سرمایه‌گذاران در انتظار اتمام روند خنثی BTC؛ تحلیل بیت کوین (۲۰ فروردین)

خانهتحلیل ارز دیجیتالسرمایه‌گذاران در انتظار...

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین پس از رساندن خود به سطح 28000 دلاری، در یک ناحیه ثابت قرارگرفته است و این ناحیه هرروز در حال فشرده‌تر شدن است. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که چنین نواحی ثابتی معمولاً با یک خروج قدرتمند همراه می‌شوند و اکنون باید دید که برای بیت کوین این حرکت در جهت صعودی خواهد بود یا نزولی.

امید به رالی صعودی

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین هفته را در روند خنثی و تثبیتی آغاز کرده است. علیرغم انتظارات برای حرکت به سمت سطوح 25000 دلاری و 30000 دلاری در کوتاه‌مدت، سفارش‌های ثبت شده در بازار به‌گونه‌ای است که نشان‌دهنده تعادل کامل میان عرضه و تقاضا است.

- Advertisement -
نمودار بیت کوین

پلتفرم تحلیلی متریال اندیکاتور در این باره توضیح داد که اگر فکر می‌کنید هدف قیمتی برای بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین قریب‌الوقوع است، احتمال فراوان اشتباه کرده‌اید. تنها تضمینی که در حال حاضر وجود دارد آن است که دارایی‌های اشاره شده بسیار ریسکی هستند و هیچ تضمینی برای حرکت بعدی وجود ندارد.

این پلتفرم اشاره داشت که نقدینگی احساسات سرمایه‌گذاران را بازتاب می‌کند. همچنین حرکات همراه با نقدینگی گسترده در بازار نیازمند کاهش نوسانات قیمتی است.

سفارش های بایننس

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مطرح بازار نیز اشاره داشت که بیت کوین هفته را آرام آغاز کرد. رفتار قیمت خنثی بوده و هرچه این حالت بیشتر ادامه داشته باشد، خروج قدرتمندتری را شاهد خواهیم بود. وی افزود که با توجه به کف 15000 دلاری، انتظار دارد پس از اتمام روند ثابت، شاهد ادامه رالی صعودی باشیم. ون دی پوپ همچنین سطح حمایتی فعلی بیت کوین را 27600 دلار معرفی کرد.

تحلیل ون دی پوپ

دان کریپتو، یکی دیگر از تحلیلگرهای بازار نیز اشاره داشته است که خروج بیت کوین از ناحیه ثابت و فشرده کنونی احتمال فراوان در جهت صعودی خواهد بود. وی افزود که بازار خسته کننده شده و نوسانات کم است. این دوره‌ها معمولاً با حرکات سنگین قیمت همراه می‌شوند. باید اشاره داشت که بر اساس داده‌های باندهای بولینگر، قیمت بیت کوین در حال حاضر یکی از کمترین نوسان‌های خود در سال جاری را تجربه می‌کند.

مطلب مفید: قابلیت همکاری بلاک چین (interoprability) به چه معناست؟

باند بولینگر

در رابطه با اقتصاد کلان نیز، ژورین تیمر، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی اظهارنظری مشابه با تحلیلگران را درباره بازار سهام آمریکا ارائه کرد. وی اشاره داشت که سال 2023 رنسانسی برای خود بوده و شاخص S&P 500 اکنون 9 ماه است که در یک روند ثابت قرار داشته است.

همانند بیت کوین، این شاخص نیز باید به‌زودی با یک حرکت قدرتمند همراه شود. با این حال جهت این حرکت مشخص نیست و تا حد زیادی به تصمیمات فدرال رزرو وابسته خواهد بود. 9 ماه روند خنثی زمان بسیار زیادی است و بازار سهام به‌زودی جهت حرکتی بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز در شبانه‌روز گذشته با اصلاح بسیار جزئی 0.5 درصدی همراه بوده و همچنان سطح 28000 دلار را حفظ کرده است.

نمودار بیت کوین

نوسانات بیت کوین با اضافه شدن روزهای قرار گرفتن قیمت در محدوده ثابت و فشرده کاهش بیشتری پیدا کرده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز کاهش داشته که نشان‌دهنده عدم قطعیت میان خریداران و فروشندگان برای مشخص کردن جهت بعدی حرکت است.

بنا بر تحلیل بیت کوین، با توجه به روند فعلی، انتظار می‌رود که برای چند روز دیگر و پیش از مشخص شدن جهت حرکتی بیت کوین، شاهد نوسان قیمت در ناحیه ثابت 27500 تا 28500 دلاری باشیم.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت یوتودی است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان