوسان است.

نمودار ETH

در نمودار 4 ساعته، به نظر می‌رسد قیمت سعی دارد از محدوده بین 1800 تا 1900 دلار فرار کند. مقاومت 1900 دلار در حال حاضر یک بار دیگر در حال آزمایش است و بریک اوت قیمت از سقف دامنه راه را برای صعود به سمت اعداد بالای 2000 دلار هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ بهمن ۹۹

با این حال، یک واکنش منفی دیگر می‌تواند باعث حرکت نزولی به سمت سطح حمایت 1800 دلاری و حتی پایین‌تر از آن شود. اندیکاتور RSI در این بازه زمانی به بالای 50% رسیده که نشان می‌دهد گاوها کنترل را در دست دارند و احتمال شکست صعودی قیمت اتریوم بیشتر است.

بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال اتریوم؛ احتمال سقوط بیشتر وجود دارد

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کریپتوپوتیتو است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

3
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x