قیمت بیت کوین از 21000 دلار عبور کرد؛ تحلیل BTC (14 آبان 1401)

خانهتحلیل ارز دیجیتالقیمت بیت کوین...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته و همزمان با باز شدن بورس وال استریت، قیمت بیت کوین موفق شد از مقاومت سنگین و مهم 21000 دلاری عبور کند. به نقل از کوین تلگراف و بر اساس تحلیل بیت کوین، قیمت این ارز روز گذشته پس از شکست مقاومت خود تا اوج 21262 دلاری با رشد همراه شد.

نمودار بیت کوین
نمودار بیت کوین

فروشندگان از سر راه کنار رفته‌اند

بیت کوین در طول هفته گذشته برای حرکت به سمت سطوح بالا با مشکلاتی همراه بود اما آخرین داده‌های دفتر سفارش‌های معاملاتی صرافی بایننس حاکی از آن است که موقعیت‌های معاملاتی سرمایه گذاران و تریدرها در حال تغییر و صعودی شدن در بالای سطح 21500 دلاری است.

اوج روزانه به ثبت رسیده بهترین عملکرد بیت کوین از 13 سپتامبر تاکنون بود. پلتفرم تحلیلی متریال اندیکاتور پلتفرمی که داده‌های سفارش معاملات را تهیه کرده بود در گزارشی اشاره داشت که داده‌های منتشر شده درباره نرخ بیکاری در آمریکا که بیش از پیش بینی اعلام شد، می‌تواند در افزایش قیمت دارایی‌های ریسکی نقش داشته باشد و باعث شود که فدرال رزرو نرخ بهره را دیگر افزایش ندهد.

در گزارش این پلتفرم آمده است که داده‌های یک ماه باعث ایجاد روند نمی‌شود اما درست یا غلط این بازار به تمامی داده‌های اقتصادی واکنش نشان می‌دهد.

در رابطه با حرکت قیمتی اخیر، بیت کوین بول، تحلیلگر مطرح بازار در تحلیلی از بیت کوین به رفتار مثبت احتمالی آن اشاره داشت و گفت که به کف چرخه نزولی بسیار نزدیک شده‌ایم. وی توضیح داد که این حرکت صعودی تنها پولبکی از یک افزونه صعودی بزرگ‌تر بود. قیمت هنوز به اوج خود نرسیده اما می‌توان گفت که به کف قیمتی خود رسیده است.

مطلب مفید: هش ریت (Hash Rate) یا نرخ هش چیست؟

تحلیل Bitcoin Bull
تحلیل Bitcoin Bull

تحلیل بیت کوین: هدف 30000 دلاری قیمت

بازارهای کلان نیز مانند بیت کوین روز گذشته عملکرد خوب و قدرتمندی داشتند. یک ساعت پس از باز شدن بازارهای بورس، نزدیک و S&P 500 با رشد تقریبا 2 درصدی همراه شدند. در همین حین، شاخص دلار آمریکا نیز قدرت خود را از دست داد و از حمایت 113 به 111 سقوط کرد.

شاخص دلار
شاخص دلار

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگ مطرح بازار در رابطه با این اتفاقات گفت که شاخص دلار در حال سقوط است و سود اوراق خزانه داری نیز آماده کاهش ارزش است. در همین حین بیت کوین از مقاومت 21000 دلاری خود عبور کرده است. به نظر می‌رسد زمان رالی صعودی تا سطح 30000 دلاری در هفته‌های آتی فرا رسیده است.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان