بیت کوین آماده یک حرکت انفجاری؛ تحلیل امروز BTC (۲۱ فروردین ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالبیت کوین آماده...

آنچه می‌خوانید...

روزهای ابتدایی هفته برخلاف هفته‌های گذشته برای قیمت بیت کوین (BTC) نوسان خاص ایجاد نکرد تا شاهد معامله این ارز در ناحیه ثابت و فشرده باشیم. تحلیل امروز بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز در بازه زمانی هفتگی سومین کندل دوجی پشت سر هم را تشکیل داده است. چنین حرکتی به معنای آن است که خریداران و فروشندگان نیز از جهت حرکت بعدی بیت کوین اطمینان ندارند.

به نقل از کوین تلگراف، تنها بیت کوین نیست که در چنین روند ثابت و فشرده‌ای قرارگرفته است. روز 7 آوریل، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی اشاره داشت که شاخص سهام S&P 500 نیز مدت‌زمان زیادی است که در چنین ناحیه‌ای قرارگرفته و به‌زودی از آن خارج خواهد شد.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که شکست بیت کوین در عبور از محدوده مقاومتی 30000 دلاری، باعث شد تا تریدرهای زیادی در این ارز و دیگر آلت کوین‌ها به فکر سیو سود باشند. با این حال، در نمودار بیت کوین شاهد پولبک عمیقی نبودیم و این موضوع بیانگر آن است که سرمایه‌گذاران انتظار حرکت صعودی به سمت اوج‌های بالاتر را دارند.

تحلیل امروز بیت کوین

تحلیل امروز بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز دو روز گذشته را در یک محدوده ثابت و بسیار فشرده معامله شده است تا شاهد عدم قطعیت میان خریداران و فروشندگان باشیم. انتظار می‌رود که چنین ناحیه‌های ثابتی با انفجار قیمت به یکی از دو سمت همراه شود.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین متحرک 20 روزه بیت کوین در 27500 دلار جهت خنثی به خود گرفته و RSI نیز در حال نزول به سمت ناحیه میانی است. چنین حرکتی نشان‌دهنده تعادل عرضه و تقاضا برای بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار است. اگر قیمت بیت کوین به زیر میانگین 20 روزه سقوط کند، فشار فروش افزایش خواهد یافت و در این صورت فروشندگان خود را آماده حرکت برای شکست حمایت مهم بیت کوین در 25250 دلار خواهند کرد.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

از سویی دیگر، اگر قیمت به میانگین 20 روزه واکنش نشان دهد به معنای آن است که احساسات سرمایه‌گذاران مثبت بوده و آن‌ها در حال خرید در کف قیمتی هستند. رالی صعودی به بالای سطح 29200 دلار می‌تواند رسیدن بیت کوین به اوج 30000 و سپس 32500 دلاری را بسیار هموارتر کند.

تحلیل نمودار 4 ساعته

تحلیل امروز نمودار 4 ساعته بیت کوین نشان می‌دهد که در این بازه زمانی نیز میانگین 20 روزه در جهتی خنثی قرارگرفته و RSI زیر ناحیه میانی است. هنوز برتری مشخصی برای فروشندگان یا خریداران در بازار ایجاد نشده است. انتظار می‌رود که چنین عدم قطعیتی در بازار دوام نداشته باشد و به‌زودی شاهد حرکت جهت‌دار بیت کوین باشیم. با این حال جهت خروج از ناحیه ثابت مشخص نیست.

نمودار 4 ساعته BTC

درنتیجه، تحلیلگران بسیاری توصیه کرده‌اند که پیش از باز کردن معاملات روی بیت کوین، بهتر است صبر کرد تا جهت حرکتی مشخص شود. سطوح مهمی که برای بیت کوین باید زیر نظر گرفت 29200 دلار و 26500 دلار هستند. شکست هر یک از این سطوح می‌تواند رالی صعودی یا نزولی را در کوتاه‌مدت به همراه داشته باشد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان