top banner adv

بیت کوین در مسیر اوج ۳۳۰۰۰ دلاری؛ تحلیل امروز BTC (۲۶ فروردین ۱۴۰۲)

بازدید : 6754

قیمت بیت کوین روز گذشته و پس از باز شدن بازارهای سهام، موفق شد اوج 10 ماهه خود را حفظ کند تا تحلیلگران و سرمایه‌گذاران نسبت به رشد بیشتر امیدوار شوند. تحلیل امروز بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت پس از جهش و عبور از ناحیه 31000 دلاری، اکنون در محدوده 30500 دلاری در حال تثبیت است.

نمودار بیت کوین

به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین در حرکت اصلاحی خود، سقوط زیادی را تجربه نکرده است و به سمت کفی حرکت کرده که در ماه ژوئن 2022 آن را از دست داد. اکنون فعالان بازار چشم‌انتظار ورود خریداران به بازار و استفاده از جو حاکم بر بازار هستند. سرمایه‌گذاران قصد دارند با بهره بردن از جو بازار و همچنین روند مثبت اقتصاد کلان، بیت کوین را به سمت اوج‌های بالاتر حرکت دهند.

در همین حین باید اشاره داشت که بازار سهام نیز روز گذشته عملکرد مثبتی داشت و S&P 500 و نزدک با رشد 0.3 درصدی همراه شدند. در این رابطه، جاش راجر، تحلیلگر بازار گفت که با رشد بازار سهام، بیت کوین موفق شد تا محدوده بالای ناحیه ثابت چند وقت پیش خود را با موفقیت حفظ کند. از نظر وی احتمال آزمایش مجدد ناحیه ثابت و سپس جهش به بالای 31000 دلار برای بیت کوین وجود دارد.

علاوه بر راجر، دیگر تحلیلگران بازار نیز اشاره داشتند که بیت کوین پیش از یک اصلاح عمیق قیمتی می‌تواند سطح 32000 دلاری یا حتی سطوح بالاتر را لمس کند. جسی داو، یکی از تحلیلگران بازار اشاره داشت که توقف بعدی بیت کوین محدوده 33000 دلاری و در برخورد با میانگین متحرک 100 روزه در بازه زمانی هفتگی خواهد بود.

توییت رکت کاپیتال

وی توضیح داد که در بازه زمانی هفتگی در نمودار واگرایی و همگرایی صعودی داریم. داو افزود که این اتفاق در نمودار بیت کوین آن هم پس از یک ریزش بیش از 75 درصدی همیشه با رشد قیمت همراه بوده و در چرخه‌های قبلی نیز تکرار شده است.

بیشتر بخوانید : بازگشت بیت کوین به کانال ۲۷۰۰۰ دلاری؛ تحلیل BTC (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)

مطلب مفید: بلاک چین Base چیست؟ آشنایی با بلاک چین لایه ۲ صرافی کوین بیس

نگاهی کلی‌تر به نمودار بیت کوین نشان می‌دهد که محدوده رنج قیمتی فعلی و سطح 31000 دلاری در سال 2021 و تا ژوئن 2022 نقش حمایتی را در بازه زمانی بلندمدت ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید : قیمت بیت کوین در انتظار داده‌های CPI؛ تحلیل BTC (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)

بیشتر بخوانید : تثبیت قیمت BTC در کانال ۲۶۰۰۰ دلاری؛ تحلیل بیت کوین (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)

دیدگاه صعودی پیتر برنت

در حالی که تحلیلگران زیادی از آغاز فصل آلت کوین‌ها خبر داده‌اند، پیتر برنت، تحلیلگر و معامله‌گر کهنه‌کار بازار بر خرید و صعودی بودن بیت کوین تاکید کرده است. وی روز 13 آوریل در یک پست توییتری به موقعیت‌های خرید بیت کوین و بازار سهام اشاره کرد و توضیح داد که بدترین بخش بازار نزولی را پشت سر گذاشته‌ایم.

تحلیل امروز بیت کوین

بیشتر بخوانید : قیمت دوج (Dogecoin) ؛ آخرین تغییرات قیمتی دوج کوین

تحلیل امروز بیت کوین نشان می‌دهد که فروشندگان روز 12 آوریل تلاش کردند تا رالی صعودی را با تأخیر همراه کنند اما خریداران تسلیم این حرکت نشدند. گاوها به خرید در 13 آوریل ادامه داده و موفق شدند روز بعد مقاومت 30500 دلاری را از سر راه بردارند.

نمودار بیت کوین

بیشتر بخوانید : تحلیل دو ارز بیتکوین و چین لینک 24 آذر 99

اگر خریداران بتوانند سطح 30550 دلاری را تثبیت کنند، احتمال فراوان شاهد رالی صعودی به سمت 32400 دلار باشیم. انتظار می‌رود که فروشندگان در این ناحیه با تمام قوا به مبارزه بپردازند. اگر شاهد واکنش منفی به این سطح باشیم اما میانگین 20 روزه در 28542 دلاری شکسته نشود، می‌تواند انتظار رالی دوباره به سمت 32400 و سپس 40000 دلاری را داشت.

بنا بر تحلیل امروز بیت کوین و از سویی دیگر، اگر میانگین 20 روزه شکسته شود، به معنای بازگشت دوباره فروشندگان به بازار خواهد بود. در این صورت شاهد اصلاح گسترده بیت کوین تا سطح 25250 دلاری خواهیم بود.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x